To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Wibracje nadwozia tylko przy przyśpieszaniu

Hugo - 18-12-2011, 20:43

deejay napisał/a:
Przeguby panowie , koniec kropka .
Przyjrzałbym się również sworzniom wahaczy dolnych prostych (luzy).
deejay - 18-12-2011, 22:51

Hugo napisał/a:
Przyjrzałbym się również sworzniom wahaczy dolnych prostych (luzy).


Hugo prosze ... :roll: wszystko juz jest powiedzane .

Hugo - 19-12-2011, 08:24

deejay napisał/a:
Hugo prosze ... wszystko juz jest powiedzane .
Moja podpowiedź może być wlaściwa. Wierz mi.
endrju003 - 19-12-2011, 20:18

Witam ponownie, jak napisałem na początku wahacze dolne proste są wymienione na nowe (japońskie ), jeżeli chodzi o koła to wyważałem swoje 17" parę razy i było ok, zresztą założyłem teraz nowe zimowe na stalowych felgach i bez zmian, łożysko na wałku sprzęgłowym też było wymienione zaraz na początku jak kupiłem auto razem ze sprzęgłem. oczywiście spróbuję zamienić te przeguby chociaż jedna półoś kompletna była zmieniona :?

[ Dodano: 19-12-2011, 20:35 ]
Jeden z mechaników powiedział- "sprzedaj problem z głowy" Ale jak tu sprzedać avansa 2.5 V6 w sedanie w manualu w kolorze X08 ( czarna perła ) z małym przebiegiem . już do niego nie pojadę :evil:

deejay - 19-12-2011, 22:57

endrju003 napisał/a:
oczywiście spróbuję zamienić te przeguby chociaż jedna półoś kompletna była zmieniona


To co z tego , znajdz konkretnego mechanika który znajdzie problem i bedzie wiedział gdzie łapy wsadzić , a nie pierwszy lepszy który odpowiada ci w ten sposób , co to za podejscie , ręce opadają :x :roll:

Krzyzak - 20-12-2011, 06:53

endrju003 napisał/a:
łożysko na wałku sprzęgłowym też było wymienione zaraz na początku jak kupiłem auto razem ze sprzęgłem

mowa jest o łożysku w skrzyni biegów a nie przy sprzęgle

endrju003 - 20-12-2011, 12:58

tak w skrzyni biegów, sprzęgło kompletne też jest wymienione, także łożysko oporowe jest nowe
komarsnk - 20-12-2011, 19:04

endrju003 napisał/a:
tak w skrzyni biegów, sprzęgło kompletne też jest wymienione, także łożysko oporowe jest nowe

Wciąż mam wrażenie, że czytając "łożysko na wałku sprzęgłowym" myślisz o łożysku oporowym ;-)
A to są dwa różne łożyska

rumunek - 20-12-2011, 21:19

miałem podobny problem, podczas przyspieszania drgało autem, okazało się że rozsypał się krzyżak półosi w kielichu przy skrzyni biegów, tak mogę wytłumaczyć:) moja rada wymień krzyżak i kielich, bo ja wymieniłem tylko krzyżak i za miesiąc było to samo, powodzenia
endrju003 - 20-12-2011, 21:30

komarsnk napisał/a:
endrju003 napisał/a:
tak w skrzyni biegów, sprzęgło kompletne też jest wymienione, także łożysko oporowe jest nowe

Wciąż mam wrażenie, że czytając "łożysko na wałku sprzęgłowym" myślisz o łożysku oporowym ;-)
A to są dwa różne łożyska

Więc doprecyzuję, wymienione jest łożysko na wałku sprzęgłowym w skrzyni biegów ( skrzynia do tego celu była rozbierana ) i przy okazji kompletne sprzęgło ( EXEDY ) gdzie w komplecie jest łożysko oporowe, więc w sumie dwa łożyska są wymienione :)

komarsnk - 20-12-2011, 23:39

endrju003 napisał/a:
komarsnk napisał/a:
endrju003 napisał/a:
tak w skrzyni biegów, sprzęgło kompletne też jest wymienione, także łożysko oporowe jest nowe

Wciąż mam wrażenie, że czytając "łożysko na wałku sprzęgłowym" myślisz o łożysku oporowym ;-)
A to są dwa różne łożyska

Więc doprecyzuję, wymienione jest łożysko na wałku sprzęgłowym w skrzyni biegów ( skrzynia do tego celu była rozbierana ) i przy okazji kompletne sprzęgło ( EXEDY ) gdzie w komplecie jest łożysko oporowe, więc w sumie dwa łożyska są wymienione :)

OK :rolleyes:

Owczar - 21-12-2011, 00:15

Zamiast drążyć ten temat lepiej się zabrać do pracy. Najprawdopodobniej będą to wewnętrzne przeguby. Można zrobić tak jak pisał Krzyzak i zamienić je stronami. Wcześniej jednak warto obejrzeć poduszkę skrzyni od strony grodzi.
Krzyzak - 21-12-2011, 06:41

jak czuć drgania przy przyśpieszaniu w EA to są 2 kwestie:
- zużyte przeguby wewnętrzne (jak zamiana stronami nie pomaga, to trzeba kupić dobre półosie i podmienić całość - na alle sztuka kosztuje ok. 150 pln)
- wahacze proste

endrju003 - 21-12-2011, 20:03

właśnie odebrałem samochód od mechanika po zamianie przegubów wewnętrznych miejscami i.... niestety bez zmian, jak drżało przy przyśpieszaniu tak drży, sprawdzał też wszystkie poduszki silnika i skrzyni są całe i nie mają żadnych pęknięć na gumach. Normalnie nie wiem co mam zrobić , może któryś z was zna mechanika który pozbawi mnie tego uciążliwego problemu ? :(
deejay - 21-12-2011, 20:31

endrju003 napisał/a:
właśnie odebrałem samochód od mechanika po zamianie przegubów wewnętrznych miejscami i.... niestety bez zmian


zmienic miejscami żaden problem , jesli wie co robi to na pewno znalazłby tam jakiś luz , bo nie wierze ze go tam nie ma . W tym wszystkim chodzi o to aby znalesć połozenie krzyżaka w kielichu w którym bedzie miał jak najmniejsze ślady luzu , jesli tylko je zmienił miejscami bez jakiejkolwiek weryfikacji , to nie oczekuj pozytywnych rezultatów .



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group