To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Colt CJ0 - Granatowy Forfiter

rosomak1983 - 02-01-2012, 16:14

Tovija napisał/a:
2)zobaczyć czy koło pasowe jest dokręcone/ewentualnie je dokręcić ? Pozdro :)

gdyby nie było dokrecone to juz by spadło :P Jesli jest na nim bicie prawdopodobnie sie rozpasowało i trzeba wymienic.

pawliku - 02-01-2012, 18:01

rosomak1983 napisał/a:
gdyby nie było dokrecone to juz by spadło
u mnie w białym lancu było nie dokręcone i dojechałem tak z Łodzi do Zabrza :P
Tovija - 02-01-2012, 18:10

A można na niedokręconym zrobić 10 tys km ? :lol:
Nie ale poważnie Ross - bo wiesz jaki ja jestem - mogę lecieć po nowe koło niepotrzebnie ;d Spróbować dokręcić czy od razu kombinować nowe bo dokręcenie nic nie pomoże (jeżeli jest jakis minimalny luz powiedzmy) ?

p.s. pawliku pytam się zawsze bo wiem że masz zawał roboty i w dodatku szkołę więc nie chce włazić na hama z butami w czyjeś życie :) dzięki

pawliku - 02-01-2012, 18:18

Tovija napisał/a:
p.s. pawliku pytam się zawsze bo wiem że masz zawał roboty i w dodatku szkołę więc nie chce włazić na hama z butami w czyjeś życie
spooko jak coś potrzebujesz to dzwon tylko nie zawsze uchwytny jestem bo mam teraz 2 auta do przełożenia...

tyle km na niedokręconym nie zrobisz ja miałem mega szczescie że dojechałem lancem do domu :P dokręcenie raczej nic nie pomoże ale jeżeli to bedzie luz na śrubie(w co wątpie :P ) to można to zrobic tak jak u mnie w lancu :P a jak to sie dowiesz jak przyjhedziesz :)

rosomak1983 - 02-01-2012, 20:29

Mozna spróbowac dokrecic w końcu nie jest to trudne i nic nie kosztuje :P
A jakie sa objawy ? Jak chwycisz za koło to sie rusza ?

Tovija - 02-01-2012, 21:02

Na pracującym silniku widać że koło się lekko kolebie jakieś 1-3 mm generalnie nie jest to coś pilnego uciążliwego ale zastanawiam się czy może te wibracje które odczuwam w Colcie nie biorą się właśnie z tego kolebiącego się lekko koła pasowego ? Nie jest tak, że aż paski spadają :lol: ale anóż a widelec może te wibracje od tego wariata ? ;)
KaWu - 03-01-2012, 08:57

Tovija, ale masz luźne koło czy krzywe :?: Bo to różnica.
Luźnego raczej nie, bo tyle byś nie przejechał na nim.

m6riano - 03-01-2012, 10:32

Tovija napisał/a:
A można na niedokręconym zrobić 10 tys km ? :lol:

Ja na rozwulkanizowanym/latającym zrobiłem z pińcet...;-)

mkm - 12-05-2012, 03:18

Tovija, i jak dzieje się coś?
Tovija - 24-06-2012, 11:16

mkm napisał/a:
Tovija, i jak dzieje się coś?

coś tam się dzieje ;) szczerze mówiąc bardzo żadko zaglądam na mm gdyż... siedzę na cm (nawet otrzymało się posadkę moderatora :mrgreen: )
wskoczyła dokładka zderzaka, lotka SE, dokładki progów, tylne chlapacze, gleba i owiewki :)
tak teraz wygląda cejotka:











rosomak1983 - 24-06-2012, 12:45

Tovij, zacnie zacnie :wink:

A z tym kołem co sie okazało ?

Tovija - 24-06-2012, 12:49

rosomak1983 napisał/a:
Tovij, zacnie zacnie :wink:

A z tym kołem co sie okazało ?

koła nie ruszam - wychyla się lekutko ale to na prawde lekutko - nic się nie pogarsza wszystko pracuje gitens.
Miałem okazję w miedzyczasie przejechac sie paroma cejotkami i wszystkie przenosily drgania na kiernie i karoserie z leksza więc jak widac to jest normalne ;) Obecnie autko mechanicznie jest w bdb stanie. Wizualkę już praktycznie ogarnąłem (może zmienię jeszcze w tym albo przyszlym juz sezonie felgi na Drag Wheelsowe kopie Remagasterów Evo :lol: i finito. Teraz hajs pompuję w blaszaka ktorego bede stawial w ciagu nastepnych 2 miesięcy a potem zbieram hajs na swapa :) albo 4g93 dohc albo v6 z galanta skoczy pod machę (jezeli budzet oczywiscie będzie) ;)

rosomak1983 - 24-06-2012, 14:33

Tovija, życze powodzonka bo plan zacny.
mkm - 24-06-2012, 23:16

No,ładnie się podziało 8) .
Tovija napisał/a:
albo 4g93 dohc albo v6 z galanta skoczy pod machę (jezeli budzet oczywiscie będzie) ;)

4G93 DOHC będzie Ci ciężko znaleźć, bo msx-y w częściach często się nie trafiają, a całej trochę byłoby szkoda.
W Galanta (jeśli myślisz o 2.5) to ja bym się raczej nie pchał.
Pełnych możliwości silnika nie wykorzystasz - zalety z pojemności wychodzą przy naprawdę wysokich prędkościach autostradowych, a jazda z takimi prędkościami Coltem jest na dłuższą metę bardzo męcząca :wink: .
Na krótkie sprinty natomiast (wg. mnie oczywiście :biggrin: ) szkoda kasy na benzynę, bo swoje ten silnik łyknie.
No i jeszcze kwestia OC... :wink:
Nie wiem czy jest na CM i czy znasz ten projekt: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67214
To jest w miarę dobre rozwiązanie dla auta na co dzień.
Tej opcji młodzi gniewni nie kupowali, więc o zadbany silnik (albo całą Cari) w rozsądnych pieniądzach o wiele prościej niż o msx-a, a różnica "zaledwie" 15KM :wink: ... no i droga już przetarta.
Myślę, że tą opcję też warto brać pod uwagę.

Tovija - 25-06-2012, 08:23

No nie wiem czy tak ciężko o Cari MSX :) Wczoraj przeglądałęm allegro i trafiłą się jedna sztuka :mrgreen: mam nadzieję, że za rok też się pokaże jakaśw rozsądnym stanie :) CJ5A to też byłby mega rarytas a 4g93 dohc to bardzo zacny silniczek :) Jedzie to... i da sie pogoedzic sport z codzienną eksploatacją;) w GDI się nie bawię - za bardzo skomplikowany silnik... wolę sprawdzone rozwiązania :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group