To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - [carisma 1.6] napięcie ujemne na akumulatorze

Kamil_Ziomek - 09-01-2012, 22:08

Szczerze to ten gość chyba nie zna praw fizyki. Jeśli te cewki dawałby by napięcie 30V to uwaliłoby ci kompa i kilka czujników. Używa taniego multimetra cyfrowego którego wynik zmienia się od byle jakiego pola magnetycznego. Jak weźnię multimetr analogowy to nic takiego nie pokażę. W maluchu jak dasz zepsuty regulator to 20V na zaciskach akumulatora będzie dopiero po 5 minutach a akumulator będzie się gotował i wytrzyma 1 miesiąc.
Ten gazownik ma problem z instalacją tylko za nic nie chce się przyznać i szuka jakiś drobiazgów. Po drugie każda centralka od gazu ma własne stabilzatory napięcia bo pracuje na 8 i 5 V a nie 12-15. Więc skoki napięcia są olewane.

Morfi - 10-01-2012, 09:52

Wg mechanika (własnie odebrałem auto) to cewki ciagle ten sygnał zakłucają i ze multimetr tak błędnie pokazywał. Mam jeżdzić i obserwować i albo wymiana na orginały albo nic sie nie da zrobić :(

Moze byc tez coś z kompem benzynowym, ale sa to usterki nie w instalacji tylko w moim aucie i penie kiedys zostane z tym sam.

P.S jeden stag juz sie spalił.

Kamil_Ziomek - 11-01-2012, 17:28

a miałeś staga 300 czy 400 ?
Morfi - 11-01-2012, 23:32

stag 300 cały czas mam. Jutro znow do gazownika wyskoczył błąd sterownika
KaWu - 12-01-2012, 10:38

Morfi napisał/a:
Moze byc tez coś z kompem benzynowym, ale sa to usterki nie w instalacji tylko w moim aucie i penie kiedys zostane z tym sam.

P.S jeden stag juz sie spalił.


Raczej masz cos z kompem lpg. Sam piszesz, ze podczas pracy na Pb jest ok.
Wyslij do AC i Cie sprawdza za nieduze pieniadze, ew. naprawia.

A gazownik tez ciołek. Przecież sterownik może wyeliminować od razu - wkładając inny na czas próby :!:

Kamil_Ziomek napisał/a:
a miałeś staga 300 czy 400 ?


Nie ma staga 400. Jest Stag 4.

Morfi, gdzie masz wpiety pomiar obrotow :?:
Wrzuc przykladowe osc. jak to wyglada u Ciebie z tym pomiarem.

Jak chcesz to znajomy ma sterownik Staga i moze zgodzi Ci sie wyslac na sprawdzenie.

Morfi - 12-01-2012, 11:08

KaWu, był specjalista z AC i miałem kilka stag 300 teraz wpiety mam juz chyba 3 :)
pepi - 12-01-2012, 11:33

a co z tym regulatorem napięcia o którym gadaliśmy ?
Morfi - 12-01-2012, 11:42

pepi, nie mógł uszkodzić sterownika. takie skoki napiecia rzedu 20V sterownik sam sobie wygładza.
Na cewkach jest najwieksze napięcie i to one sieją zamęt. Ogólnie zamienniki sa be i szukam orginałów uzywek narazie, moje orginały tez podobno sa złe.
Elektryk nie ma jak tego sprawdzic bo na benzynie wszystko ok. i teraz jakikolwiek bład mi wyskoczy to gazownik twierdzi że to nie wina instalacji.

grzesiopaka - 13-01-2012, 17:01

Pepi mam sprawe ale na priv
Morfi - 19-01-2012, 20:29

problem prawdopodobnie załatwiony, a osoba co poprawiala po gazownikach stwierdziła, że powinni zająć sie kanalizacja a nie gazem :twisted:
źle podpieli sygnał na 4 wtryskiwaczu benzynowym nie zabezpieczyli tego co zlutowali i robiło sie spiecie, na dodatek jadac na lpg 4 wtryskiwacz benzynowy caly czas pracował.
Ogladali to 4 razy i specjalista z ACgaz też, specjalisci od 7 bolesci ja jestem 500 zł do tyłu i tego tak nie zostawie. :evil:

plecho1 - 19-01-2012, 20:36

Zawsze można powiedzieć, że dobrze, że tylko tyle zapłaciłeś :)
Dobrze, że w końcu zlokalizowałeś problem.

Morfi - 19-01-2012, 21:09

300 zł nowe cewki ktore poszły sie kochac i 200 zł dla elektryka który znalazł problem.
plecho1 - 19-01-2012, 21:54

Gazownik powinien się do tego uczciwie ustosunkować, w końcu to przez jego montaż.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group