To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Fajnkocewki

Saqu - 28-02-2012, 09:46

przemekx303 napisał/a:
Cytat:
jak masz długą nasadkę 16mm i nie wchodzi w gniazdo to trzeba tokarza odwiedzić

ta.. albo użyć szlifierki kątowej...


a co w tym dziwnego :?:


dla mnie nic dziwnego, tylko pisałem, że nie potrzeba tyle zachodu żeby do tokarza itp, skoro można samemu przeszlifować

przemekx303 - 28-02-2012, 19:17

zwracam honor :D , źle zrozumiałem :oops:
i9i - 29-02-2012, 01:11

Ja mam tokarza 500metrów od domu i za dwa czy trzy złote mi na równo przetoczył (kilka minut i po problemie) to szybciej niżeli bym przedłużacz odnalazł, podpiął szlifierkę i tarcze w niej wymienił, a gdzie przymiarki i schłodzenie :twisted:
RadziX - 02-08-2012, 07:45

Podczas wymiany świec stwierdziłem że jedna ze świec ma zielony nalot a w fajce było dużo zielonego pyłu. Sama świeca była troszke okopcona. Sugerowało by to że coś nie kontaktuje lub świeca nie zawsze działa. Świece wymieniłem, fajke przeczyścilem ale od czasu do czasu lekko szarpie samochodem. Podejrzana jest fajkocewka.
Pytanie: Czy fajkocewki trzeba wymieniać w komplecie??. I czy można założyć jedną nową a reszte zostawić stare???

Hugo - 03-08-2012, 10:26

RadziX napisał/a:
I czy można założyć jedną nową a reszte zostawić stare???
Można.
wichura1 - 03-08-2012, 10:35

Bo po co wymieniać sprawne elementy?
mlun - 04-08-2012, 11:01

A słuchajcie jak można sprawdzić czy fajko cewki są sprawne?
RadziX - 04-08-2012, 21:21

Dzięki za odpowiedzi. Pytam się bo myślałem że nowa cewka może być w jakiś sposób mocniejsza od pozostałych ( chodzi mi o zużycie tych starych).
Właśnie, jak sprawdzić??
Teraz jak poczyściłem cewke i psiuknąłem szuwaksem do elektryki jest lepiej. Ale to jeszzcze nie to. Coś jednak powoduje lekkie spadki mocy...

wichura1 - 04-08-2012, 23:26

Lekkie spadki mocy powoduje brak odpowiedniej oporności izolacji fajkocewki. Tłumacząc z polskiego na nasze, fajkocewka ma przebicia na obudowę silnika. Prąd jest leniwy :) więc płynie gdzie mu łatwiej, zamiast przeskakiwać na elekrodzie świecy przeskakuje co pewien czas na silnik powodując brak, lub zbyt małą iskrę.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group