[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - [CY8A]Lancer Problemy techniczne - nowy zakup
ko5a - 26-03-2012, 17:23
gzesiolek napisał/a: | QaDo napisał/a: | - Na początku paliła się kontrolka poduszki powietrznej, pózniej zgasła, dziwne.. |
Jesli sie powtorzy to do ASO i sprawdzenie czy nie podlega pod akcje serwisowa wymiany czujnikow, bo wsporniki rdzewialy i wlasnie czesto gesto powodowalo to blad i kontrolke... |
QaDo,
grzesiolek ma rację, miałem to samo (ten sam rocznik co Twój) tutaj szczegóły:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70231
mjsystem - 26-03-2012, 21:22
fargo napisał/a: | ak auto ma Keyless to właśnie tą zaślepką się zapala |
Oki, oki tego myku nie widziałem jeszcze
tokyo - 27-03-2012, 01:51
Witajcie
QaDo czy zrobic zdjecie to co ci sie wyswietla?
Ostatnio mialem lancerka wyswietlal mi sie blad autoryzacji. Szrota przemeczylem dwa dni i okazalo sie ze jeden z czujnikow dotykowych na klamce byl uszkodzony po wymianie wszystko wrocilo do normy.
Mam do ciebie pytania:
- jak dziala system KOS u ciebie(czy dziala bezobslugowo,czy dziala na pilota)
- kiedy zapala sie kontrolka braku autoryzacji( przy odpalaniu,czy swieci w czasie jazdy)
- jest jeszcze jedna mozliwosc- bawil sie ktos funk w navi
Bład autoryzacji nie koniecznie swiadczy o jej braku. Jest to kontrolka ogolnikowa - to tak samo jek w vw kontrolka spirali swiec ( widac kontrolke swiec, a jest usterka elektryczna)
Pozdrawiam
QaDo - 28-03-2012, 14:57
Dzięki koledzy wszyscy pomogliście.
Samochód ma keyless więc kluczyk zbędny ale jak pisał kolega znalazłem go i tak w pilocie.
Błąd autoryzacji klucza pojawiał sie ze względu na słabą baterię. Drugi pilot nie działał poprawnie bo i akumulator był za słaby autko stało z 3mce. Myślę, też że takie cuda pojawiły się przez to, że w 2009 zamontowali w ASO autoalarm i z słabszym akumulatorem coś się kaszaniło.
Więc finalnie do rozwiązania problemu:
- naładowanie akumulatora
- wymiana baterii w pilocie
- zrozumienie działania systemu keyless.
Samochód już u mnie, 750km zrobione, spalanie 5L/100 Fajna ale trochę twarda maszynka.
Pozostał problem z niekiedy zapalającą się poduchą wszystko by pasowało do opisu grzesiolka. Pytanie tylko czy ASO zrobi to po gwarancji został tylko 8 lat na lakier. Bo z tego co wiem "akcje serwisowe" też mają określony okres ważności
Podrzućcie mi tylko gdzie znajdę gniazdo diagnostyki i będę w pełni happy
gzesiolek - 28-03-2012, 15:16
QaDo, akcja serwisowa jeszcze trwa, podjedz, zglos, wymienia od reki...
QaDo - 28-03-2012, 15:19
Właśnie dzwoniłem.. zrealizowano obie akcje serwisowe (też tą związanąz wiązką silnika mogoca doprowadzić do spalenia alternatora) w zeszłym roku w lutym. Wiec muszę szukac innej przyczyny chyba ze znow ten sam problem mimo wymiany ?
Znajde gniazdo diagnostyczne to coś stwierdze.
mazin - 29-03-2012, 18:31
Kamerę cofania kup na allegro, zarówno do SB jak i sedana są (do SB pasuje ta do outlandera, trzeba tylko lekko podpiłować z jednej strony, żeby nie złamać przy montażu - wchodzi z ładnym klikiem i działa). Najtrudniejszy element montażu, to przeciągnięcie kabelków przez klapę, ale do zrobienia we własnym zakresie. Nawigację oczywiście nie firmową,bo cena zabija, jest trochę chińczyków i używanych firmówek (polecam pioneera).
Jeśli chodzi o znaczek poduszki, to może być spowodowany kilkoma przyczynami - najprościej wymontować schowek przed pasażerem, zdjąć listwę i sprawdzić podpięcie kostki do tego paneliku pod radiem z diodami poduszki i włącznikiem awaryjnych - obejrzyj kabelki, popsikaj płynem zmywającym tlenki itp. W drugiej kolejności sprawdź czujnik pod przednim zderzakiem, możesz zdjąć wlot powietrza i plastikowy element nad chłodnicą, łatwiej będzie dotrzeć (kilka plastikowych klipsów, 5 minut roboty).
QaDo - 29-03-2012, 18:48
Dzięki już sprawdzam wszystkie złącza. Schowek tak się złożyło, że już mam zdemontowany.
Strasznie rdza zżera śrubki.. w lagunie II tego nie miałem No ale cóż nowsze autko i na czymś koszta ciąć musieli... na chwile obecną 90% samochodu poza elektroniką jeszcze, zakonserwowane płynem Brunox Epoxy, niezła sprawa polecam, usuwa rdze i konserwuje pozostkiawiając ciemną osłonę
Tłumik i rury zakonserwowane ocynkiem w sprayu i lakierem termodpornym, ładnie to wygląda i auto posłuży dłużej.
forfiter - 07-04-2012, 17:08 Temat postu: [CY4A 2.0] GTS 2.0 - problemy po zakupie Witam wszystkich bo dopiero co dołaczał do grona maniaków:)
Niedawno kupiem Lancer GTS, sprowadzonego oczywiscie ze USA. Autko rocznik modelowy 2008 roku sprowadzone w 2010.
Sprawa wyglada tak ze gosciu go sprowadził dla siebie do Polski gdzie auto jezdziło bardzo mało poniewaz gosciu nie wrócił do kraju i auto sprzedał jego ojciec...
Mam pare pytan odnosnie problemów w tym GTS
- mam do niego kluczyk z pilotem, jednak przy zakupie pilot miał całkowicie rozładowana baterie, nawet dioda na pilcie nie swieciła, po wymiania mam problem z zakodowaniem bo niewiem jak:), oczywiscie alarm dzieki temu tez nie działa... dodam ze centralny z przycisku w srodku działa i w aucie był wymieniany akumulator co tez chyba moze miec wpływ- macie na to jakas rade??
- druga duzo powazniejsza sprawa to przycisk INFO który jest wepchniety do tego panelu i nie mozna nim nic zmienic, nie wiem jak gosciu to zrobił ale zbyt sprytny to on musiał nie byc - tu chyba zostało tylko ASO bo watpie by ktos sie takimi rzeczami zajmował??
No i to wszystko co w nim nie tak na dzien dzisiejszy, z góry dzieki za rady.
Luk - 07-04-2012, 21:16
forfiter, W sprawie kluczyka zerknij tu: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=71863
Co prawda dyskusja jest o systemie keyless, ale kolega tokyo jest nieźle obeznany z tematem i pewno coś Ci doradzi.
Co do przycisku "info" to wystarczy chyba rozebrać deskę i zerknąć co się dzieje. Każdy lepszy warsztat elektryczny/audio/alarm powinien to zrobić.
BTW, mieszkasz w Kanadzie czy Polsce? Jak w Polsce, to gdzie? Napisz w profilu dokładniej, bo to ułatwia zaproponowanie Ci pomocy...
jaca71 - 07-04-2012, 21:47
Luk napisał/a: | Co prawda dyskusja jest o systemie keyless, ale kolega tokyo jest nieźle obeznany z tematem i pewno coś Ci doradzi. | Jeśli jaca71 pamięć nie myli, a fargo potwierdzi to w GTS był/jest system wolnych rąk czyli temat jak najbardziej poprawny. łączymy.
|
|
|