To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - invek. - Mitsubishi Eclipse 1G

invek. - 24-06-2012, 15:29

W końcu dorwałem aparat. Mam świeżą porcyjkę, a i nawet 2 filmiki :)


Ogólnie autko zyskuje coraz więcej w moich oczach. Ciężko lepiej trafić.

Jeszcze filmy - walkaround i dźwięk układu wydechowego:

Saqu - 24-06-2012, 22:20

ależ on wysoki :D
Serek - 25-06-2012, 08:26

1. kierownica do wymiany na MOMO z tego modelu
2. wrzuć ori gałkę biegów
3. no i żeby nie ten czerwony kolor nadwozia...

poza tym wracam z sentymentem do tego modelu.
P.S. Ktoś wcześniej napisał, że ten silnik jest za słaby do tego auta. Miałem E1G prawie rok i byłem bardzo zadowolony z jazdy, zarówno po mieście jak i na trasie. Ten sam silnik siedział w Galu 4x4 i też dawał radę mimo, że spalał dużo, dużo więcej...
Kilometrów życzę i pozdrawiam.

Endrjus - 25-06-2012, 11:25

Tak patrzę skąd znam tego Ecli a ja go miałem kiedyś przez długi czas na tapecie. ;) Z zewnątrz piękny. W środku nie odpowiadają mi zegary i gałka. Seryjne wnętrze 1gen to jest to. :)
invek. - 25-06-2012, 12:11

Macie słuszność panowie. Ja nie wrzucałem gałki, ani zegarów - były już jak kupiłem. Również średnio mi pasują i wjadą pewnie oryginalne części.
Krążą opinie, że silnik jest za słaby do auta. Nie mam pojęcia skąd wzięły się te historie. Autko bardzo ładnie się odpycha, a dźwięk w połączeniu ze stożkiem jest świetny. Muszę jeszcze rozwiązać problem doprowadzenia zimnego powietrza do niego. Póki co drugi wlot jest zalepiony, bo dostaje zbyt dużo powietrza i na gaziku nie do końca wie co się dzieje i przygasa. Wygląda to tak:


Myślałem, żeby do tego zalepionego wlotu po prawej stronie dokupić jakąś rurę i doprowadzić powietrze spod zderzaka. Słyszałem też żeby zdjąć osłonę, ale wtedy będzie dostawać za dużo ciepłego powietrza z silnika. Jak to rozwiązać?

Serek. Jak dla mnie czerwony kolor jest jednym z największych atutów autka. Rzuca się w oczy, jest żywy i szybszy :)

A wysoki jest - nie spieszy mi się z obniżaniem, może kiedyś. Nie lubię jak mnie telepie po Kaliskich drogach :roll:


A przy okazji panowie. Wiecie może jakie powinno byc ciśnienie w oponach w tym aucie? 205/55 r16. Szukam szukam i znaleźć nie mogę.

major - 25-06-2012, 18:51

Niezły samochodzik :D

invek. napisał/a:
Nie lubię jak mnie telepie po Kaliskich drogach

kaliskie drogi lubią potrzęść troszkę, wiem z własnego doświadczenia :evil:

invek. napisał/a:
jakie powinno byc ciśnienie w oponach w tym aucie? 205/55 r16

dokładnie nie pamiętam ale kiedyś chyba widziałem w jakimś katalogu, że przód 2.3 a tył 2.2. Ręki nie dam sobie za to uciąć :D

invek. - 29-07-2012, 19:47

Przybyło funduszy i w najbliższą środę jadę założyć sekwencję. W końcu... :)
Ostatecznie zdecydowałem się na:
- Stag 4 Eco
- reduktor AC R01
- wtryski OMVL Reg Fast

Aż ciekawość mnie zżera jak będzie się jeździło tym autkiem bez miksera. Mam nadzieję, że różnica będzie odczuwalna. Niedługo wybiorę się na sesyjkę wieczorową porą i zaktualizuję trochę obrazki.

invek. - 09-08-2012, 14:20

Świeże wieczorne fotki.










m6riano - 09-08-2012, 19:19

Czy w ecli 1 i 2 gen sa takie same lampki podsufitkowe?
nezik - 11-08-2012, 15:33

poznaje były samochód kolegi z mekp.pl

widziałem zywo, bardzo fajne autko i ztego co sie orientuje zadbane.
imo jak na 1g n/a to bardzo dobry zakup ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group