[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] SWAP do Colta 1.6i 16v 4x4
maklakus - 09-01-2007, 23:01
Hubeeert napisał/a: | Poszukaj 4G93 1,8 16V 140KM z CA5A z Twojego rocznika. ponad 20 KM roznicy zrobi swoje. |
Myślę że to jest najlesze wyjście (jak znajdę taki silnik w dobrym stanie).
Tak czy inaczej muszę wymienić silnik na wiosnę poniewarz jest jusz troszki padnięty (luz na tłoku) i ostatecznie wymienię na zwykłe 1.6 16V (tyle że w bardzo dobrym stanie) - nie chcę się bawić w zawieszenie itp.
[ Dodano: 01-02-2007, 19:23 ]
Zdecydowalem sie na swap "4G93 1,8 16V 140KM" tylo jeszcze mam pare pytanek :
- czy moja skrzynia bedzie pasowala do 1.8 ?
- czy trzeba zamontowac chlodnice z 1.8 ?
- czy trzeba zwiekszyc srednice wydechu ?
- czy bedzie pasowal moj kolektor wydechowy ?
- czy jest sen zakladac do 1.6 turbo (takie mini;) np od diesla)?
bo interesuje mnie moc okolo 145konikow nie wiecej ,
i czy jest to oplacalne?
- a teraz gwusc programu - wyrobie sie 4000zl ?
Anonymous - 15-05-2007, 12:18
Panowie w takim razie jest szansa na nieodlaczenie napedu na 4 buty przy skrzyniach FM522 lub W5M31 (obie od 1,6 w tym jedna od 4x4)i silniku 1,8 gti?Bo tez mysle o swapie tutaj cd tematu
http://www.mitsubishi-gra...ghlight=#118692
bardzo prosze o komentarze bo jak dowiem sie wiecej to chce stworzyc 1,8 gti 4WD a to moze byc nie lada ciekawostka, moze ktos zna juz taka modyfikacje :>?
pozdr
bwr
P.S Maklakus dzieki za temat
wojmi1 - 15-05-2007, 13:50
Browar, w lancerach silnik 1,8 4g37 dla 4wd to standart /gaznik/na wtrysku juz dawali do lancerka 1,6
wg. mnie dobra konfiguracja ale 4wd to livetime - czyli staly naped jedynie istnieje blokada wew dyfra tzn rozdzial przod tyl naped blokady podcisnienie / z kolektora dolotowego/ zalanczanie z kabiny przyciskiem
Anonymous - 15-05-2007, 15:19
wojmi1 napisał/a: | Browar, w lancerach silnik 1,8 4g37 dla 4wd to standart /gaznik/na wtrysku juz dawali do lancerka 1,6
wg. mnie dobra konfiguracja ale 4wd to livetime - czyli staly naped jedynie istnieje blokada wew dyfra tzn rozdzial przod tyl naped blokady podcisnienie / z kolektora dolotowego/ zalanczanie z kabiny przyciskiem |
Czyli sugerujesz ze tak czy siak bede mial naped na 4 buty po modyfikacjach?
Wiesz Wojmi silnik gti jest mocny i o to wlasnie mi chodzi.Ten co ty proponujesz szczerze mowiac nie znam.Jakie to ma parametry/moc i czy da sie go wmontowac pod maske colta czy jest to kompatybilne z wczesniej wymienionymi przeze mnie skrzyniami.
dzieki
bwr
wojmi1 - 15-05-2007, 15:28
Browar, - ku ale jest wredny -- bardziej skomplikowany i w razie awarii moze byc problem
lepiej wez 1,8 na wtrysku /4g37/ a przy twoim i jeszcze i moim temperamecie lepiej przekreccić silniczek prostszy . Podaj oznaczenie tego silnika
Anonymous - 15-05-2007, 21:40
wojmi1 napisał/a: | Podaj oznaczenie tego silnika |
jakei oznaczenia?Gti?
4g93 reszty nie znam :/
podaj mi oznaczenia 4g37 i moc bo to tez mnie interesuje
dzieki :*
Rafal_Szczecin - 15-05-2007, 21:53
Browar napisał/a: | jakei oznaczenia?Gti?
4g93 reszty nie znam :/ |
4G93 DOHC 1,8 16v 140 KM
Anonymous - 15-05-2007, 23:35
Rafal_Szczecin napisał/a: | 4G93 DOHC 1,8 16v 140 KM |
No to chyba oczywiste
Rafal_Szczecin - 15-05-2007, 23:49
Browar napisał/a: | Rafal_Szczecin napisał/a: | 4G93 DOHC 1,8 16v 140 KM |
No to chyba oczywiste |
dla niektorych nie
w tej chwili trwa na allegro aukcja, gdzie gosc sprzedaje colta 1,6 113 kucy i pisze ze jest to silnik DOHC
jest to cale oznaczenie silnika, dalej juz chyba nie ma innej nazwy
Anonymous - 16-05-2007, 00:49
Rafal_Szczecin napisał/a: | w tej chwili trwa na allegro aukcja, gdzie gosc sprzedaje colta 1,6 113 kucy i pisze ze jest to silnik DOHC |
Normalnka , w ten weekend bylem w gliwicach na gieldzie i byly 2 colty na cala gielde w tym jeden 1,3 GLXi heh...Sprawdzielm go dookola i byl walony w tyl ,oznaczenia mialy slady malowania na literkach .Niestety wlasciciell sie nawet nie pofatygowal bo mi wymienic jego zalety bo go zwyczajnie nie bylo a cena heh smiechu warte 6700 plus oplaty.Oj ale czlowiek moze sie przejechac jak sie nie zna:/
|
|
|