To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Archiwum - the time has come (carisma)

Matejko - 20-03-2007, 22:41

michal78 napisał/a:
ten mi wlasnie wpadl w oko cari-gdi


nie wyglada zle, ba nawet dobrze wyglada i raczej na pewno nie bita, jakcos to moja oferta pomocy przy zakupie wciaz aktualna :)

[ Dodano: 20-03-2007, 21:42 ]
jakcos to ja mam 193 i nie jezdze z fotelem odsunietym do samego konca :)

saphire - 20-03-2007, 22:44

Mój GDI automat przy normalnej dość energicznej jeździe w trasie 7l po mieście 11l więc raczej nie licz że znacząco będziesz odbiegał od tych wyników, chyba że masz przestronne miasto bez korków i pomykasz.
Anonymous - 20-03-2007, 22:45

michal78 napisał/a:
co do spalania gdi, koledze z forum spalil 3.5litra/100


bossze jeszcze troche, a okaze sie ze gdi pali 1,2l / 100km, jak mozna takie glupoty wypisywac.

Mario - 20-03-2007, 22:49

michal np. stukanie popychaczy w GDI...ale to zależy jeszcze od oleju i sądze że to wcale nie jest głośne...
Silnik GDI to tak jakby połączenie mocy benzyniaka przy spalaniu jak w silnikach wysoko prężnych...

naprawde polecam ten silniczek

Pozdrawiam :wink:

Matejko - 20-03-2007, 22:52

saphire napisał/a:
chyba że masz przestronne miasto bez korków i pomykasz.


no akurat kalisz do takich nie nalezy, korki male jesli sa, i dojazdy gdziekolwiek to ciagle na ssaniu praktycznie :) wiec zima to 11 latem do dyszki gdi powinno zejsc jak nic

Anonymous - 20-03-2007, 22:54

Cytat:
bossze jeszcze troche, a okaze sie ze gdi pali 1,2l / 100km, jak mozna takie glupoty wypisywac.


+ moje min spalania 3,5 litra / 100 km (odcinek 50 km z V 60/h) http://www.mitsubishi-gra...der=asc&start=0

Anonymous - 20-03-2007, 22:58

michal78 napisał/a:
Cytat:
bossze jeszcze troche, a okaze sie ze gdi pali 1,2l / 100km, jak mozna takie glupoty wypisywac.


+ moje min spalania 3,5 litra / 100 km (odcinek 50 km z V 60/h) http://www.mitsubishi-gra...der=asc&start=0


tja jasne :D , a moja na odcinku 10m z gorki przy predkosci max (nie pamietam do ilu sie rozpedzilem) to 0,8l/100km - na luzie.

wolgaster - 20-03-2007, 23:01

Jak zgasisz silnik jadąc u mnie ze Śnieżki do Jeleniej Góry to zamkniesz prędkościomierz a auto nie spali ani grama :D . Wystarczy przekręcić kluczyk.
Matejko - 20-03-2007, 23:25

eeeee z ta predkoscia stala moglo tyle spalic,
moja pali 0
jak jade z gorki i hamuje silnikiem - niech mnie ktos teraz pobije swoim wynikiem spalania :D

wolgaster - 20-03-2007, 23:49

Zawsze można tankować w trakcie jazdy a wtedy w baku będzie zamiast ubywać to przybywać a tak apropo to chyba zboczyliśmy z tematu i ta dyskusja zmierza w złym kierunku. Auto musi spalić swoje i nie ma się co licytować o 0,5 czy 1 litr więcej. Jakbym chciał oszczędzać to musiałbym wybebeszyć auto w środku zostawiając tylko fotel kierowcyaby obniżyć mase, założyć opony o szerokości 135 żeby zminiejszyć opory toczenia i jeszcze kilka zabiegów które zaoszczędziłyby mi 1-1,5 litra paliwa. Nie mówiąc o traktowaniu pedału gazu piórkiem. A tak założyłem opony 205, jeżdze z otwartymi szybami jak pozwala pogoda lub z włączoną klimą a silnik kręci się do 5,5 - 6 tyś obr/min i jest OK. Jak chcecie jeżdzić oszczędnie to kupcie sobie MELEKSA albo Priusa.

[ Dodano: 20-03-2007, 23:52 ]
I niech obejży ktoś MSXa z allegro czy warto brać ten egzemplarz pod uwagę w przypadku zakupu. I może kolega michal78 rozważy jego zakup bo auto ma instalacje gazową wiec kilka złociszy na paliwie można zaoszczędzić.

Anonymous - 21-03-2007, 00:06

mowisz o tej?
Cezar - 21-03-2007, 00:32

michal78, raczej o TEJ

MSX malina 8) :lol:

wolgaster - 21-03-2007, 00:42

Dokładnia ta o którą ci Cezar podał.
Anonymous - 21-03-2007, 00:51

nie spotkalem sie z msx'em do tej pory, wyglada ladnie, warto sie nia zainteresowac blizej?
wolgaster - 21-03-2007, 01:11

W granicach 8,5 do 100 Km/h, V max około 215-220 km/h , moc 140 KM, Fabrycznie osplojlerowany, obniżony i najczęściej na pełnym wypasie tak jak na aukcji pełna elektyka, klimatronik, kierownica w skórze itp,itd. Silnik 1.8 16V DOHC czyli na dwóch wałkach rozrządu nie jak 1.8 SOHC 115 KM gdzie jest jeden wałek. W silniku ze spraw eksploatacyjnych np. odpada ci regulacja zaworów która trzeba wykonywać w 1.6,1.8 SOHC i zdaje się w TD bo w MSX jest kompensowany luz za pomocą regulatorów hydraulicznych tak jak w GDI ale w odróżnieniu od GDI nie są one awaryjne. Reszty na temat MSX jest na forum. Użyj funkcji "szukaj"
Pozdr.

[ Dodano: 21-03-2007, 01:15 ]
A co do zainteresowania to pewnie że warto. Podejżewam że 90 % użytkowników Carism włącznie ze mną chciałaby mieć MSXa. Taka perełka. Na 1000 egzemplarzy opuszczających fabrykę jeden to był MSX. W owym czasie w Polsce dostępny wyłącznie na zamówienie. Także napewno warto.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group