To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.6] Problem po ustawieniu zaworów

kamir - 29-11-2013, 18:21

gieras1988, Jak chcesz to jestem z Kielc i mam kabel i Evoscan. Jeżeli u Siebie nikogo nie znajdziesz i będzie Ci się chciało to możesz podjechać. Dodatkowo w październiku wymieniałem sondę na uniwersalną Denso (koszt coś około 150 zł). Wymiana nie skomplikowana tylko trzeba mieć kanał.
gieras1988 - 30-11-2013, 11:36

Nowe odkrycie,
Po zdemontowaniu osłon okazało się, że ktoś już majstrował. Wtyczka jest chamsko wyrwana :/ Właśnie szukam kolejności tych kabli biały, szary, szary, czarny. Jak znajdę postaram się to jakoś zlepić do kupy i zobaczę czy sonda się jeszcze do czegokolwiek nadaje bo jakiś majster ją pokrzywił i prawdopodobnie nie będzie działała, ale warto spróbować.
Na zdjęciach widać jak to jest spieprzone



kamir - 30-11-2013, 11:39

gieras1988, moim zdaniem nie ma co kombinować, trzeba szukać nowej, dedykowanej, która jest wraz z wtyczką. Sonda to dość precyzyjny czujnik. Jeśli wygląda tak, jak na zdjęciu to ja bym zaczął od jej wymiany.
gieras1988 - 30-11-2013, 13:08

Moja sonda, ta pogięta to Bosch: 0 258 003 556
Na tą chwilę podłączyłem zfatygowaną wtyczkę, pokleiłem i o dziwo jest lepiej, na zimnym silniku obroty są wyższe i nie ma tendencji do gaśnięcia, wydaje mi się również że lepiej wkręca się na obroty.
Pozostał jeszcze problem z prądem a mianowicie jak dodaję gazu to światła lepiej świecą a jak na wolnych obrotach chodzi to świecą gorzej, możliwe że alternator się kończy choć wątpię, poprawiłem puki co klemy, papierkiem i odtłuściłem.
Pojeżdżę kilka dni i jeśli problem nie ustąpi bądź jeśli pojawi się nei trzymanie obrotów na zimnym zamówię nową lambde ale tak jak mówię, może sonda musi się oczyścić czy cuś i problemy po kilku dniach znikną

kamir - 01-12-2013, 20:53

Z tymi światłami to może też być problem z regulatorem napięcia.
gieras1988 - 04-12-2013, 16:47

Witam ponownie
Problemów ciąg dalszy
Ustawiałem zawory u siebie raz jeszcze i zerwał się gwint z nakrętki konrującej tą śrubkę do ustawiania , tragedia
Objeździłem wszystkie zakłady mechaniczne i sklepy u siebie i nigdzie nie mają albo nie chcą nawet rozmawiać o jakiejś tam głupiej nakrętce, a bez niej nie złożę samochodu :/
Jest szansa gdzieś to dostać na rynku ? Ew czy któryś z Kolegów nie ma czegoś podobnego na zbyciu ?

MmzTattoo - 04-12-2013, 18:19

Koledze z forum ostatnio strzelił pasek i chyba ma zamiar robić swap TU masz jego temat napisz może będzie miał na zbyciu ze starego silnika.
Bizi78 - 04-12-2013, 18:32

Jeśli mowa o nr. 03363 na schemacie:
http://www.mitsubishi-mot...D230%26page%3D1
To chyba tutaj masz:
http://mitcar.eparts.pl/01/Mitsubishi_MD009372.php
Oczywiście zadzwoń i dopytaj czy na 100% będzie pasować.
Ewentualnie do ASO.

gieras1988 - 04-12-2013, 20:16

Super!! Dzięki za szybką pomoc, pojawiły mi się dzięki Wam 2 dobre opcje
byłem jeszcze dzisiaj u gościa tokarza co ma zakład, zostawiłem mu śruby do wymiarów i mówił żebym jutro podjechał i zobaczymy czy coś wymyśli i dla mnie przygotuje bo dziś już do domu się zwijał.
Jeśli nic nie da rady dziadek tokarz to najpierw zapytam kolegę od wymiany silnika, a jeśli On nie będzie miał to zostaje ten sklep mitcar bo to ta nakrętka którą wskazałeś Bizi78 Raz jeszcze wielkie dzięki :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group