Nasze Miśki - Carisma II 1,8 GDI
Man-Of-Steel - 18-01-2014, 16:23
Jak sprawdzić w takim razie poziom oleju w skrzyni?
robertdg - 18-01-2014, 18:20
Jest korek od strony chłodnicy
Man-Of-Steel - 18-01-2014, 23:54
Patrzyłem pod maskę, co prawda w nocy z latarką i nie widzę....Gdzie dokładnie?
Bizi78 - 19-01-2014, 01:37
Man-Of-Steel - 19-01-2014, 12:57
Dzieki za obrazek ale Jestem totalnym laikiem i nic mi to nie mówi tzn domyślam się ze to skrzynia
Bizi78 - 19-01-2014, 13:36
Man-Of-Steel napisał/a: | tzn domyślam się ze to skrzynia |
Zacytuję klasykę polskiego filmu: brawo Jasiu .
Tak poważnie to:
-nr. 4 to korek wlewu
-nr. 2 to korek spustowy
Man-Of-Steel napisał/a: | Jak sprawdzić w takim razie poziom oleju w skrzyni? |
Bagnetu w skrzyni biegów to nie ma .
Dolewać olej przez korek wlewu aż się uleje i będzie stan ok .
Man-Of-Steel - 05-02-2014, 12:19
Wyczyściłem przepustnice, wymieniłem filtry, świece - a dalej jak odpalam to auto wchodzi mi na obroty - przekręcam kluczyk i praktycznie do 3 tys. obr. skaczą i spadają do "normy".
Czy ten typ tak ma?
Man-Of-Steel - 22-09-2014, 20:54
Witam po długiej absencji
Autko stoi większość czasu w garażu, chciałem cari sprzedać jednak nie ma chętnych, dlatego najprawdopodobniej dołożę kolejnych parę groszy i niech mi służy
Byłem ostatnio w serwisie i nie mogłem połączyć się z żadnym modułem w aucie, jedynie z modułem immobilisera się udało - co może być tego powodem?
Stawiam również usterkę pompy wysokiego ciśnienia, gdyż auto na każdym biegu, gdy jest już ciepłe, kręci jedynie do 4100 obr i jest "odcinka" - jednak jak wtryskiwaliśmy "lewe" paliwo to wkręcał się na obroty. Do tego dosyć wysokie spalanie, szarpanie auta przy przyspieszaniu.
Pomożecie ?
Pozdrawiam
|
|
|