To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Carisma II 1,8 GDI

Man-Of-Steel - 18-01-2014, 16:23

Jak sprawdzić w takim razie poziom oleju w skrzyni?
robertdg - 18-01-2014, 18:20

Jest korek od strony chłodnicy
Man-Of-Steel - 18-01-2014, 23:54

Patrzyłem pod maskę, co prawda w nocy z latarką i nie widzę....Gdzie dokładnie?
Bizi78 - 19-01-2014, 01:37


Man-Of-Steel - 19-01-2014, 12:57

Dzieki za obrazek ale Jestem totalnym laikiem :) i nic mi to nie mówi tzn domyślam się ze to skrzynia :)
Bizi78 - 19-01-2014, 13:36

Man-Of-Steel napisał/a:
tzn domyślam się ze to skrzynia :)

Zacytuję klasykę polskiego filmu: brawo Jasiu :mrgreen: .
Tak poważnie to:
-nr. 4 to korek wlewu
-nr. 2 to korek spustowy

Man-Of-Steel napisał/a:
Jak sprawdzić w takim razie poziom oleju w skrzyni?

Bagnetu w skrzyni biegów to nie ma :wink: .
Dolewać olej przez korek wlewu aż się uleje i będzie stan ok :D .

Man-Of-Steel - 05-02-2014, 12:19

Wyczyściłem przepustnice, wymieniłem filtry, świece - a dalej jak odpalam to auto wchodzi mi na obroty - przekręcam kluczyk i praktycznie do 3 tys. obr. skaczą i spadają do "normy".
Czy ten typ tak ma?

Man-Of-Steel - 22-09-2014, 20:54

Witam po długiej absencji :)

Autko stoi większość czasu w garażu, chciałem cari sprzedać jednak nie ma chętnych, dlatego najprawdopodobniej dołożę kolejnych parę groszy i niech mi służy :)

Byłem ostatnio w serwisie i nie mogłem połączyć się z żadnym modułem w aucie, jedynie z modułem immobilisera się udało - co może być tego powodem?

Stawiam również usterkę pompy wysokiego ciśnienia, gdyż auto na każdym biegu, gdy jest już ciepłe, kręci jedynie do 4100 obr i jest "odcinka" - jednak jak wtryskiwaliśmy "lewe" paliwo to wkręcał się na obroty. Do tego dosyć wysokie spalanie, szarpanie auta przy przyspieszaniu.

Pomożecie ? :)

Pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group