To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

3000GT/GTO Ogólne - Koła, opony, felgi

Sławek vr4 - 26-03-2008, 16:10

Miki 3kgt napisał/a:
NA PRZÓD (bez dystansów) ET 45 nie wejdzie na 100%

wiec kupno felg przez internet odpada...trzeba bedzie pojezdzic i pierwsze felgi przymiezyc :) ale tak czy inaczej nawet gdyby nie wchodzila felga to po dopasowaniu dystansow nie powinno byc problemu.jezdzi ktos na 19-stkach czy uwazacie ze to przesada??
pozdro

Anonymous - 26-03-2008, 20:05
Temat postu: felgi
O gustach się nie dyskutuje ,ale moim zdaniem ,jak wydać kasę to na lekkie felgi ,zmniejsza się siła cieżkości ,a polepsza się dynamika-przyśpieszenie.Nasze orginalne ,jak pamiętam, z oponami ważą ok.24kg,a z lekkich (przystępnych cenowo)to ok.17 kg.
Mikebravo - 26-03-2008, 20:16

Odp dla Sławek vr4:
Jeżeli ci to pomoże to masz dane dla różnych wersji z 99 roku:
- SOHC - 225/55/R16 (16x8JJ), zapas T125/90D16 (16x4T)
- DOHC - 245/45/R17 (17x8 1/2J), zapas T135/80/D17 (17xT4)
- VR4 - 245/40/R18 (18x8 1/2J)), zapas T135/80/D17 (17xT4)
Wszystkie mają Offset 1.81in. czyli 46mm.

Anonymous - 30-03-2008, 12:14

Sławek vr4, Witam. Mam do sprzedania piękne koła idealnie pasujące do Mitsubishi 3000GT VR-4 -- O.Z Racing SUPERLEGGERA 19" :twisted: (opony 255 35 19: Przód-nowe Continental Sport Contact 3 , Tył- Dunlop SP SPORT MAXX GT(prawie nowe)
Sławek vr4 - 30-03-2008, 12:44

Miki 3kgt napisał/a:
Sławek vr4, Witam. Mam do sprzedania piękne koła idealnie pasujące do Mitsubishi 3000GT VR-4 -- O.Z Racing SUPERLEGGERA 19" :twisted: (opony 255 35 19: Przód-nowe Continental Sport Contact 3 , Tył- Dunlop SP SPORT MAXX GT(prawie nowe)

no to super. poslij jakies foty :) slawek_racing@wp.pl no i oczywiscie cene jaka Cie interesuje.
pozdro

Anonymous - 30-03-2008, 14:01

19??? prawdziwy hardcore :badgrin: cudnie by wygladal na tych OZ bo mi sie podobaja i sa zaje..lekkie ale czy oferuja do vr4 bez montowania dystansow?? Jak ja sie pytalem 2 lata temu to jeszcze nie mieli. Slawek,jezeli masz orginalne te 18 bo oferuja na ebayu taki sam wzor tylko podroby to pozostan przy nich,te kola sa zaje... wytrzymale jak na ten profil opony. A przy 19 napewno nie wplynie to dobrze na zawieszenie jeszcze w dodatku przy tym profilu i takiej szerokosci,jezeli seria mowi 245 niech bedzie 245. Ja tez myslalem o 19 ale dzieki bogu ze kupilem 18 bo i tak na nie musze uwazac na polskich drogach i tez ladnie wyglada wszystko zalezy od wzoru felgi, http://vr44.wrzuta.pl/obraz/59NeQkHjSi/zdjecie_1 w tym tygodniu wrzuce gwint teina to wtedy bedzie wygladal ,bo jak narazie to jeep :biggrin: czym wieksze felgi i opony tym cierzej dla auta,
Anonymous - 30-03-2008, 22:20

Te 19 pasują do VR-a BEZ ŻADNYCH DYSTANSÓW. (a tak na marginesie waga tej felgi z opona 255 35 19 to 20,5kg!!!!) Przy takiej masie kół jest dość duża różnica w osiągach(przyśpieszeniach) samochodu w porównaniu z VR-em na seryjnych kołach. A CO DO GUSTÓW TO O TYM SIE NIE DYSKUTUJE. -jedno jest pewne :TA FELGA TO "KLASYKA"...

[ Dodano: 30-03-2008, 22:21 ]
"CZYM WIĘKSZE FELGI I OPONY TYM ŁADNIEJSZY SAMOCHÓD"

Anonymous - 31-03-2008, 11:22

Wcale nie twierdze ze ta felga nie jest klasyka i co do gustow to oczywiscie ze to indywidualna sprawa ,wyrazilem tylko i wylacznie swoje zdanie nie na temat jakosci-wygladu felgi ale na temat jej rozmiarow.Decyzja i tak pozostanie podjeta przez Slawka.
Sławek vr4 - 31-03-2008, 18:11

uwazam ze wymiana seryjnego zawieszenia na gwint teina to równiez hardcore :) ale to tylko moje zdanie... posiadam 8 felg orginalnych 18' aczkolwiek trzy z nich były spawane a reszta jest z miare bobrym stanie. wymagają renowacji ale zostawie sobie je na zimówki.jesli seria jest 245 to nie uwazam zeby zwiekszenie opony do 255 mialo jakies wielkie znaczenie.tak czy inaczej szukam 19' do 3000gt. jesli ktos ma cos to prosze o info...aha no i potrzebuje orginalny podnosnik, jakby ktos mial na zbyciu to prosze o info.
pozdro(dziekuje wszystkim za pomoc i informacje)

Anonymous - 02-04-2008, 11:49

Co do gwintu to tez sie zgodze ,bo twardy jest strasznie. Ale co innego mialem zrobic chcac go obnizyc ,bo dla mnie byl za wysoki. A jedynie Tein jest w miare dobra firma. Co do felg moze zainteresuje cie ta oferta ,kola dosyc ladne ale zadzwon ,moze beda mieli bez opon lub zloza ci oferte z oponami jakie cie interesuja.Jak widac zamontowane sa na twin turbo ale czy pasuja bez dystansow??
http://cgi.ebay.co.uk/MIT...1QQcmdZViewItem

Sławek vr4 - 05-04-2008, 22:05

felunie piękne ale maja rozna szerokosc a zalezy mi zeby byly 4 takie same... no i cena... daj znac jak sie jezdzi na tym gwincie,jestem aktualnie w Szwecji i poszukalem tu zawiasow i znalazlem ciekawa oferte lecz nie znam tej firmy,moze ktos sie orientuje czy robia dobre zawiasy?? http://www.blocket.se/vi/13392987.htm?ca=11_s cena to 2800zł
znalazłem ciekawe fele ale maja ET 45 wiec podobno bez dystansow sie nie obejdzie, jest jakis sposob na to abym dystanse mogl dobrac teraz czy musze to mierzyc dopiero przy zakladaniu felg?? http://www.allegro.pl/ite...per_okazja.html

Anonymous - 07-04-2008, 11:10

Co do tej firmy ,gwint ten jest oferowany na stronie 3sx.Firma ta zajmuje sie z malymi wyjatkami czesciami tylko do 3000gt.Obok teina wlasnie ta, ksport jest jeszcze oferowana wiec mysle ze moze to byc tansza alternatywa dla Teina.Pisze ze zawieszenie jest japonskie to moze byc ok. W polsce glowny przedstawiciel TEINA w swojej ofercie ma zestawy hamulcowe wlasnie tej firmy. Co do jazdy na gwincie myslalem ze bedzie gorzej. Roznica w regulacji twardosci jest odczuwalna ,samochod duzo lepiej wyglada,nie jest az tak niski abym nie przejezdzal przez wiekszosc tzw. lezacych policjantow ogolnie jestem zadowolony. Zostalo jeszcze zamontowac drazki http://www.3sx.com/store/...?idProduct=1454 bo nie mozna w pelni ustawic zbieznosci tylnich kol i bedzie cacy.
Mikebravo - 07-04-2008, 13:12

VR4 - jaki dokładnie gwint założyleś?
Jak to wygląda w porównaniu do seryjnych jeżeli chodzi o twardość
(przy skrajnych położeniach regulacyjnych)?
Wrzuć może fotki z boku przed i po założeniu.

Anonymous - 07-04-2008, 23:45

dokladnie to TEIN Super Street+ z gornymi mocowaniami. Jezeli chodzi o twardosc co do seryjnych to jezeli ustawie na najtwardsze to jest taczka niesamowita ale duzo sie fajniej jezdzi ,prowadzi,krotkie skoki zawieszenia itd. Jezeli ustawie na max w druga strone to troszeczke sie buja ale i tak pozostaje twardszy niz seryjne. Tak jak zawsze powtarzam zalerzy od gustow,mi bardziej odpowiada gwint ktory mam,nie uzywam tego auta na codzien wiec mi twardosc nie przeszkadza. Jeszcze za duzo kilometrow nie zrobilem poniewaz dopiero jutro jestem umowiony na ustawienia zbieznosci oraz katow wiec pozniej bede co do twardosc sprawdzal jaka mi bedzie odpowiadal. Teraz auto, od ziemi do dachu ma 120cm wysokosci :biggrin: Oferta TEINA ktora oferowana jest na stronie 3sx , TEIN FLEX podobno jest jeszcze twardszy niz Super Street, podobno

[ Dodano: 08-04-2008, 18:41 ]
z Teinem
seryjnie

Sławek vr4 - 14-04-2008, 20:35

jaki jest rozmiar otworu centrującego w 3000gt??


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group