To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - Problem z obrotami i mocą, mechanicy rozkładają ręce!!!

Estera - 20-03-2014, 21:00

Mechanik u którego jest moj colt wykluczył sterownik bo był rozkręcony i wszystko wygląda dobrze, ale auto nie chce jeździć, jeszcze w międzyczasie jak to się stało to miałam dziurę w rurze od wlewu i zasyfiony bak, który już jest wyczyszczony i rura zaklejona
więc albo coś siedzi cały czas w przewodach albo jednak naprawde sterownik, już sama nie wiem...

mrc44 - 20-03-2014, 23:06

No używany sterownik do mojego modelu kosztuje ok 50zł wiec mozna zaryzykowac i wymienic Ty masz 2000r ale CJ1A? bo to chyba bedzie ten sam model MD328466 taki jest mój model sterownika.
krzysieg - 21-03-2014, 00:05

Estera skoro był zasyfiony bak to wypadało by zmienić filtr paliwa , jest z prawej strony pod maską .
Pewnie i tak jest fabryczny a to już za długo .

Estera - 21-03-2014, 08:11

chyba CJ1A, sterowniki widziałam że na necie są ale ja mam immobilizer w kluczyku i tu się ponoć zaczyna problem bo trzeba będzie wgrać sterowniki na nowo i tu już jest większy koszt, tak mi powiedziano

filtr paliwa był wymieniony

[ Dodano: 21-03-2014, 20:03 ]
dzisiaj odebrałam auto od mechanika niestety nic nie znaleźli, wykluczyli sterownik bo wizualnie jest wszystko ok, do tego powiedzieli że mam immobilizer w kluczyku a się okazało że nie mam więc problemu z podmianką sterownika nie będzie
pojechałam do kuzyna który jest mechanikiem i zrobiliśmy tak że odpiął kilka rzeczy, jeździłam tym autem gasiłam zapalałam itd. aby nałapał błędów, ale był tak uparty że nie chciał co potwierdziło w 90% że sterownik się posypał, więc w przyszłym tygodniu dopiero będziemy go wyciągać i szukać takiego samego

mrc44 - 21-03-2014, 23:25

No to dobrze że znalazł się problem a zresztą słyszałem że czesto jest problem ze sterownikami w tych starszych modelach bo po 2000 cznym sterowniki już nie miały zwykłych kondensatorów.
pierafal - 25-03-2014, 22:11

Temat przerdzewialego wlewu paliwa przerabialem na wiosne. Rdza leciala razem z paliwem do baku z każdym tankowaniem. Srodki do czyszczenia ukladu palilwowego, ktore dolewalem do paliwa pewnie przyspieszyly wszystko. W baku robila sie maź, ktorą pompka paliwa pompowala przez filtr prosto na wtryski. Po wyjeciu listwy wtruskowej byl na niej dziwny czerwonawy nalot, ktory przytykal wtryskiwacze. Po wymianie listwy, wtryskow, filtra paliwa i wyplukania zbiornika paliwa, samochod smiga jak dawniej.
mrc44 - 26-03-2014, 22:09

Niestety wymiana komputera nic nie dała (mogę sprzedać jeden bo dwa mi są nie potrzebne ;) jak go wymieniłem to auto nie radzi sobie z odpalaniem zresztą już jak wróciło ostatnio od mechanika to nie odpalało dopiero jak się rozgrzało to paliło ale gasło po dodaniu gazu. Sprawdze jutro listwe wtryskową może rzeczywiście zaciąga jakiś syf tylko że ciśnienie na układzie paliwa jest dobre a paliwo leje się bez problemu jak się sprawdza ciśnienie także nie wiem czy to może być rdza w baku w zasadzie to już nic nie wiem...
pierafal - 29-03-2014, 21:30

... a zawory to miales kiedys regulowane? Swego czasu mialem problem z odpalaniem na zimnym silniku. Efekt byl taki jakby nie bylo ssania. Po regulacji zaworow jak reka odjal.
mrc44 - 29-03-2014, 22:52

Zawory miałem regulowane zaraz kupnie auta, tak jak zapłon. Sprawdze twoją pierwszą teze z zardzewiałym bakiem bo auto stało ponoć rok na dworze i nikt nim nie jezdził a strasznie mi zależy by ożywić tego Colta bo już zdołałem się przywiązać :roll:

[ Dodano: 31-03-2014, 19:59 ]
Problem rozwiązany a temat można zamknąć podaję rozwiązanie problemu: wymiana listwy wtryskowej załatwiła problem całkowicie :o dzięki Rafał za trafną sugestie, do Estery; jak to nie komputer to na bank wtryski, pozdrawiam :D

Estera - 31-03-2014, 22:20

właśnie dzisiaj podmieniłam komputer i niestety to nie to, nadal nie pali na jeden gar
wtryskiwacze wymieniłam ale nie listwę więc może tam tkwić problem

mrc44 - 31-03-2014, 22:41

Ale jak nie pali na wszystkie gary to jeszcze ktoras swieca moze byc zalana dodatkowo, u mnie tak bylo ;)
Estera - 01-04-2014, 07:42

tak ogólnie zalewa pierwszą świecę od rozrządu, zakupię listwę i wymienię mam nadzieję że to pomoże
pierafal - 04-04-2014, 21:20

MRC44 - ciesze sie ze Twoj misiek znow jezdzi.

Aczkolwiek kolejna rada, jesli problem jest podobny do mojego, czylli rdza w paliwie, to wymieniajac litwe zaleczyles skutki twojej choroby. Bedzie dobrze przez jakis czas i problem powroci! Dlatego polecam Ci:
1. napewno wymienic filtr paliwa.
2. napewno sprawdzic rure od wlewu paliwa do zbiornika. U mnie rura ta byla dziurawa u góry, tak wiec nic sie przy tankowaniu nie lalo, a pobieznie ogladajac nie specjalnie bylo to widac.
3. jesli masz mozliwosc to mozna wyjac zbiornik paliwa i wyplukac go. Ja uzywalem zwyklej myjki cisnieniowej i kilkakrotnie wylewalem syf z baku, po czym plukalem zbiornik paliwem. Tak wyplukany zalozylem i bylo ok.
4. jak masz zbiornik na wierzchu to mozesz oczyscic filterek na pompce paliwa

ESTERA: Szczerze watpie zeby problem byl z sama listwa! Jesli wtryski sa ok, to wymiana listwy nic tu nie pomoze, szkoda kasy.
1. Wymienilas wszystkie wtryski? Czy po wymianie nie pali ten sam cylinder? Mozna zamienic 2 wtryskiwacze miejscami i zobaczyc czy problem sie przeniosl z wtryskiwaczem.
2. Mozesz rowniez zamienic 2 swiece miejscami i zobaczyc czy problem sie przeniesie na inny cylinder.
3. Jesli swiece i wtryski sa OK to na 99% mozesz miec urwany przewod doprowadzajacy sygnal do wtryskiwaczy. Sprawdz dokladnie wtyczke ktora jest wetknieta we wtryskiwacz i przewody, ktore z tej wtyczki wychodza.

Estera - 06-04-2014, 20:07

wymieniłam listwę razem z wtryskiwaczami, do tego podmieniłam sterownik i autko na dzień dzisiejszy śmiga aż miło, pali na wszystkie gary, zobaczę czy za jakiś czas problem nie powróci bo zazwyczaj po kilku dniach powracał


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group