Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z obrotami i mocą, mechanicy rozkładają ręce!!!
Autor Wiadomość
mrc44 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1,3 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 22
Skąd: wołów
Wysłany: 10-03-2014, 11:46   Problem z obrotami i mocą, mechanicy rozkładają ręce!!!

Witam
Problem z moim Coltem polega na tym:
Kiedy przyszedł mróz wsiadłem do mojego Colta odpaliłem a gdy dodałem gazu zaczął mulić i nie wchodził na wyższe obroty (choć dzień wcześniej wszystko było ok) po kilku odpaleniach przestał całkowicie odpalać, znajomy wymienił świece i kable ale dalej nic więc wzieliśmy go na hol po kilkunastu metrach załapał ale jakby przestał chodzić na wszystkie gary. Po gazowaliśmy trochę i zaczął normalniej pracować choć na słuch silnikowi lekko brakowało mocy.Na drugi dzień chciałem sobie pojeździć i zrobiłem nim ok 50km ale nie mógł mi się rozbujać powyżej 100km/h później zaczął już jeździć bardzo wolno na lekkim pół gazie wyciągał mi ok 40-50km/h a zdarzało się nawet że dodawałem gazu i w ogóle nie reagował także musiałem podczas jazdy zgasić i odpalić żeby coś pociągnął dalej.
Myśleliśmy że to pompa paliwowa więc została wymieniona na nową ale problem dalej się powtarzał, drugi mechanik posprawdzał kable, świece, wtryski, ciśnienie w układzie paliwowym, kopułkę, rozrusznik, wszystko ok więc problem na dziś wygląda tak odpala mi od strzała ale jak dodaje gazu to silnik zaczyna mulić i nie idzie go rozruszać do odcięcia zapłonu poza tym nie ma mocy żeby jechał jeszcze nie sprawdzałem sterownika komputera jestem w trakcie zamawiania ale tak to nikt nie jest w stanie zlokalizować przyczyny awarii więc proszę o pomoc i jakieś sensowne sugestie z góry dzięki...
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 10-03-2014, 16:45   

Synchronizacja rozrządu, kąt wyprzedzenia zapłonu sprawdzony :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mrc44 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1,3 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 22
Skąd: wołów
Wysłany: 10-03-2014, 17:00   

Tak nawet drugi aparat zapłonowy był zakładany i nic...
_________________

 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 10-03-2014, 18:57   

A w jaki sposób był sprawdzany kąt wyprzedzenia zapłonu? Złącze było zmasowane?
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
mrc44 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1,3 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 22
Skąd: wołów
Wysłany: 10-03-2014, 19:51   

Oczywiście, złącze było blokowane to chyba podstawy w ustawianiu zapłonu, ja podejrzewam elektryke ale się za bardzo na tym nie znam z tego co wiem, podstawowe rzeczy w tego typu sprawach były sprawdzane bo mechanik jest dość łebski więc nie chodzi o coś oczywistego, poza tym zajmowało się tym dwóch mechaników jeden po drugim.
_________________

 
 
ludinho1 
Forumowicz
ludinho1

Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 253
Skąd: warszawa
Wysłany: 12-03-2014, 09:58   

błędy ECU sprawdzone? od tego powinniście zacząć.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 12-03-2014, 18:24   

Moje typy:
- przytkany/padający katalizator,
- chrzczone paliwo,
- sonda lambda.
 
 
figi 
Forumowicz

Auto: Colt CC4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 42
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 13-03-2014, 09:34   

nie zwroclem uwagi ze to 1.3
Ostatnio zmieniony przez figi 13-03-2014, 19:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 13-03-2014, 11:40   

figi napisał/a:
Sprawdz przeplywomierz - poprostu odłącz wtyczke i przy odpalaniu zeby nie zgasl trzeba bedzie troche przegazowac. Bedzie chodzil odrobine nierówno ale jezeli zacznie wchodzic na obroty tak jak trzeba to masz winowajce.
W 1,3 chyba nie ma przepływomierza...
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-03-2014, 13:12   

najbardziej prawdopodobny jest aparat zapłonowy czy też fajkocewki - w zależności co ma ten egzemplarz
 
 
mrc44 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1,3 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 22
Skąd: wołów
Wysłany: 14-03-2014, 06:53   

Aparat zapłonowy odpada bo były 2 sprawdzane, sonda lambda raczej nie bo by gasł a odpala ładnie i bez gazu na jałowym chodzi równo-nie wiadomo, czekam na analize komputera.

[ Dodano: 14-03-2014, 07:00 ]
Błedów ECU nie miał ale słyszałem ze bywają problemy ze sterownikami w tych starszych modelach oporniki wysychają czy tranzystory, bzdury pewnie teraz piszę ale cos tam było.
_________________

 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 14-03-2014, 07:15   

mrc44 napisał/a:
w tych starszych modelach oporniki wysychają czy tranzystory

Chyba bardziej kondensatory puchną :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
mrc44 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1,3 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 22
Skąd: wołów
Wysłany: 15-03-2014, 01:24   

Nie wiem czy cos puchnie bo sprawdzalem wizualnie komputer i wszystko wyglada ok...
_________________

 
 
Estera 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 03 Gru 2013
Posty: 8
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 19-03-2014, 20:00   

Witam
czy problem został rozwiązany? mam trochę podobny problem z moim coltem i mechanicy rozkładają ręce
 
 
mrc44 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1,3 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 22
Skąd: wołów
Wysłany: 19-03-2014, 23:15   

Właśnie dziś sprawa się ruszyła, zadzwonił do mnie mechanik i ppowiedział że wymienił komputer a w zasadzie ktośtam mu zrobił ten który był w moim aucie, coś (wylutował i wlutował działające chyba czesci ECU( nie wiem dokładnie, jutro się dowiem ale ponoć auto zaczeło chodzić dużo lepiej, ma jeszcze wyregulowac zapłon i zobaczymy czy Colt pociągnie na tym komputerze. Dam znać jak bede wiedział więcej ale chyba wina leży po stronie sterownika komputera...
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.