To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero IV - [3.2 DID] Nowe Pajero i kila pytań do specjalistów

Rozwad - 31-03-2014, 20:02

A dlaczego jedno ma wykuczać drugie? Pajero będzie moim dailycarem, ale również zabawką do upalania w terenie oraz dłuższych i krótszych wypraw. Z zawiasem +2" auto zyska na sprawności oraz przede wszystkim usztywni się, co przełoży się na pewniejsze prowadzenie. O kwestiach wizualnych nie wspominam, chociaż nie ukrywam, że również są dla mnie dosyć ważne.

Swoją drogą Pajerak jest już prawie ukończony :) Zdecydowałem się na mix zawieszenie ( sprężyny Dobinsons + 2" i +50 kg przód, do tego amortyzatory ironman nitrogas. Po wielu konsultacjach zdecydowałem się odpuścić poliuretany, a zużyte tuleje wymieniłem na nowe. W nowych butach i podniesionym zawieszeniu prezentuje się mega fajnie. Zostało ustawić geometrię, zamontować wciągarkę i można ruszać w teren :)

tak to się prezentuje:


Jeszcze pytanko techniczne dotyczące wymiany oleju w skrzyni automatycznej, czytałem gdzieś na forum, że trzeba odkręcić jakieś węże do spuszczenia dokładnego? Jest gdzieś jakiś DIY na forum?

czortunio - 01-04-2014, 00:05

No jeśli +2" w jeździe na co dzień zapewni Ci pewniejsze prowadzenie to nie mam więcej pytań :wink: No i te AT ...
Patriko - 01-04-2014, 18:14

Rozwad, widze że zmienileś rozmiar maszyny w teren, :wink: .
Rozwad - 01-04-2014, 19:39

Patriko, hehe racja :) Trzeba mieć czym sprzęty na rajdy dowozić :)
KACPERO_1 - 17-06-2015, 11:22

zbyszekm2 napisał/a:

Zawieszenie nie koniecznie musi byc OME czy Ironman są też inne i maja lepszy komfort jazdy i właściwości trakcyjne.


możesz rozwinąć i podać przykłady ? :)

osiemdwa - 09-10-2017, 23:35

Odświeżam temat liftu PIV:

Czy możecie opisać swoje doświadczenie z liftu + 2 cale.

Producenci sprzętu, gotowe zestawy? Plusy, minusy?

Może jakieś zdjęcia?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group