Pajero IV - [3.2 DID] Nowe Pajero i kila pytań do specjalistów
Rozwad - 31-03-2014, 20:02
A dlaczego jedno ma wykuczać drugie? Pajero będzie moim dailycarem, ale również zabawką do upalania w terenie oraz dłuższych i krótszych wypraw. Z zawiasem +2" auto zyska na sprawności oraz przede wszystkim usztywni się, co przełoży się na pewniejsze prowadzenie. O kwestiach wizualnych nie wspominam, chociaż nie ukrywam, że również są dla mnie dosyć ważne.
Swoją drogą Pajerak jest już prawie ukończony Zdecydowałem się na mix zawieszenie ( sprężyny Dobinsons + 2" i +50 kg przód, do tego amortyzatory ironman nitrogas. Po wielu konsultacjach zdecydowałem się odpuścić poliuretany, a zużyte tuleje wymieniłem na nowe. W nowych butach i podniesionym zawieszeniu prezentuje się mega fajnie. Zostało ustawić geometrię, zamontować wciągarkę i można ruszać w teren
tak to się prezentuje:
Jeszcze pytanko techniczne dotyczące wymiany oleju w skrzyni automatycznej, czytałem gdzieś na forum, że trzeba odkręcić jakieś węże do spuszczenia dokładnego? Jest gdzieś jakiś DIY na forum?
czortunio - 01-04-2014, 00:05
No jeśli +2" w jeździe na co dzień zapewni Ci pewniejsze prowadzenie to nie mam więcej pytań No i te AT ...
Patriko - 01-04-2014, 18:14
Rozwad, widze że zmienileś rozmiar maszyny w teren, .
Rozwad - 01-04-2014, 19:39
Patriko, hehe racja Trzeba mieć czym sprzęty na rajdy dowozić
KACPERO_1 - 17-06-2015, 11:22
zbyszekm2 napisał/a: |
Zawieszenie nie koniecznie musi byc OME czy Ironman są też inne i maja lepszy komfort jazdy i właściwości trakcyjne.
|
możesz rozwinąć i podać przykłady ?
osiemdwa - 09-10-2017, 23:35
Odświeżam temat liftu PIV:
Czy możecie opisać swoje doświadczenie z liftu + 2 cale.
Producenci sprzętu, gotowe zestawy? Plusy, minusy?
Może jakieś zdjęcia?
|
|
|