Problemy techniczne - [COLT CJ4A]Zblokowany immobiliser,brak napięcia na wtryskach
quantmax - 10-06-2015, 12:00 Temat postu: zablokowany immobiliser zmiana ECU Cj0 Zrobiłem SWAP z 1.3 12v 98 rok na silnik 1.6 16v na cewkach zapłonowych.
Błąd ECU 54 - immobiliser
Do kompletu brakuje mi oryginalnego immo i kluczyka z kompletu silnika 1.6
w chwili wolnej zamieszczę zdjęcia i opiszę jak to wyglądał swap krok po kroku.
Potrzebuję kogoś z mojej okolicy (Szczecin) kto zaadaptuje moje immo od silnika 1.3 i kluczyk do nowego komputera MD357580.
Zapłon jest, ale brak akcji na wtryskiwaczach paliwa.
plecho1 - 10-06-2015, 12:08
Może popytaj u dorabiających klucze o emulator immo bo tak jak chcesz, to raczej się nie uda.
Takie super zabezpieczenie ale chyba najbardziej upierdliwe i kosztowne dla właścicieli aut a złodziej jak chce to i tak ukradnie.
robertdg - 10-06-2015, 23:00
Immo OFF, bez immo box raczej malo możliwe
quantmax - 12-06-2015, 18:00
Orientujecie się może, czy pasował będzie do mnie komputer MR507189? Mogę kupić cały zestaw ze stacyjką, immobilizerem i jednym kluczykiem za rozsądne pieniądze. Silnik i osprzęt wygląda podobnie, 2 cewkofajki, oczywiście 1.6 16v.
Dzisiaj rozmawiałem z ASO Miśków w Sznie, za dorobienie tylko pastylki do kluczyka do nowego kompa pod warunkiem, że mam do niego immo - a na razie jeszcze nie mam, bo właściciel szuka go w szopie (tej aluminiowej puszki po lewej zamocowanej do grodzi) - chcą 260 PLN.
Znalazłem też fachowca nr na priv. który może zabrać ode mnie kompa 1.6 i oryginalne imo 1.6 i moje 2 kluczyki od miśka 1.3 i dopisze je - za lepsze pieniądze. Kwestia tego IMMO ;( mam też coś takiego, nie było na forum chyba jeszcze nie widziałem: ECU CATALOGUE mitsubishi
http://pl.scribd.com/doc/...-2010-11#scribd
jak mogę sprawdzić ile mocy ma mój silnik 90 czy 103km, a może jeszcze inaczej?
Anonymous - 14-06-2015, 09:44
eddie19, jesteś z Będzina? Może skontaktuj się z ekipą z Auto-elektronika. Po zdiagnozowaniu usterki oddzwaniają z kosztem naprawy. Fabryczne IMMO pomimo wielu korzyści w sytuacji, gdy dochodzi do awarii są trudne w naprawie bez odpowiedniego sprzętu (no i oczywiście wiedzy jak i doświadczenia) Najczęstsze przyczyny awarii bloku immobilizera to uszkodzenie sterownika komputera (ECU, ECM) w samochodzie. Panowie z Auto-elektronika posiadają doświadczenie elektryczne, elektroniczne oraz mechaniczne w samochodach. Sprawdź jeśli problem nadal występuje: www.auto-elektronika.pl
|
|
|