To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - KIlka pytan :) jakie swiece itp

Sxizo - 20-06-2017, 12:30

plecho1 napisał/a:
Jeśli mają tylko NGK produkcji francuskiej to jednak bym takich nie brał. Denso to japoński producent bardzo dobrych świec i nie tylko.


Potwierdzam, NGK made in France to szajs jakich mało.

luk2501 - 23-06-2017, 21:29

Potwierdził to również znajomy ze sklepu że ngk francuskie dziadostwo jak i bosch. Kupiłem ngk made in japan po 50 za szt i pasek osprzętu skf za 45 zł.
Bzyk_R1 - 23-06-2017, 22:10

luk2501, potwierdza się to co pisałem. Ja kupiłem made in Japan plus prowizja sklepu i wyszło 56 za sztukę NGK z tym że dedykowane do Evo. Co do paska osprzętu wpadło Bando za około 70zł nie pamiętam dokładnie
elektryk - 23-06-2017, 23:30

Ja co do paska to polecam Contitech, ma on chropowatą powierzchnię zewnętrzną przez co nie ślizga się i piszczy na kole pompy i rolce prowadzącej. Dwa razy montowałem Gates które mają śliską powierzchnię zewnętrzną i po pół roku zaczynało piszczeć.
luk2501 - 24-06-2017, 20:28

To zapytam jeszcze na przyszłość wyciągnąłem napinacz z ciekawości i rozkręciłem rolkę mam wymienne łożysko 6203 a czytałem na forum żeby wymienić łożysko trzeba toczyć redukcję. A jak jest z rolką prowadzącą bo jej nie odkręcałem można w niej wymieniać łożysko.
elektryk - 26-06-2017, 09:19

luk2501 napisał/a:
To zapytam jeszcze na przyszłość wyciągnąłem napinacz z ciekawości i rozkręciłem rolkę mam wymienne łożysko 6203 a czytałem na forum żeby wymienić łożysko trzeba toczyć redukcję. A jak jest z rolką prowadzącą bo jej nie odkręcałem można w niej wymieniać łożysko.
W przypadku napinacza warto roważyć zużycie spreżyny. Jeśli chodzi i łożysko to w zamienniku marki Gates który mam teraz zainstalowany jest łozysko 6203DU2 i łożysko wygląda na standardowe.
Jeśli chodzi o rolkę prowadzącą, to można zdemontować kółko zewnętrzne, natomiat to kółko przez które przechodzi śruba wydaje się zintegrowane z bieżnią łożyska.

szydlos - 14-09-2017, 15:11

A co koledzy sądzicie o tych świeczkach ,podobno orginał jakie przez producenta montowali.Mój motor 2.4 ciężko pali szczególnie zimny i postanowiłem z mechanikiem zacząć od wymiany świec.Znalazłem takie , czy będą odpowiednie i dobre jakościowo?

http://allegro.pl/swieca-...6940561923.html

Bzyk_R1 - 14-09-2017, 18:47

Jakaś wyprzedaż niby, czyszczenie magazynów. Ja bym się obawiał w jakim stanie są. Swoją drogą dziwne że numery różnią się w zależności od silnika. 2.0 ma inne świece. Wolałbym dopłacić dychę za sztukę i mieć pewność.
szydlos - 14-09-2017, 20:26

Czyli brać NGK te po 50 kilka złociszy ? Druga rzecz może nie w temacie ale to może być przyczynątakiego kulawego odpalania mojego outka, otóż siedzi w nim akumulator Varta 60Ah 540A a wyczytałem ze powinno być 95Ah i ok 800A czy to prawda? Może to jest przyczyną tak słabego zapalania, może iść tym śladem> Podpowiedzcie koledzy.Niebawem fotki mojego miska :) i wątek o nim.
Bzyk_R1 - 14-09-2017, 21:07

szydlos, Powiem tak ja używam i nie mam z nimi problemów żadnych szarpań wypadania zapłonów itd. Ważne żebyś kupił made in Japan, broń Boże France, a co zrobisz Twoja decyzja. Instrukcja mówi że OEM świece z NGK do Twojego 2,4L maja symbol LZFR6A1 więc te z aukcji są od tego auta, a akumulator instrukcja zaleca do wszystkich pojemności ten sam 52Ah. Ten 95Ah który podałeś to jakaś bzdura zresztą nawet go nie zmieścisz nigdzie.

Spróbuj zalać bak do pełna pod korek i sprawdź czy lepiej będzie zapalał. Właśnie to ostatnio przerabiałem może Tobie pomoże.

szydlos - 14-09-2017, 21:35

Też to zauważyłem, mam busiki w których siedzą 90-100 Ah baterie i się zastanawiałem jak on miałby tam podejść... Ale z drugiej strony jak dziś próbowałem zapalać na prostowniku w opcji rozruch silniczek duzo lepiej załapał... Jak by coś w tym było. Spórbuję zamontować "pewną:" batrię ok 60-70ah i zobacze jak to wyjdzie.

PS a co ma pomóc zalany do pełna zbiornik? wiem że to może być dobra rada ale nie kumam,odpowietrzysie czy benzynka bedzie napewno świeża?

Bzyk_R1 - 14-09-2017, 22:40

Spróbuj z pewnym akumulatorem, też tak próbowałem.
szydlos napisał/a:
PS a co ma pomóc zalany do pełna zbiornik? wiem że to może być dobra rada ale nie kumam,odpowietrzysie czy benzynka bedzie napewno świeża?


Hehe też sobie zadawałem to pytanie jak mi nie palił misiek a okazało się, że napełnienie zbiornika go wyleczyło. Dlaczego? Nie wiem...

szydlos - 15-09-2017, 09:17

Ok spróbujemy :) na pierwszy strzał pójdzie tank do pełna, póniej będę próbował podmienić na mocniejszy aku.Jak nie pomoże wyczytałem że może przepustnica jest zasyfiona i przydało by sie ją wyczyścić.Jak probem bedzie dalej taki sam będę inwestował w nowe świeczki i kable...Jak sądzici to dobra kolejność szukania przyczyny słabego zapalania i lekkiego falowania obrotów czy zaczynać odrazu od świec?
Bzyk_R1 - 15-09-2017, 09:53

Po zalaniu do pełna wyczyść przepustnice. Tylko zdemontuj w całości i porządnie umyj. Potem zrób adaptacje i dopiero dalsze czynności jak nie pomoże.
szydlos - 15-09-2017, 14:55

A więc autko zalałem do pełna orlenowską 98 Verva, nic to nie dało... Byłem też na kompie- nie pokazało żadnych błedów,usterek wszytsko cacy. Kolega który podpoinał kompa posprawdzał kilka rzeczy swoim okiem i stwierdził, że on by sprawdził EGR czy się nie zacioł ale na początek zajoł by się sprawdzeniem luzów zaworowych jeszcze raz o dał trochę więcej jak 0,11 i 0,20 na zimnym,wg niego to trochę za mało,A świece by pokazało na kompie jakieś błedy zapłonu itd jak sądzicie to może mieć wpływ na słabe zapalnie i niskie obroty? W poniedziałek bedziemy próbować jeszcze raz ustawiać luzy zaworowe tym razem na gorąco i z normami dla Ciepłego silnika.

Druga rzecz,czy w O1 sforzeń w dolnym wachaczu z przodu jest zespolony z wachaczem na stałe czy można wymienić sam sforzeń?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group