Galant/Legnum VR4 EC5A/W 97-02 - Legnum skrzynia automat
Hugo - 06-12-2015, 12:18
Wiedziałem, że byłoby zbyt pięknie Będę również wyjmował tylne zwrotnice, więc pewnie zrobię tak jak piszesz, że wywalę wszystko (po kolei zwrotnice, sanki z wahaczami i dyfer). I znowu jeden dzień to za mało, prawda? Dzisiaj dziękowałem Bogu, że to nie moje auto, bo ogrom pracy przy zrobieniu czegokolwiek przy silniku, skrzyni czy napędach mnie przeraża.
EDIT:
Tylny dyfer wyjęty razem z wózkiem zawieszenia. Poszło gładziutko Jednak następnym razem wyjmowałbym sam dyfer bez wózka, bo to tylko 4 śruby na klucz 22.
Dzięki za pomoc.
Bartek - 07-12-2015, 07:42
Hugo napisał/a: | Jednak następnym razem wyjmowałbym sam dyfer bez wózka, bo to tylko 4 śruby na klucz 22 |
Nawet tylko 2 śruby - te od tyłu samochodu, ale z dostępnością tak piękną, że łatwiej zrzucić wózek....
Hugo - 07-12-2015, 21:05
Bartek napisał/a: | Nawet tylko 2 śruby - te od tyłu samochodu | A co z tymi po drugiej stronie? Myślisz o odkręceniu dyfra od tych żeliwnych mocowań?
|
|
|