To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - mitsubishi carisma 1.8 gdi problem z odpalaniem i

fanatyku - 08-02-2016, 09:32

Jasne :)
Teraz robię to drugi raz. Tzn kupiłem drugi dolot, egr, wyczyściłem wszystko, założyłem nowe uszczelki od EGR, bypassa i w przyszły weekend zamierzam zrobić podmiankę.
Gniazda świec też czyściłem, sprawdzałem czy nie ma oleju i czy nie przerywa. Chyba pozostają do sprawdzenia tylko te wtryski i przepływomierz.

Dla zainteresowanych - uszczelka przepustnicy 21zł, uszczelka egr 12zł, uszczelka bypassa (2 kontrolery podciśnienia) 15zł, uszczelka kolektora 35zł.

plecho1 - 08-02-2016, 09:50

Ale czy też demontowałeś głowice i czyściłeś komory spalania oraz wlot i wylot głowicy. Podobno zbyt wysokie ciśnienie sprężania przez nagromadzony nagar w komorze spalania też ma znaczenie.
fanatyku - 08-02-2016, 18:58

Tego nie robiłem :) I mam nadzieje, że nie będę musiał :) Od głowicy i rozrządu jakoś się trzymam z daleka... Pewnie i by się dało ale jakoś mi się nie chce, hehe
plecho1 - 08-02-2016, 22:37

W głowicy jest pewnie to samo co było w dolocie. Ja tam chyba w porę wyleczyłem się z tego silnika z którym najczęściej jest więcej problemów niż pożytku.
MrKubek - 03-03-2016, 01:15

https://youtu.be/n5ljICkcTk8

falowanie obrotów 1100-0? nastomiast dzieje się tak TYLKO i wyłącznie na luzie jak silnik ma mniej więcej 70C, wiadomo gdy jest zimny trzyma go ssanie, jak dodaję gazu sonda się uruchamia i wszsytko gitara natomiast jak go wrzucam na luz gdy jest rozgrzany silnik takie coś się dzieje jak na filmiku

[ Dodano: 04-03-2016, 12:06 ]
ktoś coś?

fanatyku - 04-03-2016, 14:22

U mnie obroty silnika falowały na luzie a czasem też tak spadały jak na filmiku kiedy był uszkodzony regulator pompy wysokiego ciśnienia. Tylko na rozgrzanym silniku. Tak jak piszesz, na zimnym było ok.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group