Carisma - Techniczne - mitsubishi carisma 1.8 gdi problem z odpalaniem i
fanatyku - 08-02-2016, 09:32
Jasne
Teraz robię to drugi raz. Tzn kupiłem drugi dolot, egr, wyczyściłem wszystko, założyłem nowe uszczelki od EGR, bypassa i w przyszły weekend zamierzam zrobić podmiankę.
Gniazda świec też czyściłem, sprawdzałem czy nie ma oleju i czy nie przerywa. Chyba pozostają do sprawdzenia tylko te wtryski i przepływomierz.
Dla zainteresowanych - uszczelka przepustnicy 21zł, uszczelka egr 12zł, uszczelka bypassa (2 kontrolery podciśnienia) 15zł, uszczelka kolektora 35zł.
plecho1 - 08-02-2016, 09:50
Ale czy też demontowałeś głowice i czyściłeś komory spalania oraz wlot i wylot głowicy. Podobno zbyt wysokie ciśnienie sprężania przez nagromadzony nagar w komorze spalania też ma znaczenie.
fanatyku - 08-02-2016, 18:58
Tego nie robiłem I mam nadzieje, że nie będę musiał Od głowicy i rozrządu jakoś się trzymam z daleka... Pewnie i by się dało ale jakoś mi się nie chce, hehe
plecho1 - 08-02-2016, 22:37
W głowicy jest pewnie to samo co było w dolocie. Ja tam chyba w porę wyleczyłem się z tego silnika z którym najczęściej jest więcej problemów niż pożytku.
MrKubek - 03-03-2016, 01:15
https://youtu.be/n5ljICkcTk8
falowanie obrotów 1100-0? nastomiast dzieje się tak TYLKO i wyłącznie na luzie jak silnik ma mniej więcej 70C, wiadomo gdy jest zimny trzyma go ssanie, jak dodaję gazu sonda się uruchamia i wszsytko gitara natomiast jak go wrzucam na luz gdy jest rozgrzany silnik takie coś się dzieje jak na filmiku
[ Dodano: 04-03-2016, 12:06 ]
ktoś coś?
fanatyku - 04-03-2016, 14:22
U mnie obroty silnika falowały na luzie a czasem też tak spadały jak na filmiku kiedy był uszkodzony regulator pompy wysokiego ciśnienia. Tylko na rozgrzanym silniku. Tak jak piszesz, na zimnym było ok.
|
|
|