[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] Woda w bagażniku ;(
Krzyzak - 23-03-2016, 08:32
bloodgringo, przecież pisałem jak było u mnie - podciekało przez uszczelkę właśnie - wystarczyło wcisnąć tzw. płynną uszczelkę w środek tej co jest i działa już od kilkunastu lat
Bizi78 - 23-03-2016, 08:33
Dzisiaj będę w ASO to podpytam o cenę i dostępność w PL .
[ Dodano: 23-03-2016, 14:08 ]
Byłem i uszczelka klapy nr. MB537301 kosztuje bagatela 472zł .
Co ciekawe, jest jedna sztuka osiągalna w magazynie w Holandii .
--Galancik96-- - 23-03-2016, 14:18
Krzyzak napisał/a: | bloodgringo, przecież pisałem jak było u mnie - podciekało przez uszczelkę właśnie - wystarczyło wcisnąć tzw. płynną uszczelkę w środek tej co jest i działa już od kilkunastu lat |
Jak nazywa się ten środek, podrzuć link jak możesz.
Krzyzak - 23-03-2016, 15:15
http://www.boll.pl/masy-u...amochodowych-91
tego używam
--Galancik96-- - 23-03-2016, 15:16
Krzyzak napisał/a: | http://www.boll.pl/masy-uszczelniajace-6/boll-masa-uszczelniajaca-do-szyb-samochodowych-91
tego używam |
Bardzo dziękuje
se7en - 23-03-2016, 15:26
i kto na poczatku mowil zeby sciagnac uszczelke bo tam rdza lubi brac, rdza 'rozszerza' uszczelke, wiec zaczyna sie tam rdza brac, wg mnie wystarczy usunac rdze i problem powinnien zniknac.
bloodgringo - 23-03-2016, 15:51
se7en, miałeś rację, przyznaję:P
W każdym razie lampy musiałam uszczelnić bo w każdej z nich była szklana wody... a uszczelka była w stanie biodegradacji:p i to dość zaawansowanej więc tamtędy pewnie też trochę wody dostawało się do auta. Uszczelki udało mi się wyciąć samej i lampy teraz mam suchutkie:D
Masa powinna być OK, mam nadzieję że po tym wszystkim moje przygody z basenikiem w galancie się skończą XD
Dziękuję za pomoc!
Liczę na to, że w święta uda mi się zrobić te ogniska rdzy. Bo inaczej to cała robota nie ma sensu:/
Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję!
se7en - 23-03-2016, 20:52
jak chcesz moge spojrzec czy nie mam uszczelki z jednego na czesci, bo ostatnio sciaglem sobie kolejnego... tylko nie pamietam czy tam byla
bloodgringo - 26-03-2016, 23:41
Problem rdzy został ogarnięty, po wyschnięciu wszelkich preparatów uszczelka zostanie założona z masa uszczelniającą. Jednak odkryłam jeszcze jedna ciekawa sprawę. Ściągnęłam plastik na wewnętrznej stronie klapy bagażnika, chciałam sciągnąć długi pomarańczowy odblask i go wysuszyć. Zaciekawiły mnie przy tym dwie śruby chamsko wkręcone w blachę bagażnika z delikatnym rdzawym nalotem. Jakiś geniusz (poprzedni właściciel) wkręcił ramkę z tablicy rejestracyjnej porostu do blachy:/ w tym miejscu pewnie też wlewała się trochę wody do auta. Mam nadzieje, że jak w przypadku rdzy pod uszczelką w bagażniku wyszlifowane i zabezpieczenie antykorozyjnym preparatem pomoże.... może w końcu problem wody w bagażniku zostanie rozwiązany
[ Dodano: 04-04-2016, 10:57 ]
Cześć:)
Udało się!!! Mój bagażnik jest suchy - w końcu! Po długiej przebytej drodze okazało się, że chyba żadne z was nie miało racji:P
Wyciągnęłam uszczelkę z bagażnika wszystko zostało oczyszczone i uszczelnione:) dalej lała się woda. Potem uszczelnione zostało łączenie blachy obok lewej tylnej lampy - znowu ciekło, a właściwie się lało
Wczoraj już miałam dosyć! Okazało się, że pęknięte jest uszczelnienie łączenia blachy pod tylnym zderzakiem.
Tak więc zaparkowałam przed garażem i wzięłam się do roboty
Trochę czasu mi to zajęło, ale zderzak z tyłu auta został ściągnięty i sytuacja opanowana.
Podrzucę linka ze zdjęciami z przebiegu prac:)
Jestem zadowolona i kolejny sukces. A moja wiedza na temat Galanta jest coraz to większa
https://drive.google.com/open?id=0B0THx7hnpPnSQVQxc1RzbHU5OGc
se7en - 04-04-2016, 20:19
w zasadzie kazdy z tych powodów mogl dokladac swoje kropelki wody, i teraz masz swiety spokoj
ps. kiedy spot galantów?
|
|
|