[XX-92]Galant E3xA i starsze - Wibracje auta
Hugo - 02-05-2016, 16:06
Zewnętrzne przeguby nie mają nic do wibracji, powodem są przeguby wewnętrzne. kamilek, jak podniesiesz auto i nie podeprzesz wahaczy to może nie być widać wibracji półosi, bo będą one pracowały w zupełnie innym położeniu.
se7en - 02-05-2016, 17:36
no to dzisiaj wszystko jasne
zmienilismy łozysko z prawej strony (pasazera) było juz dosc styrane, uszczelnienia zmasakrowane no i co lepsze, dopiero po sciagnieciu przegubu z piasty - było slychac halas.
przy tym sprawdzilismy czy jest luz w wewnetrznej, niestety jest i macie racje - wina lezy po wewnetrznych półośkach (nie wiem jak strona kierowcy)
na ten moment - w srode zmieniam łozysko piasty po stronie kierowcy równiez na nowe i wkladam półośki z bordowego galanta, tam nic nie bije, wpiatek jade w długa trase wiec potrzebuje miec sprawne auto.
jak wroce to oddaje półośki wewnetrzne do regeneracji - nic innego nie pozostaje, nowych nie kupie
btw ciekaw jestem czy łozyska w piastach to jeszcze fabryka, bo taka masakra ze szkoda gadac
[ Dodano: 03-05-2016, 17:51 ]
http://allegro.pl/przegub...6155511460.html
wewnetrzny pasuje z rekina czy trzeba regenerowac ? lub z jakiegos innego auta pasuje?
Krzyzak - 03-05-2016, 21:39
nie pasuje z rekina - w E3 jest dużo mniejszy
se7en - 03-05-2016, 22:02
a z innych? z carismy? bo ich jest duzo, czy tylko regeneracja mi pozostaje?
http://mtx-auto.pl/pl/c/MITSUBISHI/33 lub te?
tu sa zregenerowane juz
Krzyzak - 04-05-2016, 07:59
nie wiem, nigdy nie miałem tego problemu
w podanym linku są przeguby NTY - chińszczyzna, trudno powiedzieć coś nt jakości - w renówce mam całą półoś NTY i działa; przejechałem jakieś 3-4 tyś km, więc niewiele mogę powiedzieć
|
|
|