To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - Olej w filtrze powietrza.

Krzyzak - 06-03-2007, 12:19

endriu24 - to na poczatek zmien tylko uszczelniacze trzonkow zaworow wraz z prowadnicami. Jak poszukasz na forum, to znajdziesz opis Bartka jak za pomoca kompresora zrobic to nie sciagajac glowicy. Mozna - sprawdzone wlasnie w 4G15 kolegi. Moze przestanie brac i okaze sie, ze wymiana pierscieni nie bedzie konieczna.
Anonymous - 06-03-2007, 13:49

Cześć koledzy.
Byłem właśnie w sklepach popytać się o części i zaproponowali mi takie:
1.Uszczelka pod głowicę firmy ERLING lub AJUSA
2.Uszczelka pod pokrywę zaworów ERLING lub AJUSA
3.Uszczelniacze trzonków zaworów ERLING na sztuki lub AJUSA komplet
4.Filtr powietrza BOSCH FILTRON KAGER
5.Pierścienie GOETZ.
CO O TYM MYŚLICIE?
Pozdrawiam

Krzyzak - 06-03-2007, 14:34

1-2-3 - Elring
4. a Maxx'a nie bylo? - tanszy i super wykonany
5. jak najbardziej Goetze

mistrzu - jeszcze PROWADNICE!!!!

Anonymous - 06-03-2007, 14:39

Krzyżak a te prowadnice to koniecznie trzeba wymieniać.?
Ile sztuk i ile mogą kosztować a i jakiej firmy najlepiej?
Mistrzu

Hugo - 06-03-2007, 14:50

Krzyzak napisał/a:
mistrzu - jeszcze PROWADNICE!!!!
Ja bym dał głowicę do splanowania i sprawdzenia czy zawory i prowadnice trzeba w ogóle ruszać. Może nie trzeba.

[ Dodano: 06-03-2007, 14:52 ]
Aha filtr powietrza polecam wyprodukowany przez Hyundai'a. Oryginalny koreański do 4G13 kosztuje ok. 30 zł i jest pierwszej jakości.

Anonymous - 06-03-2007, 18:59

Cześć wszystkim.
Chciałem się jeszcze zapytać jak wyglądają świece jeżeli są uszkodzone pierścienie.
Bo ja jak oglądałem swoje to są zabarwione na kolor taki brązowawy i są suche a jakby były uszkopdzone pierścienie to były by chyba mokre.

Proszę o opis.

[ Dodano: 07-03-2007, 08:43 ]
Witam wszystkich.
Czy ma ktoś może jakieś materiały dotyczące wymiarów pierścieni, tłoków itp. do mojego miśka.
pozdrawiam

ROMEL - 07-03-2007, 13:39

Helloo

Coś w tym jest co pisze przedmówca... ale...
Co do pierścieni to bym mocno sie zastanowił - pierścienie w silnikach o jakich tu mowa nie zużywaję sie w szybkim tempie, moim skromnym zdaniem pierścionki (przy normalnym użytkowaniu) nie wymienia sie przed 300kkm - prędzej mogą polecieć prowadnice zaworów, i uszczelniacze... a na bank do wymiany są uszczelniacze koło 200kkm...

Z drugiej strony - nie wiem na jakim poziomie plasuje sie u Ciebie zużycie oleju - ale jeżeli zużycie jest do 1,5 - 2 litra na 10kkm przy ostrzejszej jeździe to jedyne co bym zrobił wymieniłbym uszczelniacze na zaworach - a reszty bym nie ruszał... i zrobił porządek z odpowietrzeniem pokrywy zaworów - zawór PCV to jedno - ale czystośc wygłuszenia pokrywy to drugie bo z wygłuszenia wychodzi otwór na PCV...jak dobrze pamiętam...

Jeżeli z innej strony okażesz sie UPARTYM człowiekiem zawsze możesz przed podjęciem decyzji zrobić spadki ciśnień - przy dobrze wykonanym badaniu można dokładnie określić drogę przedmuchów...

Najważniejsze... pamiętajcie że każde rozebranie - rozkręcenie silnika - niszczy go... a jeszcze trzeba pamiętać że części czy tez uszczelniacze jakie mu wciśniemy nigdy nie będą takie jak ori....

POZDRAWIAM



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group