| 
				
					| [97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Nie odpala
 
 robertdg - 07-11-2016, 17:58
 
 Zacznij od tego czy iskra i paliwo jest, jeżeli iskra jest to czy wizualnie sprawia wrazenie "mocnej" czy "slabej"
 Krzyzak - 07-11-2016, 20:46
 
 sprawdziłbym kostkę od czujnika wału - jest nad rozrządem
 zimnylech - 08-11-2016, 02:49
 
 Co do iskry, była, po wymianie kabli i świec oraz cewki sprawiała wrażenie mocniejszej.
 Paliwo jeszcze sprawdzę ale po każdej próbie odpalania czuć paliwo, na LPG też nie odpala.
 
 A na czym polega sprawdzenie czujnika wału?? Wizualnie będzie widać??
 Krzyzak - 08-11-2016, 10:25
 
 wtyczki, pisałem o wtyczce
 może jest zalana
 kabelek idzie od obudowy rozrządu w górę i masz wtyczkę
 dmi - 08-11-2016, 11:31
 
 jakiej firmy cewkę kupiłeś ? Ja bym jeszcze oddał moduł do diagnozy, a najlepiej cały aparat.
 zimnylech - 08-11-2016, 13:48
 
 Wiec tak po kolei.
 Auto przed wymianą czegokolwiek kręciło, iskra była ale nie odpalił,
 po wymianie kopułki i palca -kręci, iskra jest, nie pali,
 po wymianie świec i kabli -kręci, iskra jest, nie pali,
 po wymianie cewki -kręci, iskry nie ma, nie pali.
 
 Mój błąd że po wymianie cewki nie sprawdziłem iskry tylko stwierdziłem że skoro była to pewnie nadal jest i problem leży gdzie indziej.
 Wiec mam pytanie, czy mogłem źle złożyć aparat? w sensie położenie palca, wiem że montuje się go w jednej pozycji lecz mogło się przekręcić o 180 stopni na tym motylku i teoretycznie palec był w takiej samej pozycji jak na zdjęciu przed demontażem.
 
   
 Lecz nie wiem czy dobrze rozumuje bo jak by się obróciło o 180 stopni to ta blaszka z palca patrzała by w drugą stronę?
 
 dmi Kupiłem NTY, wiem szajs, ale na tyle starczyło a przecież nowa teoretycznie powinna działać chociaż minutę.
 
 tak wyglądała stara a tak nowa zamontowana.
 
 
   dmi - 08-11-2016, 15:11
 
 
  	  | Cytat: |  	  | dmi Kupiłem NTY, wiem szajs, ale na tyle starczyło a przecież nowa teoretycznie powinna działać chociaż minutę. | 
 
 Też kupiłem na początku NTY- okazało się strasznym chłamem, tu by szukał przyczyny. Tak czy inaczej załóż odwrotnie palec i oceń.
 zimnylech - 08-11-2016, 15:33
 
 Jutro się tym zajmę, bo o 17 do pracy a trochę zabawy jest przy ponownym rozkręcaniu aparatu
   
 W Twoim przypadku NTY nie zadziałał czy jego trwałość była kiepska??
 dmi - 08-11-2016, 18:58
 
 
  	  | Cytat: |  	  | W Twoim przypadku NTY nie zadziałał czy jego trwałość była kiepska?? | 
 
 zadziałał na jakieś hmm 400km i znowu to samo, więc kupilem Oyodo/Mobiletron i spokój.
 zimnylech - 09-11-2016, 16:18
 
 Więc byłem z modułem u elektryka, pomierzył tranzystor i stwierdził że dobry. Sprawdziliśmy cewkę, daje mocną iskrę (zabrałem starą cewkę i ledwo dyszała).
 Wróciłem zamontowałem aparat (bez kopułki) w niewielkiej odległości od bolca cewki dałem drucik i iskry brak.
 Posiadacie może schemat tego gniazda co wychodzi z modułu.
 
 Macie jakieś pomysły?
 
 
 Więc tak, po wymianie wszystkiego, został tylko moduł zapłonowy, jako iż ciężko go dostać to kupiłem używany aparat zapłonowy i auto odpaliło. Po tak długim czasie musiał na nowo się nauczyć obrotów i jest już super. Wymiana uprzednio, kabli i świec ma swoje plusy bo auto pali na dotyk i czuje że jest żwawsze. Więc udało się
   
 Dziękuje też wszystkim osoba które pomogły w temacie.
 Paweł8501 - 21-11-2016, 18:31
 
 WItam ponownie aparat wysłałem do regeneracji, okazał sie uszkodzony (moduł+cewka) naprawa kosztowała 500zł ale auto odpaliło. Chodzi ładnie z tym że pojawił się problem z kontrolką ce odczytałem błędy łaczac piny 1 z 4 i kontrolka abs wy-mrugała dwa razy wolno dwa szybko i pozniej kolejny raz dwa wolno i trzy szybko, co to moze być czy dobrze rozumuje że sa to kody 22 i 23? moze byc to winna wadliwej sondy?
 lutekwwl - 21-11-2016, 18:44
 
 Kontrolka ABS wymrugała błędy 23 i 24? To są czujniki prędkości kół czy jakoś tak. U mnie jest to samo, prawdopodobnie spowodowane innym rozmiarem koła niż fabryczne ale nie dam sobie ręki uciac:) nic poważnego się nie dzieje jak to ABS mruga:) smigaj i ciesz się jazdą:)
 Paweł8501 - 21-11-2016, 18:49
 
 
  	  | lutekwwl napisał/a: |  	  | Kontrolka ABS wymrugała błędy 23 i 24? To są czujniki prędkości kół czy jakoś tak. U mnie jest to samo, prawdopodobnie spowodowane innym rozmiarem koła niż fabryczne ale nie dam sobie ręki uciac:) nic poważnego się nie dzieje jak to ABS mruga:) smigaj i ciesz się jazdą:) | 
 
 
 Heh smiga ładnie ale nie o to chodzi samochód muszę poprowadzić do perfekcji, dlatego bebe szukał przyczyny dalej a kontrolka wymrugała 22 i 23 wiec moze u Cb jest co innego bo koła mam oryginalne r15 wiec nie obstawiałbym tego powodu.
 suchyds - 21-11-2016, 19:39
 
 Witam rozmiar kół nie ma absolutnie znaczenia do błedu ABS,możesz sobie założyć nawet 28 cali od kolarzówki i nie zapali sie bład ABS
  Nie wiem co oznaczają te kody ale ja sprawdziłbym najpierw pierscienie na przegubach czy w ogóle sa ,tym bardziej jak wyciagnołeś to auto turasowi z krzaków. Druga rzecz to wtyczki od czujników,mogą być zaśniedziałe i też bedzie wyskakiwał bład.
 robertdg - 21-11-2016, 19:46
 
 
 Problem z kontrolką silnika, a odczytujesz błedy ABS 	  | Paweł8501 napisał/a: |  	  | problem z kontrolką ce odczytałem błędy łaczac piny 1 z 4 i kontrolka abs wy-mrugała dwa razy wolno dwa szybko i pozniej kolejny raz dwa wolno i trzy szybko, co to moze być czy dobrze rozumuje że sa to kody 22 i 23? moze byc to winna wadliwej sondy? | 
  litości   Pod warunkiem, że na jednej osi będzie taki sam rozmiar 	  | suchyds napisał/a: |  	  | Witam rozmiar kół nie ma absolutnie znaczenia do błedu ABS,możesz sobie założyć nawet 28 cali od kolarzówki i nie zapali sie bład ABS | 
 
 Wypadałoby wpierw zapytac, czy swieci sie kontrolka ABS, jezeli sie nie swieci, to po co grzebac,  wszystko dziala, bledy powstaly przez chwilowy uslizg kola, albo przy zmianie kól. 	  | suchyds napisał/a: |  	  | Nie wiem co oznaczają te kody ale ja sprawdziłbym najpierw pierscienie na przegubach czy w ogóle sa ,tym bardziej jak wyciagnołeś to auto turasowi z krzaków. Druga rzecz to wtyczki od czujników,mogą być zaśniedziałe i też bedzie wyskakiwał bład.
 | 
 
 |  | 
 |  |