To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] [FAQ] Awaria zegarka - sam się wyłącza, resetuje

Anonymous - 28-07-2009, 00:30

Super - dzięki za info odnośnie zegarka - jutro po pracy spróbuję - opiszę rezultaty - dziękuje za foto - Miśkomanniacy - ja się wystraszyłem, ze to "Brzęczenie" przy 4000 to może być rozrząd. co prawda jak kupowałem samochód mial 145000 i podobno przy 130000 rozrząd był wymieniany (podchodzę do tego co powiedział sprzedający z dystansem, aczkolwiek Człowiek w 100% słowny i szczery). A teraz planuje wyjechać nad morze i boję się czy to może być to. Czy da się jakoś sprawdzić jakość rozrządu ?! Pan Michalak powiedział, ze nie a to jest mój mechanik od dawien dawna - ale moze Wy znacie jakieś sposoby na sprawdzenie stanu rozrządu. odrazu po powrocie z nad morza wstawiam Samochód na wymianę do Pana Michalaka. Boję się strasznie... :/ - pomóżcie jeszcze w tym, a jutro opiszę rezultat pracy nad zegarkiem.
KaWu - 28-07-2009, 07:36

slonio88, stan rozrzadu najlepiej sprawdzisz jak go sciagniesz. A wtedy to juz sie wrzuca nowe czesci i po klopocie na kilkadziesiat tys. km.
Wzrokowo jest ciezko ocenic.
Robilem rozrzad w Polo przy 90 tys. km (11 lat :P ) gdzie pasek rozrzadu mial jeszcze napisy prawie nie wytarte. Po ściągnięciu paska i wyginaniu jego zębów....zaczęły się powoli odrywać...
Juiceman, co do Ciebie podejrzewam co to może być. Mówiłem Ci przecież żebyś spytal gazownika dlaczego dał reduktor w takim miejscu :)

Owczar - 28-07-2009, 08:24

slonio88, kliknij pomógł chłopakom ;)

Co do brzęczenia to sprawdź wydech, a w szczególności plecionkę elastyczną i okolice.

Co do paska, to KaWu, już napisał. Organoleptycznie jest nie do sprawdzenia. Jak nie masz faktur to wymieniasz. Ja w swoim z ciekawości zdjąłem pokrywę, patrzę pasek jak nówka, oryginał mitsubishi. Napisy jak nowe, nie wytarte od napinacza, więc do wymiany jeździłem spokojnie.. jakiś miesiąc. Po wymianie okazało się, że jest już okropnie stary, a pasek balansu się zerwał...

Brzęczenie nie ma związku z rozrządem, chyba że zauwżyłeś niepokojace drgania, które mogą mieć związek z paskiem balansu.

Anonymous - 29-07-2009, 20:15

No coż - kolejny raz napiszę WIELKIE DZIĘKI - ZEGAREK Działa :) pozdrawiam wszystkich serdecznie :) }
MM - Najlepsze forum w internecie:)

jkrzysztof80 - 03-08-2009, 22:10

Chłopaki zegarek działa, zrobiłem dopiero teraz bo czekałem na lutownicę a przesyłka dotarła po południu.
Przetestowałem na starym i wszystko wypaliło

potem zrobiłem to samo w tym który mam w samochodzie

Zrobiłem mały test :mrgreen: to znaczy stukałem pukałem ruszałem we wszystkie strony i DZIAŁA!!! :biggrin:
Dzięki jeszcze raz :wink:

fergul11 - 10-09-2009, 19:34

ZIMNE LUTY!!! mnie pomogło poprawienie lutowania i unieruchomienie płytki poprzez gumkę myszkę(podsobaczoną dziecku z tornistra) pokrojoną na dwa małe kawałeczki i wyparcie owej płytki o obudowę zegarka :D
proste 8)

seir - 10-09-2009, 19:58

Panowie, proszę o jakąś fotorelację z tego :( Nie wiem jak się za to zabrać :>
fergul11 - 10-09-2009, 20:44

daszek zegarka "wyrywasz" pionowo w górę ,bez obaw ,są tam 4 masywne zatrzaski .
odpinasz złączkę i masz zegarek w ręku rozbierasz ,teraz już delikatnie by nie połamać zaczepów bo to juz delikatne tworzywo , dwa wkręty i masz płytkę w ręku i problem jest z 4 kabelkami (tak było w moim przypadku)od mniejszej płytki z przyciskami ,
dotknięcie gorącym grotem z odrobiną tinolu poprawiło styk :lol:
cały opis znajdziesz gdzieś głęboko na forum ,zanim sie zabrałem za to poczytałem na temat miśków na forum ,miłej zabawy i sukcesów :wink:

Voltron - 11-09-2009, 07:46

No tak ja zlutowałem wszystkie styki i nic nie pomogło widocznie lutowanie nie jest moją specjalnością. W weekend ponownie wezmę się za lutowanie jak się nie uda to się załamie XD
j13mk - 11-09-2009, 10:27

Voltron, u mnie musiałem po dwóch dniach od lutowania rozebrać go ponownie... poprawiłem jeszcze raz i teraz hula.
Zegarek, zegarkiem... w dzień nic na nim nie widać - ja chcę coś takiego

Tylko pomysłu brak, jak się do tego zabrać...

fergul11 - 11-09-2009, 11:26

j13mk- masz niezłe zachcianki :roll:
a gdy włączysz światła to zegarek przygasa :(
ale jest na to sposób :lol: należy odciąć jeden z kabelków z wiązki zasilającej zegarek ,który to ci nie powiem ,poczytaj na forum w tematach z zegarkiem !!!taki manewr już ktoś z "weteranów" zrobił i powiodło mu się , to nieprzebrana skarbnica wiedzyPOWODZENIA :wink:

costa brawa - 11-09-2009, 20:54

dokladnie odcinasz kabelek zaizoluj go tak w razie "W" i gotowe - w nocy ok i w dzien wszystko widac - kabelek z zielonym paskiem o ile sie nie myle(niech ktos potwierdzi)
Anonymous - 11-09-2009, 21:23

Tak jak napisał costa brawa odcinasz zielony kabelek z czarnym paskiem (lub odwrotnie) :) .
Zrobiłem tak u mnie i działa - nie gaśnie przy włączeniu świateł.
Pzdr

Zhan - 12-09-2009, 18:40

a po co psuc instalacje i ciac kable? wtyczka jest rozbieralna wiec lepiej wyciagnac wsowke z kostki i zaizolowac
Anonymous - 12-09-2009, 22:48

Zhan napisał/a:
a po co psuc instalacje i ciac kable? wtyczka jest rozbieralna wiec lepiej wyciagnac wsowke z kostki i zaizolowac

Jasne, że tak. Tylko że jest z tym trochę roboty, a czy naprawdę myślisz, żeby wrócić kiedykolwiek do poprzedniego ustawienia? :D
Pzdr



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group