Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: BigTomala
28-07-2009, 22:36
[EAxx] [FAQ] Awaria zegarka - sam się wyłącza, resetuje
Autor Wiadomość
strachota
[Usunięty]

Wysłany: 15-08-2006, 12:17   [EAxx] [FAQ] Awaria zegarka - sam się wyłącza, resetuje

Mam problem z zegarkiem na kokpicie w moim galancie '99. Wyłącza się kiedy chce, a jak już się włączy to trzeba kożdorazowo ustawiać godzinę. Problem w tym, że nie wiem jak go wyciągnąć, żeby zobaczyć co jest grane. Boję się żeby nie uszkodzić żadnych zaczepów itp. Proszę o radę. Z góry dzięki. :)
Ostatnio zmieniony przez robertdg 12-12-2009, 13:24, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 15-08-2006, 12:28   

nie boj sie nic ,ten typ tak ma :)

poprostu pociagnij za"daszek" do gory . (nie boj sie,nie polamiesz zadnych zaczepow)
niestety to typowy objaw galantow .
z tego co wiem to trzeba na nowo przylutowac kabelki, lecz na ile to pomaga - nie wiem

pozdrowka
 
 
strachota
[Usunięty]

Wysłany: 15-08-2006, 12:34   

Dzięki za radę, spróbuję...

Pozdr. :)
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 15-08-2006, 12:36   

Dokładnie tak jak napisał Rafi to jest normalka w EA :d

poniżej masz foto jak zdemontować




problem polega na tym, że miejsce na mocowanie płytki jest za duże i dlatego podczas jazdy moze się delikatnie przemieszczać w wyniku czego są takie wariacje zegarka :wink:
Powstaje zimny lut, który nalezy powtórnie przelutować i umieszczając płytke zmniejszyć wspomniany luz i bedzie git :mrgreen:

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
Ostatnio zmieniony przez roch_27 15-08-2006, 13:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 15-08-2006, 12:52   

Heh dokladnie mam to samo, pewnie pod koniec tygodnia do niego zajrze to zobacze co konkretnie lubi sie urywac :P
 
 
Levinson
[Usunięty]

Wysłany: 15-08-2006, 21:45   

u mnie tez to bylo. ale elektryk podlutowal i jest duzo lepiej. ale panowie, nie czarujmy sie - w takim samochodzie jak galant, tej klasy i wyprodukowanym w kraju ktory slynie z elektroniki i techniki, TAKI ZEGAREK TO WSTYD I ZENADA... jest po prostu totalnie badziewny. takie zegarki byly w samochodach z lat 80. koles ma w vectrze '97 calkiem przyzwoity komputer pokladowy, z wieloma funkcjami a my mamy samochod wyzszej klasy, japonski, i mamy zegarek ktory zyje swoim zyciem. tu akurat mitsubishi sie nie popisalo
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 15-08-2006, 21:50   

Zegarek to tylko zegarek a nie komputer ;)

przeczytaj dokładnie w moim poście (dwa wyżej) w czym jest problem :D

ps. prawdą jest, że mogli się lepiej postarać :oops:

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Levinson
[Usunięty]

Wysłany: 15-08-2006, 21:50   

a tymbardziej to moze razic, ze ogolnie cocpit jest bardzo dopracowany i ladny. zegary umieszczone symetrycznie, nie ma wielu przyciskow, zrobiony z dobrych materialow, tadnej taniochy i tandety. na srodku wiele obiecujacy daszek a pod nim archaiczny zegarek ktory zle chodzi. :)
 
 
bokciu
[Usunięty]

Wysłany: 15-08-2006, 22:30   

Levinson napisał/a:
a tymbardziej to moze razic, ze ogolnie cocpit jest bardzo dopracowany i ladny. zegary umieszczone symetrycznie, nie ma wielu przyciskow, zrobiony z dobrych materialow, tadnej taniochy i tandety. na srodku wiele obiecujacy daszek a pod nim archaiczny zegarek ktory zle chodzi.

Hahaha
Masz dokładnie racje,poprostu wyjales mi to z ust.Ale to nie tylko w Galancie ale tez w innych Japońskich markach takie zegarki montują.
Śmiech,poprostu śmiech , tak jak mowisz w Vectrze B jest przyzwoity komp. malo tego w głupiej Corsie B jest ładny wyświetlacz z data,czasem i temperaturą.
Hehhe
Nie dosć ,ze odpustowy to jeszcze zle chodzi...
 
 
tomo85 
Forumowicz

Auto: galant 2,4 gdi '00
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 59
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-08-2006, 09:41   

Witam.
Nie wiem o co chodzi ale od 2 tygodni mam to samo juz myslałem ze to upały /rocznik 00 wiec blisko twojego/ objawy ogólnie są takie ze chodzi jak chce .

pozdrawiam
tomo
 
 
brodzky 
Mitsumaniak


Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 667
Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
Wysłany: 16-08-2006, 10:05   

Dajcie no fote tego zegarka bo jak taki sam jak w C5x to sie odczepcie :P Jest w deche! :D
 
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 16-08-2006, 10:07   

Panowie już wszystko napisane w temacie :wink:

Rafal_Szczecin napisał/a:
trzeba na nowo przylutowac kabelki


roch_27 napisał/a:
problem polega na tym, że miejsce na mocowanie płytki jest za duże i dlatego podczas jazdy moze się delikatnie przemieszczać w wyniku czego są takie wariacje zegarka
Powstaje zimny lut, który nalezy powtórnie przelutować i umieszczając płytke zmniejszyć wspomniany luz i bedzie git


edit;
foto mozesz zobaczyć choćby tu tyle, że wyłaczony :wink:

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Patrol
[Usunięty]

Wysłany: 16-08-2006, 19:32   

tomo85 napisał/a:
Nie wiem o co chodzi ale od 2 tygodni mam to samo juz myslałem ze to upały /rocznik 00 wiec blisko twojego/ objawy ogólnie są takie ze chodzi jak chce .


W roczniku 97 jest dokładnie tak samo... :mrgreen:
 
 
slawekpurc
[Usunięty]

Wysłany: 19-08-2006, 02:11   

eee tez mam to samo , ciagle robi co mu sie podoba. wlacza sie i wylacza.
galant 98r. elektryk cos tam lutowal ale dalej jest to samo. Wlasnie czemu w tym aucie nie ma kompa?czy to tylko ja nie mam?
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 19-08-2006, 09:53   

Nigdy nie było kompa w galancie EA :(
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.