To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant EA6A by DCG

Andrew - 10-09-2011, 21:10

DCG napisał/a:
coś kiepskie dane masz, mi w trasie spala poniżej 6,5l przy prędkościach 120-130km/h :wink:

A mi średnia wychodzi 7-7,5l :wink:

SPIDER-ek - 10-09-2011, 21:38

DCG napisał/a:

m6riano napisał/a:
teraz jakbym kupował to tylko V6 z tipem

wieżę, ale naprawdę ciężko znaleźć coś sensownego V6 SE w sedane :(


cierpliwości, a napewno nie pożałujesz jak kupisz V6, ja bałem się że będzie palił jak smok i jeszcze Tiptronic. A teraz w życiu bym nie kupił manuala i poniżej V6 :)

DCG - 12-09-2011, 01:13

chyba pojawił się mój ideał :)
http://otomoto.pl/mitsubi...-C20614016.html

Arturro-86 - 12-09-2011, 06:36

DCG napisał/a:
chyba pojawił się mój ideał :)
http://otomoto.pl/mitsubi...-C20614016.html

Ma naklejki MM, więc to musi być jakiś klubowy (ewentualnie były klubowy)... Jednak ja nie kojarzę czyj to :roll:

robertdg - 12-09-2011, 07:37

Galant usera AnoniM79
Owczar - 12-09-2011, 11:37

DCG, 2.0 w LPG jeździ niewiele lepiej od diesla, więc się nawet nie zastanawiaj i bierz 2,5.
DCG - 12-09-2011, 14:04

robertdg napisał/a:
Galant usera AnoniM79

ta instalacja LPG to sekwencja?

Owczar - 12-09-2011, 14:51

Tak, STAG300. Ale samo słowo sekwencja to tylko klucz. Ważne są jej parametry. Wtryskiwacze, reduktor itd.
m6riano - 12-09-2011, 15:22

DCG napisał/a:
chyba pojawił się mój ideał :)
http://otomoto.pl/mitsubi...-C20614016.html


:(
manual

robertdg - 12-09-2011, 19:16

DCG, napisz do AnoniM79 w sprawie auta
DCG - 10-10-2011, 23:17

Zdecydowałem że jeśli będę zmianiał moje TD, to na V6 z lpg, ale jeszcze chwilę muszę się pobujać z tym co mam, a w między czasie:
Ostatnio wyskoczyły mi dwie pierdółki we wnętrzu:
1. zegarek zaczął wariować, raz działa, raz nie, wyświetlacz wygasa podczas jazdy, solidne puknięcie pięścią przywołuje go do porządku, ale tylko na jakiś czas
pytanie co mu dolega i ewentualnie jak się go demontuje
2. za półeczkę zaznaczoną na foto wpadło mi kilka monet, nieprzyjemnie mi brzęczy podczas jazdy, pytanie jak ją zdemontować by nic nie połamać

Cezar - 10-10-2011, 23:26

DCG napisał/a:
1. zegarek zaczął wariować

poczytaj :arrow: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=4021
DCG napisał/a:
jak ją zdemontować by nic nie połamać

:arrow: http://forum.mitsumaniaki...t=65978&start=0 - pkt 8. Demontaż schowka okularów - podświetlanie popielniczki i zapalniczki.

:wink:

Anonymous - 10-10-2011, 23:29

ad1 łapiesz za narożniki zegarka i ciągniesz mocno do góry, nie bój się nic nie połamiesz jak wyskoczy to odpinasz kostkę rozbierasz zegarek i lutownicą załatwiasz wszystkie zimne luty na pinach od wtyczki. gdzieś na forum jest tutek dokładnie jak to zrobić.

ad2 odkręcasz gałkę lewarka, ciągniesz za skórę i dolne sreberko wyskakuje razem ze skórą, potem wyciągasz popielniczkę, radio i ciągniesz za konsolę środkową którą też trzymają tylko spinki

DCG - 10-10-2011, 23:57

nie ma to jak ekspres :mrgreen:
dzięki Panowie

robertdg - 11-10-2011, 08:06

Ja kiedys wzbogaciłem się przez ten schowek od okularów o jakieś 5 euro i kilka żetonów do automatów :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group