Nasze Miśki - Galant EA6A by DCG
Andrew - 10-09-2011, 21:10
DCG napisał/a: | coś kiepskie dane masz, mi w trasie spala poniżej 6,5l przy prędkościach 120-130km/h |
A mi średnia wychodzi 7-7,5l
SPIDER-ek - 10-09-2011, 21:38
DCG napisał/a: |
m6riano napisał/a: | teraz jakbym kupował to tylko V6 z tipem |
wieżę, ale naprawdę ciężko znaleźć coś sensownego V6 SE w sedane |
cierpliwości, a napewno nie pożałujesz jak kupisz V6, ja bałem się że będzie palił jak smok i jeszcze Tiptronic. A teraz w życiu bym nie kupił manuala i poniżej V6
DCG - 12-09-2011, 01:13
chyba pojawił się mój ideał
http://otomoto.pl/mitsubi...-C20614016.html
Arturro-86 - 12-09-2011, 06:36
Ma naklejki MM, więc to musi być jakiś klubowy (ewentualnie były klubowy)... Jednak ja nie kojarzę czyj to
robertdg - 12-09-2011, 07:37
Galant usera AnoniM79
Owczar - 12-09-2011, 11:37
DCG, 2.0 w LPG jeździ niewiele lepiej od diesla, więc się nawet nie zastanawiaj i bierz 2,5.
DCG - 12-09-2011, 14:04
robertdg napisał/a: | Galant usera AnoniM79 |
ta instalacja LPG to sekwencja?
Owczar - 12-09-2011, 14:51
Tak, STAG300. Ale samo słowo sekwencja to tylko klucz. Ważne są jej parametry. Wtryskiwacze, reduktor itd.
m6riano - 12-09-2011, 15:22
manual
robertdg - 12-09-2011, 19:16
DCG, napisz do AnoniM79 w sprawie auta
DCG - 10-10-2011, 23:17
Zdecydowałem że jeśli będę zmianiał moje TD, to na V6 z lpg, ale jeszcze chwilę muszę się pobujać z tym co mam, a w między czasie:
Ostatnio wyskoczyły mi dwie pierdółki we wnętrzu:
1. zegarek zaczął wariować, raz działa, raz nie, wyświetlacz wygasa podczas jazdy, solidne puknięcie pięścią przywołuje go do porządku, ale tylko na jakiś czas
pytanie co mu dolega i ewentualnie jak się go demontuje
2. za półeczkę zaznaczoną na foto wpadło mi kilka monet, nieprzyjemnie mi brzęczy podczas jazdy, pytanie jak ją zdemontować by nic nie połamać
Cezar - 10-10-2011, 23:26
DCG napisał/a: | 1. zegarek zaczął wariować |
poczytaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=4021
DCG napisał/a: | jak ją zdemontować by nic nie połamać |
http://forum.mitsumaniaki...t=65978&start=0 - pkt 8. Demontaż schowka okularów - podświetlanie popielniczki i zapalniczki.
Anonymous - 10-10-2011, 23:29
ad1 łapiesz za narożniki zegarka i ciągniesz mocno do góry, nie bój się nic nie połamiesz jak wyskoczy to odpinasz kostkę rozbierasz zegarek i lutownicą załatwiasz wszystkie zimne luty na pinach od wtyczki. gdzieś na forum jest tutek dokładnie jak to zrobić.
ad2 odkręcasz gałkę lewarka, ciągniesz za skórę i dolne sreberko wyskakuje razem ze skórą, potem wyciągasz popielniczkę, radio i ciągniesz za konsolę środkową którą też trzymają tylko spinki
DCG - 10-10-2011, 23:57
nie ma to jak ekspres
dzięki Panowie
robertdg - 11-10-2011, 08:06
Ja kiedys wzbogaciłem się przez ten schowek od okularów o jakieś 5 euro i kilka żetonów do automatów
|
|
|