[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] [FAQ] Sprężyna gazowa podnosząca maskę
marianoooo - 13-01-2012, 19:37
Dostałem wiadomość, że w poniedziałek zostaną wysłane mocowania. Przypominam też o brakujących wpłatach- pierwsze 5 pozycji na liście.
Torp12 - 13-01-2012, 20:02
marianoooo napisał/a: | Dostałem wiadomość, że w poniedziałek zostaną wysłane mocowania. Przypominam też o brakujących wpłatach- pierwsze 5 pozycji na liście. |
BOMBA!!! Czekamy z niecierpliwoscia:)
marianoooo - 14-01-2012, 16:49
Zakładałem z powrotem swoje siłowniki i znalazłem pewne niedopatrzenie z mojej strony:
Chodzi o to, że końcówka siłownika wystaje ponad krawędź błotnika przez co po zamknięciu maska wygina lekko siłownik, ale bez paniki- problem już rozwiązany :
Do każdego zestawu dorzucę 4 podkładki na M8 pod sworznie na błotniku i wszystko będzie w porządku. Stało się tak ponieważ zakupione siłowniki mają 19mm średnicy zewnętrznej, a nie 18mm.
pitbu77 - 14-01-2012, 19:27
A tak przy okazji, siłowniki powinny być założone "do góry nogami". W sensie tuba siłownika u góry. W ten sposób zaworek ze sztycy siłownika będzie cały czas zalany olejem
robertdg - 14-01-2012, 22:11
pitbu77 napisał/a: | A tak przy okazji, siłowniki powinny być założone "do góry nogami". W sensie tuba siłownika u góry. W ten sposób zaworek ze sztycy siłownika będzie cały czas zalany olejem | To dlaczego w tylnych klapach i amortyzatorach zawieszenia jest na odwrót
Hugo - 14-01-2012, 22:25
marianoooo napisał/a: | Do każdego zestawu dorzucę 4 podkładki na M8 pod sworznie na błotniku i wszystko będzie w porządku | A jak jest długość gwintu sworzni kulowych?
Jackall - 14-01-2012, 23:20
robertdg napisał/a: | pitbu77 napisał/a: | A tak przy okazji, siłowniki powinny być założone "do góry nogami". W sensie tuba siłownika u góry. W ten sposób zaworek ze sztycy siłownika będzie cały czas zalany olejem | To dlaczego w tylnych klapach i amortyzatorach zawieszenia jest na odwrót | Wydaje mi się, że pitbu77 ma rację, w większości samochodów gdzie teleskopy występują seryjnie to są "do góry nogami".
W tylnych klapach też są na odwrót ale przy zamknięciu. Różnicą jest to, że klapy bagażnika otwierają się pod dużo większym kątem.
robertdg - 15-01-2012, 00:31
Jackall, już wiem, ale cięzko to było wydobyć od pitbu77 uważa, że w pół do pierwszej w nocy to mu mózg nie funkcjonuje
marianoooo - 15-01-2012, 00:42
gwint ma 15mm
[ Dodano: 17-01-2012, 10:23 ]
Mocowania beda niestety wyslane dopiero dzisiaj po poludniu, wiec jak dobrze pojdzie dojada na jutro wieczor. Swoznie juz zakupione i zostaje tylko na pace czekac.
milo - 17-01-2012, 22:11
Po niedzieli można się spodziewać przesyłki ?
marianoooo - 18-01-2012, 19:57
Mam już wszystkie części. Na dowód fotki :
Właśnie wszystko pakuję i jutro po południu wyślę. W każdej paczce jest woreczek strunowy z 4 podkładkami pod sworznie w błotnikach i 4 sworznie kulowe. W każdych 2ch sworzniach musiałem naciąć dłuższy gwint, żeby można było wkręcić je do końca w mocowanie. Prawy sworzeń ze zdjęcia poniżej wkręcamy w mocowanie przy masce.
Gwint jaki trzeba zrobić w błotniku to M8x1,5 (tzw normalny M8) i przypominam o konieczności odcięcia nadmiaru gwintu ze sworznia w mocowaniu.
fergul11 - 18-01-2012, 20:08
jeszcze jak napiszesz instrukcję montażu i dasz gwarancje to ci skarbówka podatek przywali że to już nie przysługa , a usługa ,a raczej produkcja .
No to mówiłem że po 20tym , czyli zgodnie z harmonogramem czekam cierpliwie na paczuszkę well done marianooo
Torp12 - 18-01-2012, 20:51
Well done, good job:)
Czekamy na paczuszki:)
Swoja droga chyba latwiej najpierw skrocic gwint i juz wkrecac skrocony nie?:)
Tomek - 18-01-2012, 20:53
jesteś wielki
marianoooo - 18-01-2012, 21:21
Niech służy jak najdłużej . Jeśli chodzi o skracanie sworznia to polecam najpierw go wkręcić, ponieważ ma się wtedy pewność, że nie uszkodzimy gwintu.
|
|
|