To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] [FAQ] Sprężyna gazowa podnosząca maskę

marianoooo - 13-01-2012, 19:37

Dostałem wiadomość, że w poniedziałek zostaną wysłane mocowania. Przypominam też o brakujących wpłatach- pierwsze 5 pozycji na liście.
Torp12 - 13-01-2012, 20:02

marianoooo napisał/a:
Dostałem wiadomość, że w poniedziałek zostaną wysłane mocowania. Przypominam też o brakujących wpłatach- pierwsze 5 pozycji na liście.

BOMBA!!! Czekamy z niecierpliwoscia:)

marianoooo - 14-01-2012, 16:49

Zakładałem z powrotem swoje siłowniki i znalazłem pewne niedopatrzenie z mojej strony:

Chodzi o to, że końcówka siłownika wystaje ponad krawędź błotnika przez co po zamknięciu maska wygina lekko siłownik, ale bez paniki- problem już rozwiązany :mrgreen: :

Do każdego zestawu dorzucę 4 podkładki na M8 pod sworznie na błotniku i wszystko będzie w porządku. Stało się tak ponieważ zakupione siłowniki mają 19mm średnicy zewnętrznej, a nie 18mm.

pitbu77 - 14-01-2012, 19:27

A tak przy okazji, siłowniki powinny być założone "do góry nogami". W sensie tuba siłownika u góry. W ten sposób zaworek ze sztycy siłownika będzie cały czas zalany olejem :)
robertdg - 14-01-2012, 22:11

pitbu77 napisał/a:
A tak przy okazji, siłowniki powinny być założone "do góry nogami". W sensie tuba siłownika u góry. W ten sposób zaworek ze sztycy siłownika będzie cały czas zalany olejem :)
To dlaczego w tylnych klapach i amortyzatorach zawieszenia jest na odwrót :?:
Hugo - 14-01-2012, 22:25

marianoooo napisał/a:
Do każdego zestawu dorzucę 4 podkładki na M8 pod sworznie na błotniku i wszystko będzie w porządku
A jak jest długość gwintu sworzni kulowych?
Jackall - 14-01-2012, 23:20

robertdg napisał/a:
pitbu77 napisał/a:
A tak przy okazji, siłowniki powinny być założone "do góry nogami". W sensie tuba siłownika u góry. W ten sposób zaworek ze sztycy siłownika będzie cały czas zalany olejem :)
To dlaczego w tylnych klapach i amortyzatorach zawieszenia jest na odwrót :?:
Wydaje mi się, że pitbu77 ma rację, w większości samochodów gdzie teleskopy występują seryjnie to są "do góry nogami".
W tylnych klapach też są na odwrót ale przy zamknięciu. Różnicą jest to, że klapy bagażnika otwierają się pod dużo większym kątem.

robertdg - 15-01-2012, 00:31

Jackall, już wiem, ale cięzko to było wydobyć od pitbu77 uważa, że w pół do pierwszej w nocy to mu mózg nie funkcjonuje :D
marianoooo - 15-01-2012, 00:42

gwint ma 15mm

[ Dodano: 17-01-2012, 10:23 ]
Mocowania beda niestety wyslane dopiero dzisiaj po poludniu, wiec jak dobrze pojdzie dojada na jutro wieczor. Swoznie juz zakupione i zostaje tylko na pace czekac.

milo - 17-01-2012, 22:11

Po niedzieli można się spodziewać przesyłki ?
marianoooo - 18-01-2012, 19:57

Mam już wszystkie części. Na dowód fotki 8) :


Właśnie wszystko pakuję i jutro po południu wyślę. W każdej paczce jest woreczek strunowy z 4 podkładkami pod sworznie w błotnikach i 4 sworznie kulowe. W każdych 2ch sworzniach musiałem naciąć dłuższy gwint, żeby można było wkręcić je do końca w mocowanie. Prawy sworzeń ze zdjęcia poniżej wkręcamy w mocowanie przy masce.

Gwint jaki trzeba zrobić w błotniku to M8x1,5 (tzw normalny M8) i przypominam o konieczności odcięcia nadmiaru gwintu ze sworznia w mocowaniu.

fergul11 - 18-01-2012, 20:08

jeszcze jak napiszesz instrukcję montażu i dasz gwarancje to ci skarbówka podatek przywali :mrgreen: że to już nie przysługa , a usługa ,a raczej produkcja .
No to mówiłem że po 20tym , czyli zgodnie z harmonogramem czekam cierpliwie na paczuszkę :D well done marianooo

Torp12 - 18-01-2012, 20:51

Well done, good job:)

Czekamy na paczuszki:)

Swoja droga chyba latwiej najpierw skrocic gwint i juz wkrecac skrocony nie?:)

Tomek - 18-01-2012, 20:53

jesteś wielki
marianoooo - 18-01-2012, 21:21

Niech służy jak najdłużej :) . Jeśli chodzi o skracanie sworznia to polecam najpierw go wkręcić, ponieważ ma się wtedy pewność, że nie uszkodzimy gwintu.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group