To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Wyrzucanie zapłonu

Ewcia80 - 05-01-2016, 08:05

Hugo,dla Ciebie specjalnie się poprawie.Pytanie:jak aplikować wodę na przewody,gdy silnik pracuje?Bezpośrednio na przewody,czy mgiełka ma być w pewnej odległości od przewodów?
Hugo - 05-01-2016, 08:18

Ewcia80 napisał/a:
Bezpośrednio na przewody,czy mgiełka ma być w pewnej odległości od przewodów?
Z odległości kilkunastu cm.
Ewcia80 - 05-01-2016, 08:25

A jesli wynik będzie negatywny?Pisałeś kiedyś Hugo coś o czujniku temperatury przepływomierzu i spray kontakcie.Zauważyłam też że samochód zaczał mnie czasem "kopać" przy wysiadaniu.Czy to ma zawiązek z masą?Gdzie są te punkty masowe?Co jeszce sprawdzić można domowym sposobem?Może gdzieś są chwilowe straty prądowe?
robertdg - 05-01-2016, 08:31

Dopóki auto nie będzie miało stałego objawu przydławienia to cięzko stwierdzić. Możliwe, że któryś wtrysk gazowy potrafi sie przywiesić, "kopanie" przy wysiadaniu z auta nei ma nic do rzeczy, bo to kwestia ubrania które się elektryzuje
Marcino - 05-01-2016, 08:35

U mnie samochó stał od przed świąt w garażu 7stC, i zaczałem jeżdzić w mrozy, niestety drży na wolnych obrotach na LPG, coś mi się wydaje że wtryski gazowe mówią pa pa...
abdul - 06-02-2017, 13:11

Palec i kopulka nowe, swiece i kable zmieniane 10 tys temu. Auto duzo lepiej sie zbiera ale na wolnych obrotach co jakis czas lekko szarpnie i wywali P300, nie ma znaczenia czy jest na benzynie czy LPG. Gdzie szukac dalej? Moze cewka? Nie jest to bardzo uciazliwe bo ani nie gasnie, ani nie szarpie teraz w trakcie jazdy ale wkurza mnie to ze auto nie chodzi do konca tak jak powinno. Chyba, ze trzeba bedzie zmienic nastawienie, ze dopiero jak stanie to trzeba bedzie naprawiac :P
komarsnk - 06-02-2017, 15:55

No to zostaje tylko cewa albo moduł
abdul - 06-02-2017, 17:16

Zauważyłem jeszcze ze czesciej sie to zdarza w wilgotne i chlodne dni. Przy wymianie palca i kopulki zauwazylem tez, ze ten "bolec" co wystaje i na niego zaklada sie palec mial tak jakby lekko rdzawy nalot. Przeczyscilem to delikatnie papierem sciernym ale tylko tyle ile bylo widac. Da sie to jakos wyciagnac bez demontowania calego aparatu zaplonowego czy nie bardzo? Nie wiem jak sie tu zdjecia daje bo bym wkleil jak to wygladalo

[ Dodano: 06-02-2017, 17:25 ]
https://naforum.zapodaj.net/a7dbd15bb5d8.jpg.html

komarsnk - 07-02-2017, 12:26

Trzeba wyciągać aparat, ale zdaje się, że to nie jest element funkcyjny. Prąd leci przez bolec cewki, przez kopułkę, grafit, palec i stamtąd dystrybuowany na poszczególne przewody zapłonowe.
Ewcia80 - 11-02-2017, 12:30

Hejka.Ostatnio kupiłam ema327 zeby pogladać parametry korekty itp.dzisiaj przy okazji sprawdzałam błedy i wyszlo ze ecu zarejestrował bład p0306 czyli wyrzucanie zaplonu na 6 tym cylindrze.problem w tym ze wcale nie zaplalil sie check z tego powodu.nie wiem od kiedy jest ten bład.dlaczego check sie nie zapalil pomimo zarejestrowanego bledu?
Bizi78 - 11-02-2017, 12:41

Bo to może być jakiś stary błąd albo oczekujący.
Skasuj go elmem i pojeźdź trochę i ponownie odczytaj błędy.

abdul - 15-02-2017, 20:00

Pojezdzilem troche na benzynie, zrobilem jakies 200 km i nie wywala zadnych bledow chociaz na wolnych obrotach wydaje mi sie ze czasami lekko szarpnie chyba ze jestem juz przewrazliwiony... Na LPG po przejechaniu 5-10 km wywala blad. Gazownik twierdzi ze wtryski do wymiany. Nalatane maja 80 tys Hana Gold. Po takim przebiegu moglo je juz trafic? Zauwazylem tez, ze im zimniej na zewnatrz bardziej sie to nasila. Przy temp. powyzej zera bardzo zadko wywala blad
komarsnk - 16-02-2017, 09:17

abdul, mi ostatnio jeden wtrysk Hana Gold padł po ok. 70kkm. Drugi już słyszę więc pewnie już niedługo...
abdul - 16-02-2017, 09:33

Masakra :( myslalem ze takie wtryski wytrzymuja przynajmniej drugie tyle...
Owczar - 16-02-2017, 10:17

Jaki był filtr fazy lotnej?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group