To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Olej

Tomii - 02-06-2012, 09:06

m6riano napisał/a:

Jedno wiem na pewno..za 4tkm wlatuje to:


dobry wybór do silnika, też nad nim myślę ale XFS 5w40

m6riano - 02-06-2012, 17:58

robertdg napisał/a:
Ja bym zalał Millers premium 75W90, oleje klasy TRX

Ale który, bo są dwa:
http://allegro.pl/millers...2357107983.html
i
http://allegro.pl/millers...2357107827.html

robertdg - 02-06-2012, 18:15

Pełny syntetyk
wyderka - 02-06-2012, 20:57

to powiadacie że ten Millers to dobra oliwa ??, niedługo muszę zmienić i nie wiem co wybrać :roll:
m6riano - 02-06-2012, 21:30

robertdg napisał/a:
Pełny syntetyk

czyli ten droższy..?
ps. a 2 literki wystarczą?

matek - 05-06-2012, 12:50

tez chce zmienić olej w mojej skrzyni ( manualna ) brać tego millersa ? czy cos innego? 2l?
arturj123 - 05-06-2012, 16:40

jest w FAQ-u temat o oleju w skrzyni manualnej: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38079
Croom - 09-06-2012, 13:21

TRX to półsyntetyk lepszy jest TRX Synth ale wszystko zależy czy do dyfra, skrzyni i w jakich warubkach eksploatowanej bo tutaj jest szerokie pole do popisu.

XFS to jeden z nielicznych na rynku olejów calkowicie syntetyczny a nie oparty na jakiś bazach HC.

m6riano - 10-06-2012, 07:25

Croom, do skrzyni...
SPIDER-ek - 11-06-2012, 09:09

W sobotę kupiłem ponownie Liqui Moly SYNTHOIL HIGH TECH 5W-40 i płukanke LM, bo poprzednio zalałem ELF LDX 5w40 i niestety przy 10tyś wydaje mi się że jest mocno przepracowany. Dlatego wracam do LM :) Niby 100zł różnicy między LM a ELF, a jednak jest różnica po kilku tyś.
Zauważyłem że do 6tyś było ok, ale czym dalej w las tym ELF dużo gorszy. Jakoś mułowaty samochód stał się. I spalanie paliwa zwiększyło się w mieście.
LM jest rzadszy i spełnia swoje zadanie do końca, samochód lepiej chodzi i mniej paliwa bierze.

sampler - 11-06-2012, 19:52

normalka przeciez elf to HC a LM synthoil to syntetyk PAO.
Tomii - 12-06-2012, 10:26

u mnie na LM Synthoil HighTech 5w40 po 12tyś km silnik nadal ładnie pracuje, do 15tyś pojeżdzę na nim a potem spróbuję Millersa XFS 5w40.
Hugo - 12-06-2012, 14:58

Ja strasznie żałuję, że zalałem Elf Excellium NF 5W 40, bo silnik na nim pracuje głośniej niż na Valvoline Maxlife 5W 40 po przebiegu 18 000 km. Nigdy więcej półśrodków!
SPIDER-ek - 12-06-2012, 16:58

Hugo, :) 18 tyś to ElF musi być już niezłą smołą. Ja zauważyłem że od 6tyś się coś nieładnie zachowywał bo i brudny. Więc jak Deejay używał i co 6tyś wymieniał, to pewnie mógł być. Ale ani kilometra więcej a co dopiero 18tyś:)
szuwar - 12-06-2012, 17:00

Jak kupiłem miałem zalany 10W40, przy wymianie zalałem taki sam, powiedzcie czy zalewając teraz 5W40 mogę mieć jakieś problemy czy nie mam czego się obawiać ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group