[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Lancer 1.8 CVT
macior - 14-10-2010, 13:47
Maniek07 napisał/a: | U mnie przeważnie traski lecą tak 80% | to średnia wyjdzie na poziomie 8 jak nie będziesz wyprzedzał wszystkich "jak leci" no i oczywiście należy unikać "niemieckich autostrad"
Trik - 14-10-2010, 16:14
Maniek07 napisał/a: | ale po okresie gwarancyjnym przerobię pewnie na gaz żeby zminimalizować koszty |
To zamów od razu wersję przystosowaną do gazu i nie będzie Cię męczyć utrata gwarancji. Trzeba tylko dopłacić 1000 lub 2000, nie pamiętam, i pakujesz gaz od nowowści. No może po ułożeniu silnika np. 3000km.
Maniek07 - 15-10-2010, 09:49
Witam
Temat dotyczy lancera ale odpowiadam na pytanie odnoście czasów.
1. 60-100 km/h - III bieg - 6,5s
2. 60-100km/h - IV bieg - 9,0s bieg V - 12,1s
3. 80-120km/h - IV bieg - 8,7s bieg V - 12,9s
To tak mierzone samodzielnie czasy. Myślę, że można spokojnie poprawić czasy o co najmniej 0,5 do 1 sekundy.
Trik dzięki za podpowiedź. Jeśli będę się decydował to na pewno z tego skorzystam.
Pozdrawiam
macior - 15-10-2010, 12:00
Maniek07 napisał/a: | Jeśli będę się decydował | heh! jeszcze jakieś wątpliwości?!
po tych wszystkich promiennych postach zadowolonych, co tam - szczęśliwych posiadaczy Lanców z CVT...?
Maniek07 - 15-10-2010, 12:32
Decyzję już podjąłem.
Jeśli będę kupował nowy samochód na pewno będzie to lancer 1.8 i prawdopodomnie CVT. Diesel za drogi jak dla mnie.
Jeśli będę kupował używany to tak z 2007 roku to będzie to volvo s60 d5.
Mam dylemat który wybrać przy volvo zostanie mi się co nie co w kieszeni. Ale lancerek to nowy samochód czyli teoretycznie kilka ładnych lat spokoju i bezawaryjności no i dziewiczy wózek przez nikogo nie używany.
waldinio - 15-10-2010, 14:08
Maniek07 napisał/a: | Decyzję już podjąłem.
Jeśli będę kupował nowy samochód na pewno będzie to lancer 1.8 i prawdopodomnie CVT. Diesel za drogi jak dla mnie.
Jeśli będę kupował używany to tak z 2007 roku to będzie to volvo s60 d5.
Mam dylemat który wybrać przy volvo zostanie mi się co nie co w kieszeni. Ale lancerek to nowy samochód czyli teoretycznie kilka ładnych lat spokoju i bezawaryjności no i dziewiczy wózek przez nikogo nie używany. |
hehe jak to niektórzy mówią nikt nie napierdzi w siedzenie wcześniej
el_diablo - 15-10-2010, 14:30
waldinio napisał/a: | hehe jak to niektórzy mówią nikt nie napierdzi w siedzenie wcześniej |
Ale czy to jest warte 30 tys. zł utraty wartości w ciągu pierwszych trzech lat to już inna sprawa. Osobiście uważam, że nie
Maniek07 - 17-10-2010, 20:28
el_diablo to dlaczego kupiłeś nowy samochód? Co ciebie do tego skłoniło? Co przeważyło szalę?
Ja stoję przed dylematem czy nowy czy używany:)
Pozdrawiam
el_diablo - 17-10-2010, 21:20
Maniek07 napisał/a: | Co ciebie do tego skłoniło? Co przeważyło szalę? |
Żona
Po wypadku samochodowym żona stwierdziła, że chce jeździć samochodem spełniającym obecne standardy bezpieczeństwa i posiadającym pewną bezwypadkową przeszłość. Inna sprawa, że samochód był potrzebny, a stan zdrowia nie bardzo pozwalał na intensywne szukanie jakiegoś sensownego używanego.
Maniek07 - 18-10-2010, 11:06
Dobre rozwiązanie.
Pozdrawiam
M@teusz607 - 11-10-2011, 12:09
Mógłby ktoś poświęcić się i nagrać filmik koło 10 minut z jazdy na automacie CVT? tak żeby było widać prędkość, obroty i spalanie chwilowe, jazda z różnymi prędkościami trochę ekonomicznych ale nie mułowatych przyspieszeń.
ps. jak ma się spalanie (ze względu na to sprzęgło hydrokinetyczne i nie tylko) umiejętnej jazdy skrzynią CVT i umiejętnej jazdy manualem przy takiej samej dynamice?
olosoft - 11-10-2011, 12:19
M@teusz607 napisał/a: | Mógłby ktoś poświęcić się i nagrać filmik koło 10 minut z jazdy na automacie CVT? tak żeby było widać prędkość, obroty i spalanie chwilowe, jazda z różnymi prędkościami trochę ekonomicznych ale nie mułowatych przyspieszeń.
ps. jak ma się spalanie (ze względu na to sprzęgło hydrokinetyczne i nie tylko) umiejętnej jazdy skrzynią CVT i umiejętnej jazdy manualem przy takiej samej dynamice? |
na youtube jest tego sporo
http://www.youtube.com/re...lancer+cvt&aq=f
w lancerze cvt do przeniesienia napędu służy torque converter czyli przemiennik momentu obrotowego
jaca71 - 11-10-2011, 12:37
olosoft,
olosoft napisał/a: | torque converter czyli przemiennik momentu obrotowego |
M@teusz607 napisał/a: | sprzęgło hydrokinetyczne |
To jest to samo, chociaż druga nazwa jest ze wszech miar niesłuszna
RalfPi - 11-10-2011, 12:49
To ja też się włączę - przy wyborze silnika, skrzyni, nie można kierować się, w sensie ekonomicznym, tylko spalaniem, ale również bezawaryjnością i kosztami eksploatacji..
Słyszałem np. że olej do automatu jest droższy... I, że sama skrzynia szybciej pada.
Może, ktoś z posiadaczy się wypowie..
Pozdrawiam.
george2 - 11-10-2011, 19:20
Jeżdzę takim Lancerem już prawie dwa lata. W tej chwili przebieg auta to 43000km. Auto przejechało 30000 tys. km. po Warszawie a reszta to trasy. Zużycie średnie paliwa to 8,3-8,5 litra(średnia cały dystans) Motor przy tej przekładni kręci się w granicach 1300-2000 obrotów przy normalnej eksploatacji, co odpowiada prędkości od 50km do 100km na godzinę. Jazda autostradowa z prędkością 130-140 km to 3000 obr. zużycie paliwa podczas takiej jazdy to 8.4-8.8 litra. Jazda zgodnie z przepisami (Szwecja) dystans około 500 km. to 6.8 litra na 100 km.Jak do tej pory wszystko ok. jeśli chodzi o działanie skrzyni. Auto przy jeżdzie na łopatkach ma niezłe osiągi. Jedynka to około 90 km na godzinę do odcięcia.Prędkość maksymalna z gps to 200 km,208 licznikowo. Jeśli chodzi o np. wymianę oleju to pojawiły się oleje dużo tańsze od oryginału spełniające normy producenta skrzyni.
Pzd.
|
|
|