Nasze Miśki - Black DEVIL...
robertdg - 16-10-2012, 09:17
Owczar napisał/a: | Pytania dla znawców tematu. Czy oryginalne wtryskiwacze paliwowe opędzą 200KM? Występowały w 4G72 więc powinny. No i jeszcze kwestia MAF-a. Czy da radę zmierzyć o 25% więcej powietrza? |
Jak Zgłupiałem, pierwsze słysze o takim silniku,
4G72, a może 6G72 no jakby na to nie patrzeć, pierwszy znak to liczba cylindrów, drugi znak to rodzaj paliwa, trzeci znak to "rodzina silników"
Jeżeli chodzi o 6g72 to tam bodajże były zastosowane wtryskiwacze 210cc
Owczar - 16-10-2012, 09:20
Robert, rzeczywiście miałem na myśli 6G72 U mnie siedzą MD319791.
A kompresor to eaton M65
deejay - 16-10-2012, 09:29
Owczar napisał/a: | A kompresor to eaton M65 |
Masz juz plan i miejsce na niego ?
Owczar - 16-10-2012, 09:32
No baaa Plan był już wcześniej. Będę się wzorował na projekcie z NL.
Kompresor pochodzi z merca W211.
danino88 - 16-10-2012, 09:53
Cytat: | a nie myślałeś o zaturbieniu jednej głowicy? Ktoś mi kiedyś taki pomysł podsuwał... nie znam się więc nie wiem na ile jest rozsądny. |
Sveno, to nie wypali. Ten temat upadł dawno temu, pytałem kilku osób i odradzali takie rozwiązanie
Owczar powodzenia w projekcie czekamy na rezultat. Co do wtryskiwaczy to zawsze można zamontować takie jak w vr4
Owczar - 16-10-2012, 10:00
Turbo na jednej głowicy jak dla mnie to zbyt duża asymetria. Myślałem o montażu przy ujściu z obu banków, ale to strasznie daleko i pewnie lagi byłyby ogromne.
Na kompresorze będzie moment od samego dołu. Oczywiście jeśli się uda Ma ktoś pomysł skąd wziąć napęd paska? Myślałem nad zmianą wałka w alternatorze i zamieszczeniu koła pasowego po drugiej stronie. Ma ktoś możliwość zerknięcia czy między kolektorem wydechowym w przedlifcie a alternatorze jest tyle miejsca by założyć koło pasowe i napędzać pasek kompresora przykręconego do kolektora dolotowego? Czyli od końca alternatora musi być miejsce w górę.
deejay - 16-10-2012, 10:07
Innej sciagi montazu nie mam
http://www.youtube.com/watch?v=Yk10OqQ2kGQ
Jak ci to wypali , to podstawiam mojego pamietaj
Owczar - 16-10-2012, 10:11
To właśnie ten projekt. Mam pobieżny opis po niderlandzku i parę fot. Bardzo skomplikowany napęd w nim zrobili....
Tutaj odprężyli silnik i dali kute tłoki. Do tego większe wtryskiwacze i jeszcze 2 dodatkowe jako dotrysk, ale translator słabo to tłumaczy.
Bartek - 16-10-2012, 10:14
Ja bym montował po amerykańsku, czyli na samej górze - kwestia customowego dolotu zwłaszcza kolektora ssącego (Y)
Owczar - 16-10-2012, 10:17
Bartek, tak?
Czy totalna przeróbka dolotu?
deejay - 16-10-2012, 10:34
Alpine HT27S-0002
http://www.alamomotorspor...ne_hyundai.html
Moze cos takiego
Owczar - 16-10-2012, 10:43
Patenty ciekawe
fj_mike - 16-10-2012, 10:59
Ale ta cena
Tomek - 16-10-2012, 11:17
fj_mike napisał/a: | Ale ta cena |
ze 2 Gale by kupił
Owczar, jak chcesz kolektor to mam gdzieś taki do V6
Marcino - 16-10-2012, 15:42
Interesowałem sie tym, szczególnie jak miałem jechać do US zeby przywieść soebie kompresor.... pisałem nawet do gościa z holandii ale nikt mie nie odpisał, nie mam nawet tej strony teraz w ulubionych.
Za to znalzałem to...
http://www.superchargersw...-Superchargers/
|
|
|