To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Black DEVIL...

robertdg - 16-10-2012, 09:17

Owczar napisał/a:
Pytania dla znawców tematu. Czy oryginalne wtryskiwacze paliwowe opędzą 200KM? Występowały w 4G72 więc powinny. No i jeszcze kwestia MAF-a. Czy da radę zmierzyć o 25% więcej powietrza?


Jak :?: Zgłupiałem, pierwsze słysze o takim silniku,
4G72, a może 6G72 :?: no jakby na to nie patrzeć, pierwszy znak to liczba cylindrów, drugi znak to rodzaj paliwa, trzeci znak to "rodzina silników"

Jeżeli chodzi o 6g72 to tam bodajże były zastosowane wtryskiwacze 210cc

Owczar - 16-10-2012, 09:20

Robert, rzeczywiście miałem na myśli 6G72 :) U mnie siedzą MD319791.

A kompresor to eaton M65 :)

deejay - 16-10-2012, 09:29

Owczar napisał/a:
A kompresor to eaton M65


Masz juz plan i miejsce na niego ?

Owczar - 16-10-2012, 09:32

No baaa :) Plan był już wcześniej. Będę się wzorował na projekcie z NL.

Kompresor pochodzi z merca W211.

danino88 - 16-10-2012, 09:53

Cytat:
a nie myślałeś o zaturbieniu jednej głowicy? Ktoś mi kiedyś taki pomysł podsuwał... nie znam się więc nie wiem na ile jest rozsądny.


Sveno, to nie wypali. Ten temat upadł dawno temu, pytałem kilku osób i odradzali takie rozwiązanie :)

Owczar powodzenia w projekcie :) czekamy na rezultat. Co do wtryskiwaczy to zawsze można zamontować takie jak w vr4 :)

Owczar - 16-10-2012, 10:00

Turbo na jednej głowicy jak dla mnie to zbyt duża asymetria. Myślałem o montażu przy ujściu z obu banków, ale to strasznie daleko i pewnie lagi byłyby ogromne.

Na kompresorze będzie moment od samego dołu. Oczywiście jeśli się uda :) Ma ktoś pomysł skąd wziąć napęd paska? Myślałem nad zmianą wałka w alternatorze i zamieszczeniu koła pasowego po drugiej stronie. Ma ktoś możliwość zerknięcia czy między kolektorem wydechowym w przedlifcie a alternatorze jest tyle miejsca by założyć koło pasowe i napędzać pasek kompresora przykręconego do kolektora dolotowego? Czyli od końca alternatora musi być miejsce w górę.

deejay - 16-10-2012, 10:07

Innej sciagi montazu nie mam :P

http://www.youtube.com/watch?v=Yk10OqQ2kGQ

Jak ci to wypali , to podstawiam mojego pamietaj :D

Owczar - 16-10-2012, 10:11

To właśnie ten projekt. Mam pobieżny opis po niderlandzku i parę fot. Bardzo skomplikowany napęd w nim zrobili....

Tutaj odprężyli silnik i dali kute tłoki. Do tego większe wtryskiwacze i jeszcze 2 dodatkowe jako dotrysk, ale translator słabo to tłumaczy.

Bartek - 16-10-2012, 10:14

Ja bym montował po amerykańsku, czyli na samej górze - kwestia customowego dolotu zwłaszcza kolektora ssącego (Y)
Owczar - 16-10-2012, 10:17

Bartek, tak?



Czy totalna przeróbka dolotu?

deejay - 16-10-2012, 10:34

Alpine HT27S-0002


http://www.alamomotorspor...ne_hyundai.html


Moze cos takiego :?:

Owczar - 16-10-2012, 10:43

Patenty ciekawe :)
fj_mike - 16-10-2012, 10:59

Ale ta cena :|
Tomek - 16-10-2012, 11:17

fj_mike napisał/a:
Ale ta cena :|


ze 2 Gale by kupił

Owczar, jak chcesz kolektor to mam gdzieś taki do V6

Marcino - 16-10-2012, 15:42

Interesowałem sie tym, szczególnie jak miałem jechać do US zeby przywieść soebie kompresor.... pisałem nawet do gościa z holandii ale nikt mie nie odpisał, nie mam nawet tej strony teraz w ulubionych.
Za to znalzałem to...
http://www.superchargersw...-Superchargers/



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group