Nasze Miśki - Black DEVIL...
D1VenO - 06-04-2013, 14:03
już czas na montowanie wideło rejestratorów do auta jak ruscy !!!
krzychuzzz - 06-04-2013, 14:11
D1VenO napisał/a: | już czas na montowanie wideło rejestratorów do auta jak ruscy !!! |
taaa i zostaw taki rejestrator na parkingu.
wracasz a tu ani szyby ani rejestratora
D1VenO - 06-04-2013, 14:17
dla tego musi być kilka
Owczar - 08-05-2013, 15:26
Dawno nie zaglądałem do tematu, a to przez brak czasu by coś zrobić przy aucie.
Korzystając z wolnej chwili podłączyłem kamerę cofania pod radio. Teraz po wrzuceniu wstecznego mam obraz z kamery na wyświetlaczu radia i na LCD w tylnej kanapie
Dodatkowo został podciągnięty kabel do kamerki pokładowej, która w ostatnim czasie towarzyszy mi podczas jazdy i do monitorowania auta podczas postoju. Trwają jeszcze prace nad doprowadzeniem stałego zasilania.
Zaległy projekt też ruszył z miejsca. Dotarły 3 cewki z Lamborghini diablo firmy Magneti-Marelli.
Moduł trafił do obudowy, wyprowadziłem łącze RS232 i zanabyłem fabrycznie gumowany kabel RS232 do podłączenia modułu zapłonowego z audi.
Teraz obmyślam sposób montażu cewek tak by starczyły fabryczne kable WN. Czekam także na fabryczne kostki do cewek co by było odporne na wilgoć. Moduł w obudowie trafi do kabiny.
Wieści z policji brak- policjant prowadzący na urlopie. Jak ostatnio z nim gadałem to mówił, że ma nagrania, ale nie przeglądał jeszcze. Szanse są małe... w najgorszym wypadku w czerwcu bądź lipcu będę malował. Lakieru jeszcze jest Do wesela musi być cały W międzyczasie muszę zrobić konserwę podwozia i zabezpieczyć ranty tylnych nadkoli bo słabo to zrobiłem podczas lakierowania i wychodzi ruda :/
Krzyzak - 09-05-2013, 08:17
następnym razem połóż na kolanach kobitki
i niech wcześniej ubierze jakąś mini
Owczar - 09-05-2013, 08:30
Kobitka jest zazdrosna o lutownicę, więc robię jak jej nie ma
Owczar - 29-05-2013, 01:04
Sprawa na policji ciągle w toku. Jeszcze nie przejrzeli nagrań...
W międzyczasie kamerkę szlak trafił przez ładowarkę samochodową. Dzięki Jazzman za pomoc Co prawda pacjent nie żyje, ale ważne że próbowaliśmy. Upalony układ zasilania. Po wymianie jednego z elementów włącza się, ale wciąga baterię jak szalona, grzeje się i wyłącza. To by było na tyle, elektroniki aż tak nie znam by ją reanimować. Zamówiłem inną na ebay-u. Zobaczymy czy w ogóle przyjdzie
W międzyczasie wymieniłem olej i filtry. Tym razem Mobil 1 ESP 5W30. Póki co jestem zadowolony, wyraźna poprawa kultury pracy silnika. Zobaczymy jak po większym przebiegu.
Zauważyłem też, że im bardziej go katuję, tym większą kulturę pracy ma silnik
Niestety przy prędkościach powyżej 140km/h jadąc na wyrównanych obrotach z górki wypadają zapłony.
Nowy układ zapłonowy już prawie zamontowany. Cewki z wiązką na swoim miejscu. Muszę jeszcze przykręcić moduł z Audi z radiatorem od procesora do grodzi
Całość polutowana i zabezpieczona przed wilgocią. Na szybko próbowałem nawet odpalać, ale sądząc po tym, że wał coś stawiał opór podczas odpalania- to pewnie nie tak zapiąłem kable WN. Niestety się śpieszyłem- pilny wyjazd i podłączyłem pod kopułkę. Jutro może powalczę i zobaczę czy układ działa jak powinien.
Torp12 - 29-05-2013, 09:05
Owczar napisał/a: |
W międzyczasie wymieniłem olej i filtry. Tym razem Mobil 1 ESP 5W30. Póki co jestem zadowolony, wyraźna poprawa kultury pracy silnika. Zobaczymy jak po większym przebiegu.
|
Wcześniej miałeś Millersa, dobrze pamiętam ?
Marcino - 29-05-2013, 10:11
Owczar napisał/a: | Niestety przy prędkościach powyżej 140km/h jadąc na wyrównanych obrotach z górki wypadają zapłony. |
Po czym to wiesz... odczyty z urządzeń czy to czujesz w czasie jazdy..:)
D1VenO - 29-05-2013, 10:18
to widać jak przez maskę iskry wyskakują ;P
Owczar - 29-05-2013, 12:35
Torp12 napisał/a: | Wcześniej miałeś Millersa, dobrze pamiętam ? |
W temacie o oleju napisałem kilka słów na ten temat
Marcino napisał/a: | Po czym to wiesz... odczyty z urządzeń czy to czujesz w czasie jazdy..:) |
ECU odcina cylinder gdy wykryje wypadające zapłony. Dopiero puszczenie i dodanie gazu go załącza. Widzę to też na UKP bo spalanie jest wtedy zero- gdy wypadnie na 1 cylindrze, a na nim najczęściej się zdarza. Na 5 cylindrach galant dociąga ledwo do 170 na 3 biegu w AT
SPIDER-ek - 18-09-2013, 22:26
Marcin, jak tam nasze elektro Lambo? Pracujesz dalej nad tym czy zarzucony projekt.
Teraz to już po ożence, więc więcej czasu
Hugo - 18-09-2013, 22:30
SPIDER-ek napisał/a: | Teraz to już po ożence, więc więcej czasu | Taa, a świstak siedzi i zawija w te sreberka
Owczar - 09-10-2013, 21:58
SPIDER-ek napisał/a: | Marcin, jak tam nasze elektro Lambo? Pracujesz dalej nad tym czy zarzucony projekt. |
Dawno nic nie pisałem w tym temacie, bo temat leżał na półce. Na szczęście dzięki uprzejmości Michała-mszolc, temat wrócił na tapetę.
Michał napisał nowy program, tym razem w języku C. Co prawda na razie beta i odtwarzanie impulsów 1:1, ale prognozy wyglądają optymistycznie.
Dzisiaj galant przejechał na nowym zapłonie pierwsze metry. Póki co na parkingu Ale na luzie był gazowany, pracował na wolnych obrotach i wygląda, że wszystko pracuje prawidłowo.
DO poprawki jest jeszcze zasilanie układu- podczas kręcenia rozrusznikiem na wejściu spada napięcie- zapiąłem nie ten plus z aparatu, co trzeba. Do dołożenia jeszcze wyjście na obrotomierz, ale tutaj sprawa powinna być prosta bo zapnę przez diodę prostowniczą zasilanie cewek.
Jak tylko ogarnę kabelkologię, to w weekend pewnie zaczną się poważniejsze testy.
Poza tym wymieniłem amorki z tyłu- tym razem na monroe. Kayaby po 4 latach padły :/
Dodatkowo po małych przeróbkach tył stoi trochę wyżej i jest minimalnie twardszy Znowu prowadzi się jak po szynach i nie ucieka na dziurach Przy okazji wymiana plecionki- bo zaczynała hałasować i można dalej jeździć.
Olej Mobil póki co sprawuje się rewelacyjnie, oby tak dalej. Ganianie po autostradzie tylko poprawia kulturę pracy silnika
fj_mike - 11-10-2013, 20:54
Owczar napisał/a: | Dawno nic nie pisałem w tym temacie |
Trzy miesiące to nie tak dużo
Kiedy twój zgnije?
Mam nadzieję, że mój dwóch lat nie przetrwa. Jak się sypnie to od razu wymiana
|
|
|