Nasze Miśki - Mitsubishi Galant E88A 4x4 2.5 V6 1994r.
Morfi - 17-07-2011, 11:02
mitsu_pl, jakiego czasu na 1/4 mili się spodziewasz. 15.3 - 15.5 ??
mitsu_pl - 17-07-2011, 18:13
15s to było w zeszłym roku, teraz będzie niżej
mitsu_pl - 21-07-2011, 13:57
Wyciek zlokalizowany - uszczelniacz na wale, raz ruszony obowiązkowo do wymiany, choćby miał przebieg 15 minut pracy silnika! Nanoszone są ostatnie przeróbki układu wydechowego - pełny przelot z rury o średnicy 60mm z jednym końcowym również przelotowym tłumikiem. No i co tu dużo gadać, jeździć docierać, zgłoszenie do Ełku poszło, więc pierwszy test już niedługo...
rosomak1983 - 21-07-2011, 14:48
mitsu_pl napisał/a: | Wyciek zlokalizowany - uszczelniacz na wale |
te uszczelniacze to jakis horror... mi sie rozciekło juz ze dwa razy zaraz po wymienie.
Wojciech Bogacz - 21-07-2011, 18:17
No to teraz już wiem, że do tego drugiego Gala też muszę komplet uszczelniaczy kupić... Trudno - nie ma wyjścia - albo zainwestuję i silnik odpali i będzie OK, albo będę miał całą masę części zapasowych do obecnego Gala.
rosomak1983 - 21-07-2011, 18:52
Szczerze jak sucho to bym nie wymieniał
Frost - 21-07-2011, 19:00
mitsu_pl, to ja czekam nie pokazuj mi sie bez filmików i bez czasów
Wojciech Bogacz - 21-07-2011, 21:10
mitsu_pl napisał/a: | Nanoszone są ostatnie przeróbki układu wydechowego - pełny przelot z rury o średnicy 60mm z jednym końcowym również przelotowym tłumikiem |
Ja mam pytanko Czy taki wydech jak opisano wyżej to sobie mogę gdzieś zamówić gotowy czy trzeba to jakoś dopiero zlećić komuś do wykonania ?
Frost - 21-07-2011, 21:37
Wojciech Bogacz, nie ma dedykowanych wydechów do Gala - do niego nic nie ma Wszystko albo samemu albo na zamówienie. Ewentualnie jest jedna możliwość - na 99,9% wydech z kolektorami podejdzie od 3000gt N/A - ale tylko do połowy auta
Wojciech Bogacz - 22-07-2011, 00:39
Rozumiem - a jaki jest koszt zrobienia sobie takiego wydechu ? Chodzi mi o coś takiego jak robi mitsu_pl - czyli wyrzucenie wszystkiego poza końcowych tłumikiem.
I pytanko drugie - co mam rozumieć przez "tłumik przelotowy" - czy to jest jakaś może nieco "wykastrowana" wersja zwykłego tłumika ? Czy może jest to takie coś, co nie stawia oporu spalinom a jednocześnie tłumi hałas ?
Saqu - 22-07-2011, 11:34
Wojciech Bogacz napisał/a: | Czy może jest to takie coś, co nie stawia oporu spalinom a jednocześnie tłumi hałas |
o coś w ten deseń
miałeś spawane nadkola itp, to jakiś tam dostęp do spawarki macie, rury kupić i kolanka i ogień samemu zrobić jak chcesz pełen przelot
no chyba, że ze stali kwasoodpornej robić to już tak tego się nie pospawa migomatem
mitsu_pl - 22-07-2011, 11:44
Wojtek, my na allegro kupiliśmy 2m rury o średnicy 60mm, do tego ze dwa winkle 90 stopni i jakiś tam jeszcze trochę zabawy, spawania i jest wydech
Jak chcesz to Ci uspawam, tylko dostarcz materiały i auto
Tłumik przelotowy, jest to taki tłumik, że jak do niego zajrzysz, to widzisz co jest po drugiej stronie, bez żadnych zakrętów, prosty przelot, oczywiście z wygłuszeniem, ale nie okłamujmy się, za dużo nie wygłuszy
Frost - 22-07-2011, 11:46
mitsu_pl, Ty to pilnuj Gala i tego żebym miał filmiki i czas na ćwiare bo musze porównać do swojego
Wojtek, tu pisz
http://forum.mitsumaniaki...p=909314#909314
mitsu_pl - 22-07-2011, 12:02
Tak to wygląda od spodu:
Uploaded with ImageShack.us
fj_mike - 22-07-2011, 16:17
mitsu_pl napisał/a: | Tak to wygląda od spodu: |
Na żywo wygląda lepiej
|
|
|