Układ wydechowy |
Autor |
Wiadomość |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 22-07-2011, 11:45 Układ wydechowy
|
|
|
Ponieważ Wojtek ma kilka pytań i uwag, a niechciałbym żeby zaśmiecać Michała temat o jego galu to w tym temacie możemy wszystko wytłumaczyć.
Ja u siebie mam tak:
kolektory wydechowe - jeszcze ori, ale planuje zmiane na dedykowane do 3000GT N/A chyba ze mi sie nie będzie chciało
wydech to - rura o średnicy 60mm, 2a tłumiki przelotowe, plus tłumik końcowy owalny z kwaski
Wydech był robiony na próbe i będzie robiony od nowa, ale mniej wiecej tak to wyglada u mnie |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 22-07-2011, 12:17
|
|
|
W naszym wygląda tak - wrzucam to samo zdjęcie co jest u mnie w temacie:
http://imageshack.us/f/684/dsc01148ci.jpg/ |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Wojciech Bogacz
Mitsumaniak

Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1716 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-07-2011, 23:11
|
|
|
Frost napisał/a: | kolektory wydechowe - jeszcze ori, ale planuje zmiane na dedykowane do 3000GT N/A |
A czy zmiana kolektórów na te z 3000GT zrobi jakąś różnicę ? Zakładam, że coś na plus na czy wyczuwalną ?
Co do wydechu to jestem zaskoczony nieco, że wystarczy kawałek rury i dwa kolanka W takim razie zatrudnię pewnie kogoś do tego zadania hehe. Kurczę - jakby było bliżej to bym nawet podjechał. Teraz przynajmniej wiem, że z wydechem jest OK.
Teraz pytanie jeszcze jedno Nie chcę, żeby mój Gal był jakoś szczególnie głośniejszy niż normalnie powinien być - czy jak się da kompletnie wszystko przelotowe (nawet z tłumikiem na końcu) to da się to autko użytkować normalnie w mieście czy gdziekolwiek, żeby się ludzie nie oglądali za każdym razem jak dodam gazu ? Czy jakby zostawić tłumik końcowy to nie byłoby lepiej ? A może np. taki z 3000GT by był ? Rzucam teraz pomysłami ale jestem ciekaw. |
_________________ Lancer 1,6 C66A
Nasza Sigma Kombi |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 23-07-2011, 23:31
|
|
|
Wojciech Bogacz napisał/a: | Nie chcę, żeby mój Gal był jakoś szczególnie głośniejszy niż normalnie powinien być |
No to będzie problem słyszałem Michała E88A do szczególnie cichych nie należy a Frosta hmmm... to może o normach hałasu na pw |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 23-07-2011, 23:46
|
|
|
Krzysiu, teraz jest jeszcze głośniejszy... ale powiedzmy, że spełnia normy głośności
Wojtku, możesz zostawić starą puchę na końcu, po wywaleniu wszystkiego co jest wcześniej, on zrobi się głośniejszy, ale bez tragedii, i tak to właśnie ostatni tłumik w tych galach odpowiada za jego wyciszenie. Tyle, że ta bandora na końcu nie ma się ni jak do prezencji Galanta Chyba, że oryginalne końcówki zastąpisz jakimiś ładnymi chromowanymi |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Wojciech Bogacz
Mitsumaniak

Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1716 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-07-2011, 00:14
|
|
|
mitsu_pl napisał/a: | to właśnie ostatni tłumik w tych galach odpowiada za jego wyciszenie. |
Czyli sprawa jasna. Jak będę coś przy wydechu robił to się zostawi tylko ostatni tłumik.
mitsu_pl napisał/a: | Tyle, że ta bandora na końcu nie ma się ni jak do prezencji Galanta Chyba, że oryginalne końcówki zastąpisz jakimiś ładnymi chromowanymi |
Na zdjęciach tego akurat nie widać (końca wydechu) ale końcówki chromowane są W razie czego w tym zielonym Galu są jeszcze lepsze ale na razie nie ruszam go bo jakby odpalił to nie podaruję i rdza będzie musiała ustąpić |
_________________ Lancer 1,6 C66A
Nasza Sigma Kombi |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24-07-2011, 13:33
|
|
|
Wojciech Bogacz, możesz też kupić jakiś taki "sportowy" tłumik z silencerem dla ładniejszego wyglądu |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 24-07-2011, 14:11
|
|
|
Wojciech Bogacz, mówiąć 3kGT miałem na myśli wydech dedytkowany 3-1 a nie ori
Co do dzwięku, to ja po drodze mam 2a tłumiki przelotowe plus końcowy nadający dzwięk wydechu również przelotowy. Jak dobrze pamietam te dwa silencery po drodze mam od jakiegoś BMW |
|
|
|
 |
davyjohn
Mitsumaniak
Auto: Grandis DiD i E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 174 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 24-07-2011, 14:46
|
|
|
U mnie podobnie jak u Mitsu - rura 55mm z kolankami a na koniec wpięty przelotowy sportowy. Jest głośno, czasami ktoś się obejrzy - ale do typowych rajdówek jakie jeżdżą po RP czy RSMP to mi daleko. Jeśli chcesz mieć ciszej to tak jak pisali koledzy: standardowy tłumik końcowy. |
_________________ Mitsubishi Grandis - DID
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM + LPG - cywil
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - cywil w służbie rajdowej - obecnie emerytura
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - w ciągłym przygotowaniu ale już startuje
www.ak.szczecin.pl
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza |
|
|
|
 |
|