Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Układ wydechowy
Autor Wiadomość
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
  Wysłany: 22-07-2011, 11:45   Układ wydechowy

Ponieważ Wojtek ma kilka pytań i uwag, a niechciałbym żeby zaśmiecać Michała temat o jego galu to w tym temacie możemy wszystko wytłumaczyć.

Ja u siebie mam tak:

kolektory wydechowe - jeszcze ori, ale planuje zmiane na dedykowane do 3000GT N/A chyba ze mi sie nie będzie chciało

wydech to - rura o średnicy 60mm, 2a tłumiki przelotowe, plus tłumik końcowy owalny z kwaski








Wydech był robiony na próbe i będzie robiony od nowa, ale mniej wiecej tak to wyglada u mnie
 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 22-07-2011, 12:17   

W naszym wygląda tak - wrzucam to samo zdjęcie co jest u mnie w temacie:

http://imageshack.us/f/684/dsc01148ci.jpg/
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Wojciech Bogacz 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1716
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-07-2011, 23:11   

Frost napisał/a:
kolektory wydechowe - jeszcze ori, ale planuje zmiane na dedykowane do 3000GT N/A


A czy zmiana kolektórów na te z 3000GT zrobi jakąś różnicę ? Zakładam, że coś na plus na czy wyczuwalną ?

Co do wydechu to jestem zaskoczony nieco, że wystarczy kawałek rury i dwa kolanka :) W takim razie zatrudnię pewnie kogoś do tego zadania hehe. Kurczę - jakby było bliżej to bym nawet podjechał. Teraz przynajmniej wiem, że z wydechem jest OK.

Teraz pytanie jeszcze jedno :) Nie chcę, żeby mój Gal był jakoś szczególnie głośniejszy niż normalnie powinien być - czy jak się da kompletnie wszystko przelotowe (nawet z tłumikiem na końcu) to da się to autko użytkować normalnie w mieście czy gdziekolwiek, żeby się ludzie nie oglądali za każdym razem jak dodam gazu ? Czy jakby zostawić tłumik końcowy to nie byłoby lepiej ? A może np. taki z 3000GT by był ? Rzucam teraz pomysłami ale jestem ciekaw.
_________________
Lancer 1,6 C66A
Nasza Sigma Kombi
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23-07-2011, 23:31   

Wojciech Bogacz napisał/a:
Nie chcę, żeby mój Gal był jakoś szczególnie głośniejszy niż normalnie powinien być


No to będzie problem słyszałem Michała E88A do szczególnie cichych nie należy a Frosta hmmm... to może o normach hałasu na pw :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 23-07-2011, 23:46   

Krzysiu, teraz jest jeszcze głośniejszy... ale powiedzmy, że spełnia normy głośności :P

Wojtku, możesz zostawić starą puchę na końcu, po wywaleniu wszystkiego co jest wcześniej, on zrobi się głośniejszy, ale bez tragedii, i tak to właśnie ostatni tłumik w tych galach odpowiada za jego wyciszenie. Tyle, że ta bandora na końcu nie ma się ni jak do prezencji Galanta :P Chyba, że oryginalne końcówki zastąpisz jakimiś ładnymi chromowanymi ;)
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Wojciech Bogacz 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1716
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-07-2011, 00:14   

mitsu_pl napisał/a:
to właśnie ostatni tłumik w tych galach odpowiada za jego wyciszenie.

Czyli sprawa jasna. Jak będę coś przy wydechu robił to się zostawi tylko ostatni tłumik.

mitsu_pl napisał/a:
Tyle, że ta bandora na końcu nie ma się ni jak do prezencji Galanta Chyba, że oryginalne końcówki zastąpisz jakimiś ładnymi chromowanymi

Na zdjęciach tego akurat nie widać (końca wydechu) ale końcówki chromowane są :) W razie czego w tym zielonym Galu są jeszcze lepsze ale na razie nie ruszam go bo jakby odpalił to nie podaruję i rdza będzie musiała ustąpić ;)
_________________
Lancer 1,6 C66A
Nasza Sigma Kombi
 
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 24-07-2011, 13:33   

Wojciech Bogacz, możesz też kupić jakiś taki "sportowy" tłumik z silencerem dla ładniejszego wyglądu ;)
 
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 24-07-2011, 14:11   

Wojciech Bogacz, mówiąć 3kGT miałem na myśli wydech dedytkowany 3-1 a nie ori ;)

Co do dzwięku, to ja po drodze mam 2a tłumiki przelotowe plus końcowy nadający dzwięk wydechu również przelotowy. Jak dobrze pamietam te dwa silencery po drodze mam od jakiegoś BMW
 
 
 
davyjohn 
Mitsumaniak

Auto: Grandis DiD i E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 174
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-07-2011, 14:46   

U mnie podobnie jak u Mitsu - rura 55mm z kolankami a na koniec wpięty przelotowy sportowy. Jest głośno, czasami ktoś się obejrzy - ale do typowych rajdówek jakie jeżdżą po RP czy RSMP to mi daleko. Jeśli chcesz mieć ciszej to tak jak pisali koledzy: standardowy tłumik końcowy.
_________________
Mitsubishi Grandis - DID
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM + LPG - cywil
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - cywil w służbie rajdowej - obecnie emerytura :)
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - w ciągłym przygotowaniu ale już startuje
www.ak.szczecin.pl
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.