To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Sprawdzenie i regulacja luzu zaworowego - Lancer CYxA

aqualopetak - 26-11-2016, 19:45

panewka wyskoczyla od tak? czy jakies objawy miales??
gdzie montowales gaz? bo taki przebieg bez regulacji jest naprawde wyczynem:))

Anonymous - 27-11-2016, 09:10

aqualopetak napisał/a:
panewka wyskoczyla od tak? czy jakies objawy miales??
gdzie montowales gaz? bo taki przebieg bez regulacji jest naprawde wyczynem:))


Panewska wyskoczyla z powodu przejedzenie oleju nie wiadomo w jaki sposob.

A gaz montowalem u J.Nowotczynskiego w Mławie. Po 100kkm (80kkm Pb+20kkm na LPG) panowie w AutoTW
w Warszawie stwierdzili brak koniecznosci regulacji luzow. A potem przy przegladach LPG co 10kkm
zapisywane bylo podcisnienie w kolektorze bodajze ktore podobno wskazuje koniecznosc regulacji.
I tal dojechalo bez problemow i z naprawde dobrze pracujaca glowica do 180kkm.

Byc moze olej uciekl przez uszczelniacz, moze przez pierscien, ale nie ma jasnego zwiazku
tego faktu z LPG. Bo wyciekow z silnika nie bylo zadnych.

Pozdr
AK

Hubeeert - 27-11-2016, 19:21

Jeżeli mogę coś dodać od siebie - na LPG w silniku nieprzystosowanym do LPG fabrycznie zalecałbym kontrolę luzów co 45-50 k km. Dla tzw. spokojności sumienia.
Dotyczy każdego silnika z MIVEC.

Golotheman - 28-11-2016, 06:56

dwakola, gratulacje i pozazdroscic :) jeśli można wiedzieć -jaka instalka ? :)
Anonymous - 28-11-2016, 12:14

Golotheman napisał/a:
dwakola, gratulacje i pozazdroscic :) jeśli można wiedzieć -jaka instalka ? :)


jak dobrze pamietam to stag300 + wtryski hana + reduktor chyba staga r01(ale nie pamietam dokladnie)
do tego reduktor wysoko zeby szybciej sie nagrzewal, osloniety radiatorem zeby sie nie wychladzal,
i filtry otasmowane czyms zeby tak bardzo nie wychladzaly gazu.

Pozdr
AK

aqualopetak - 06-12-2016, 17:05

no i powracam tutaj znowu... jak pisalem wymienilem olej i bylo okej... przez 3 dni.... i znow zaczelo dzwonic...kupilem kolo vvt(jak zalecali w serwisie) uzywane sprawne z gwarancja... udalem sie do tego serwisu na wymiane zdiagnozosanej wowczas usterki... kolo 300+wymiana 500 wiec z 3k zrobilo sie 800zl... zatem juz to mnie nie odstraszalo.... wymienili to kolo 6 godzin im zajelo... jak uslyszalem ze nadal dzwoni myslalem ze ich tam wybije... co to za serwis skoro najlepiej wymienic wszystkie czesci az dojdzie sie do sedna... edit Jestem hajs w plecy nerwow sporo...a jak dzwonilo tak dzwoni... zamieszczam kolejny film z lepszym dzwiekiem https://youtu.be/GvvU19DoRhQ
oraz moje podejrzenie:
http://www12.zippyshare.com/v/wb0zsUcy/file.html

within rane middle speed middle load
dzwoni wlasnie wowczas procesu vvt
spraedzone zawory(wydaja sie byc ok) przeplukane we "fluar" lezaly w nim z godzine a pozniej powietrze olej i do silnika

czy wie ktos moze co moglo by byc przyczyna?
juz brak mi sily na to

pozdrawiam

RalfPi - 19-12-2016, 13:56

Bizi78 napisał/a:

RalfPi napisał/a:
Czy jest to górna podkładka regulacyjna?

Ale w lancerach chyba regulacja odbywa się poprzez dobór szklanki o odpowiedniej grubości dna.
Tutaj masz manuala o regulacji luzów.


W końcu po dłuższym poszukiwaniu (mechanika amatora) wydaje się, że nasze "szklanki" to tzw. mechaniczne popychacze szklankowe o stopniowanej grubości dna, czyli:
rysunek 3.1.1 c)

https://www.ruville.com/f...ten_P_2011L.pdf

Broszura Techniczna – Elementy Układu Rozrządu (firmy Rouville).

Pozdrowienia Bizi78!

skaf - 16-02-2017, 10:35

Dodaje informacyjnie info prosto z ASO Mitsubishi w Gdańsku:
-samo sprawdzenie luzów zaworowych 240zł + 120zł za nową uszczelkę pokrywy zaworów
No i dalej w zależności od tego co znajdą :twisted:

Golotheman - 21-02-2017, 11:18

Informacja z aso krakow:

samo sprawdzenie 180 zł + uszczelka 124 zł

regulacja 360 + szklanka 54,50 + uszczelka 124 zł

także szału nie ma, koszt jest dosyć spory. Przy wymianie wszystkich szklanek wychodzi 1,5 klocka.

skaf - 03-03-2017, 11:26

Golotheman napisał/a:
Informacja z aso krakow:

samo sprawdzenie 180 zł + uszczelka 124 zł

regulacja 360 + szklanka 54,50 + uszczelka 124 zł

także szału nie ma, koszt jest dosyć spory. Przy wymianie wszystkich szklanek wychodzi 1,5 klocka.


Właśnie mam postawiony w ASO w Gdańsku.

sprawdzenie i uczelka + szklankix16 + robocizna za regulacje = 2760zł

nie stać mnie, żeby to robić, nawet nie myślałem, że może być tak tragicznie. narazie wymienie olej i nie bede wlaczal podtlenku oraz zbierał hajs na remont.

można gdzieś taniej dostać te szklanki czy zostaje szlif?

RalfPi - 03-03-2017, 19:24

Proponują podzwonić po innych serwisach.
W mojej opinii nie ma obowiązku wymiany wszystkich szklanek na raz, co też potwierdza wielu, którzy mieli regulacje ( przez 135kkm na LPG nie wymieniłem nawet jednej).

bastek - 05-03-2017, 06:43

Golotheman napisał/a:
Informacja z aso krakow:

samo sprawdzenie 180 zł + uszczelka 124 zł

regulacja 360 + szklanka 54,50 + uszczelka 124 zł

także szału nie ma, koszt jest dosyć spory. Przy wymianie wszystkich szklanek wychodzi 1,5 klocka.


Szklanki stanialy? Mi policzyli 65 zl kilka lat temu. Całość poza ASO oczywiście wyszla sporo mniej niż 2760

kosaisierp1988 - 18-04-2017, 14:34

Właśnie stoi na sprawdzeniu luzow i tak to wygląda
1cylinder
S
1 - 0,15
2 - 0,15
W
1 - 0,25
2 - 0,25
2 cylinder
S
1 - 0,20
2 - 0,15
W
1 - 0,30
2 - 0,30
3 cylinder
S
1 - 0,15
2 - 0,15
W
1 - 0,30
2 - 0,30
4 cylinder
S
1 - 0,20
2 - 0,15
W
1 - 0,30
2 - 0,30

Łańcuch ok

Przebieg 94200
Chce w tym tygodniu gaz założyć

Golotheman - 19-04-2017, 06:32

kosaisierp1988, możesz podać jaki rocznik ? Ten 1 cylinder i 3 jest dziwny.. odbiega zupełnie on innych..
kosaisierp1988 - 19-04-2017, 11:31

Silnik 4b10
2011



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group