[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Sprawdzenie i regulacja luzu zaworowego - Lancer CYxA
aqualopetak - 26-11-2016, 19:45
panewka wyskoczyla od tak? czy jakies objawy miales??
gdzie montowales gaz? bo taki przebieg bez regulacji jest naprawde wyczynem:))
Anonymous - 27-11-2016, 09:10
aqualopetak napisał/a: | panewka wyskoczyla od tak? czy jakies objawy miales??
gdzie montowales gaz? bo taki przebieg bez regulacji jest naprawde wyczynem:)) |
Panewska wyskoczyla z powodu przejedzenie oleju nie wiadomo w jaki sposob.
A gaz montowalem u J.Nowotczynskiego w Mławie. Po 100kkm (80kkm Pb+20kkm na LPG) panowie w AutoTW
w Warszawie stwierdzili brak koniecznosci regulacji luzow. A potem przy przegladach LPG co 10kkm
zapisywane bylo podcisnienie w kolektorze bodajze ktore podobno wskazuje koniecznosc regulacji.
I tal dojechalo bez problemow i z naprawde dobrze pracujaca glowica do 180kkm.
Byc moze olej uciekl przez uszczelniacz, moze przez pierscien, ale nie ma jasnego zwiazku
tego faktu z LPG. Bo wyciekow z silnika nie bylo zadnych.
Pozdr
AK
Hubeeert - 27-11-2016, 19:21
Jeżeli mogę coś dodać od siebie - na LPG w silniku nieprzystosowanym do LPG fabrycznie zalecałbym kontrolę luzów co 45-50 k km. Dla tzw. spokojności sumienia.
Dotyczy każdego silnika z MIVEC.
Golotheman - 28-11-2016, 06:56
dwakola, gratulacje i pozazdroscic jeśli można wiedzieć -jaka instalka ?
Anonymous - 28-11-2016, 12:14
Golotheman napisał/a: | dwakola, gratulacje i pozazdroscic jeśli można wiedzieć -jaka instalka ? |
jak dobrze pamietam to stag300 + wtryski hana + reduktor chyba staga r01(ale nie pamietam dokladnie)
do tego reduktor wysoko zeby szybciej sie nagrzewal, osloniety radiatorem zeby sie nie wychladzal,
i filtry otasmowane czyms zeby tak bardzo nie wychladzaly gazu.
Pozdr
AK
aqualopetak - 06-12-2016, 17:05
no i powracam tutaj znowu... jak pisalem wymienilem olej i bylo okej... przez 3 dni.... i znow zaczelo dzwonic...kupilem kolo vvt(jak zalecali w serwisie) uzywane sprawne z gwarancja... udalem sie do tego serwisu na wymiane zdiagnozosanej wowczas usterki... kolo 300+wymiana 500 wiec z 3k zrobilo sie 800zl... zatem juz to mnie nie odstraszalo.... wymienili to kolo 6 godzin im zajelo... jak uslyszalem ze nadal dzwoni myslalem ze ich tam wybije... co to za serwis skoro najlepiej wymienic wszystkie czesci az dojdzie sie do sedna... edit Jestem hajs w plecy nerwow sporo...a jak dzwonilo tak dzwoni... zamieszczam kolejny film z lepszym dzwiekiem https://youtu.be/GvvU19DoRhQ
oraz moje podejrzenie:
http://www12.zippyshare.com/v/wb0zsUcy/file.html
within rane middle speed middle load
dzwoni wlasnie wowczas procesu vvt
spraedzone zawory(wydaja sie byc ok) przeplukane we "fluar" lezaly w nim z godzine a pozniej powietrze olej i do silnika
czy wie ktos moze co moglo by byc przyczyna?
juz brak mi sily na to
pozdrawiam
RalfPi - 19-12-2016, 13:56
Bizi78 napisał/a: |
RalfPi napisał/a:
Czy jest to górna podkładka regulacyjna?
Ale w lancerach chyba regulacja odbywa się poprzez dobór szklanki o odpowiedniej grubości dna.
Tutaj masz manuala o regulacji luzów. |
W końcu po dłuższym poszukiwaniu (mechanika amatora) wydaje się, że nasze "szklanki" to tzw. mechaniczne popychacze szklankowe o stopniowanej grubości dna, czyli:
rysunek 3.1.1 c)
https://www.ruville.com/f...ten_P_2011L.pdf
Broszura Techniczna – Elementy Układu Rozrządu (firmy Rouville).
Pozdrowienia Bizi78!
skaf - 16-02-2017, 10:35
Dodaje informacyjnie info prosto z ASO Mitsubishi w Gdańsku:
-samo sprawdzenie luzów zaworowych 240zł + 120zł za nową uszczelkę pokrywy zaworów
No i dalej w zależności od tego co znajdą
Golotheman - 21-02-2017, 11:18
Informacja z aso krakow:
samo sprawdzenie 180 zł + uszczelka 124 zł
regulacja 360 + szklanka 54,50 + uszczelka 124 zł
także szału nie ma, koszt jest dosyć spory. Przy wymianie wszystkich szklanek wychodzi 1,5 klocka.
skaf - 03-03-2017, 11:26
Golotheman napisał/a: | Informacja z aso krakow:
samo sprawdzenie 180 zł + uszczelka 124 zł
regulacja 360 + szklanka 54,50 + uszczelka 124 zł
także szału nie ma, koszt jest dosyć spory. Przy wymianie wszystkich szklanek wychodzi 1,5 klocka. |
Właśnie mam postawiony w ASO w Gdańsku.
sprawdzenie i uczelka + szklankix16 + robocizna za regulacje = 2760zł
nie stać mnie, żeby to robić, nawet nie myślałem, że może być tak tragicznie. narazie wymienie olej i nie bede wlaczal podtlenku oraz zbierał hajs na remont.
można gdzieś taniej dostać te szklanki czy zostaje szlif?
RalfPi - 03-03-2017, 19:24
Proponują podzwonić po innych serwisach.
W mojej opinii nie ma obowiązku wymiany wszystkich szklanek na raz, co też potwierdza wielu, którzy mieli regulacje ( przez 135kkm na LPG nie wymieniłem nawet jednej).
bastek - 05-03-2017, 06:43
Golotheman napisał/a: | Informacja z aso krakow:
samo sprawdzenie 180 zł + uszczelka 124 zł
regulacja 360 + szklanka 54,50 + uszczelka 124 zł
także szału nie ma, koszt jest dosyć spory. Przy wymianie wszystkich szklanek wychodzi 1,5 klocka. |
Szklanki stanialy? Mi policzyli 65 zl kilka lat temu. Całość poza ASO oczywiście wyszla sporo mniej niż 2760
kosaisierp1988 - 18-04-2017, 14:34
Właśnie stoi na sprawdzeniu luzow i tak to wygląda
1cylinder
S
1 - 0,15
2 - 0,15
W
1 - 0,25
2 - 0,25
2 cylinder
S
1 - 0,20
2 - 0,15
W
1 - 0,30
2 - 0,30
3 cylinder
S
1 - 0,15
2 - 0,15
W
1 - 0,30
2 - 0,30
4 cylinder
S
1 - 0,20
2 - 0,15
W
1 - 0,30
2 - 0,30
Łańcuch ok
Przebieg 94200
Chce w tym tygodniu gaz założyć
Golotheman - 19-04-2017, 06:32
kosaisierp1988, możesz podać jaki rocznik ? Ten 1 cylinder i 3 jest dziwny.. odbiega zupełnie on innych..
kosaisierp1988 - 19-04-2017, 11:31
Silnik 4b10
2011
|
|
|