[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Wibracje nadwozia tylko przy przyśpieszaniu
outlaw4life - 29-09-2016, 13:58
Krzyzak napisał/a: | tydzień temu zmieniałem - akurat wybrałem prawy, na długiej półosi i to był strzał w 10
febest, 150 zł u japaneze |
Ten japaneze to na allegro? Proszę o kontakt do nich.
Właśnie wymiana jako pierwsza ale czy jeśli to nic nie da to mogą być np "wyjechane" gniazda tego przegubu w skrzyni jeśli ktoś długi tak jeździł z tym telepaniem? Jaką może być inną przyczyną jeśli to nie przegub?
[ Dodano: 29-09-2016, 13:59 ]
Krzyzak napisał/a: | tydzień temu zmieniałem - akurat wybrałem prawy, na długiej półosi i to był strzał w 10
febest, 150 zł u japaneze |
Ten japaneze to na allegro? Proszę o kontakt do nich.
Właśnie wymiana jako pierwsza ale czy jeśli to nic nie da to mogą być np "wyjechane" gniazda tego przegubu w skrzyni jeśli ktoś długi tak jeździł z tym telepaniem? Jaką może być inną przyczyną jeśli to nie przegub?
Krzyzak - 29-09-2016, 19:46
Japaneze czyli Marek Malik, przewija się jako sprzedawca na forum od czasów jego powstania. Jego telefon chyba w większości wątków z częściami jest a jak pisał kiedyś Bartek - ma już wytarte cyfry na klawiaturze od jego wpisywania: 42 215 44 02. Na Alle też jest.
majster6669 - 29-09-2016, 22:06
U mnie problem wygląda tak:
Jadąc stałą prędkością między 40-60km/h trzęsie nadwoziem 'przód-tył'. Tylko i wyłącznie w tym zakresie prędkości niezależnie od biegu. Wciskając sprzęgło lub na luzie przestaje. Wibracje są różnej mocy, nie wiadomo od czego to zależy.
Przeguby wymienione na darmo.
outlaw4life - 29-09-2016, 22:19
Czyli jest inna przyczyna niż przeguby też u ciebie .. Ktoś ma pomysł
???
robertdg - 30-09-2016, 21:22
outlaw4life napisał/a: | Czyli jest inna przyczyna niż przeguby też u ciebie .. Ktoś ma pomysł
[ Dodano: 30-09-2016, 19:31 ]
???
[ Dodano: 30-09-2016, 19:31 ]
???
[ Dodano: 30-09-2016, 19:31 ]
???
[ Dodano: 30-09-2016, 19:31 ]
???
[ Dodano: 30-09-2016, 19:32 ]
??? |
Usuń obecną usterkę przegubu wewnętrznego (demontując przegub zawsze masz mozliwosc zweryfikowania kielicha - skoro pracował z nieszczelną oslona przeciwpylowa, to pierwsze logiczne rozwiazanie ktore sie nasuwa i wiaze z owym problemem), a nie pisz wymuszających pytajników - bo taka pasywna postawa napewno nie rozwiąze Twojego problemu, kolejny post o podobnym zabarwieniu i wakacje od forum
outlaw4life - 01-10-2016, 19:19
Znaki zapytania same się pomnozyly bo pisze z telefonu i możliwe ze to dlatego. Sory i nie musisz odrazu straszyc wakacjami bez oceny sytuacji...
herkules - 17-12-2016, 14:30
Krzyzak napisał/a: | tydzień temu zmieniałem - akurat wybrałem prawy, na długiej półosi i to był strzał w 10
febest, 150 zł u japaneze |
Dzisiaj kupiłem u Marka 2x wewnętrzny z symbolem NPW-MS-014 (nr kat. NTY). Zapewniał, że przeguby sprawdzone i dają radę.
Krzyżak, twoje przeguby (obudowy) były oksydowane, czy "srebrne", bo moje "srebrne", na pudełkach i towarze nie było cech FEBEST.
Marek od roku zmienił adres i pracuje w Pabianicach na ul Partyzanckiej 180, a nie na Łaskiej.
Ciekawe co z tego wyjdzie.
Krzyzak - 17-12-2016, 20:56
Wiem, że już ma trochę inne zajęcie
Moje były srebrne, ale wygląd i wykonanie bardzo przyzwoite.
outlaw4life - 07-02-2017, 00:18
Czesc ponownie... Problem nie daje mi już spokoju. Wymieniłem oba przeguby wewnetrzne, w zawieszeniu wachacze proste oraz giete z obu stron, gumy stabilizatora + tarcze i klocki bo byly juz krzywe (przynajmniej tak myslalem) i nadal trzesie budą przy przyspieszaniu... CO JESZCZE MAM ZROBIC???!!! Trzesienie minimalnie sie moze zmniejszylo jednak nadal jest gdy przyspieszam! Na boga co jeszcze do wymiany?...
Krzyzak - 07-02-2017, 08:58
kiedyś Hugo też wymienił i drgania się zwiększyły
zdaje się, że problemem było obniżone zawieszenie i niska jakość przegubów - zamienników
możesz wysłać całe półosie do firmy (zdaje się z Torunia, ogłoszenia są w necie) - robią kompleksową regenerację półosi wraz z dynamicznym wyważaniem
outlaw4life - 07-02-2017, 09:25
Ale nie ma innej opcji zeby to bylo cos innego? to musza byc te przeguby wew? Pozdro!
piotrek86 - 07-02-2017, 09:34
Ja kupiłem obniżonego gala na przodzie. To że telepało przy rozpędzaniu to nic. Gorzej bo do garażu nie mogłem wjechać. Wymieniłem zawieszenie na normalne i do garażu mogę wjechać a przy okazji wibry nie mam przy rozpędzaniu.
Hugo - 07-02-2017, 09:52
Zgadza się. Miałem sprężyny H&R -40 mm. Założyłem nowe przeguby wewnętrzne NTY i była tragedia. Na seryjnych sprężynach zero wibracji, auto płynęło.
muka997 - 07-02-2017, 21:38
outlaw4life napisał/a: | Czesc ponownie... Problem nie daje mi już spokoju. Wymieniłem oba przeguby wewnetrzne, w zawieszeniu wachacze proste oraz giete z obu stron, gumy stabilizatora + tarcze i klocki bo byly juz krzywe (przynajmniej tak myslalem) i nadal trzesie budą przy przyspieszaniu... CO JESZCZE MAM ZROBIC???!!! Trzesienie minimalnie sie moze zmniejszylo jednak nadal jest gdy przyspieszam! Na boga co jeszcze do wymiany?... |
nie widzę informacji czy sprawdzałeś same koła, felgi (krzywe, źle wyważone) i opony (buły)
outlaw4life - 07-02-2017, 23:39
muka997 napisał/a: |
nie widzę informacji czy sprawdzałeś same koła, felgi (krzywe, źle wyważone) i opony (buły) |
Opony są w perfect stanie (roczne), zastanawialem sie nad felgami ale raczej na 99% sa proste...
Hugo napisał/a: | Zgadza się. Miałem sprężyny H&R -40 mm. Założyłem nowe przeguby wewnętrzne NTY i była tragedia. Na seryjnych sprężynach zero wibracji, auto płynęło. |
Sprezyny mam seryjne ale nawet jesli by trzesło to do samego poczatku gdyby byl obnizony a trzesie od kilku K km...
Krzyzak napisał/a: |
możesz wysłać całe półosie do firmy (zdaje się z Torunia, ogłoszenia są w necie) - robią kompleksową regenerację półosi wraz z dynamicznym wyważaniem |
orientujesz sie może jaki koszt?
Nie bedzie wiec to wina zadnego z wachaczy/koncowek/czy sworzni? przegub wew i tyle? jest w takim razie jakis lepszy zamiennik niz NTY - jakis pewniak....?
|
|
|