To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Black DEVIL...

SPIDER-ek - 03-03-2014, 22:05

Niby można brac opcję bez 4x4, np zamiast tego napęd na tył. Ale skoro zmieniać, to już postawić jakieś konkretne warunki, żeby później nie pluć sobie w m... że jednak mogłem szukać i znaleźć ten 4x4. Skoro to samochód ma być na trochę dłużej.

p.s o Legacy 3.0 H6 250 KM w automacie, słyszałem dużo złego o tym silniku, więc mówię stanowcze NIE.

Hugo - 03-03-2014, 23:12

cns80 napisał/a:
Dodge'a Magnum SRT8
Piękna maszyna. Trochę mi się marzy...
SPIDER-ek - 03-03-2014, 23:20

Hugo napisał/a:
cns80 napisał/a:
Dodge'a Magnum SRT8
Piękna maszyna. Trochę mi się marzy...


Prowadzisz zakład pogrzebowy?
Przecież to jest do przewożenia trumien.

Jak już DODGE CHARGER

Luk - 03-03-2014, 23:39

Hugo napisał/a:
cns80 napisał/a:
Dodge'a Magnum SRT8
Piękna maszyna. Trochę mi się marzy...

Znajomy ma na sprzedaż (chyba że już sprzedał), V8, 5.7 hemi, podkręcony do ok. 400KM, automat, ciemny granat. Człowiek w moim wieku, więc auto jeżdżone dynamicznie acz rozsądnie :) Jak coś, to na pw.

cns80 - 04-03-2014, 07:39

SPIDER-ek napisał/a:
Prowadzisz zakład pogrzebowy?
Przecież to jest do przewożenia trumien.

Jak już DODGE CHARGER
Charger SuperBee piękniutki, ale kompletnie niepraktyczny jak to sedan czyli dużo miejsca zajęte na parkingu, a małe możliwości załadunku :P
Hugo - 04-03-2014, 07:46

SPIDER-ek napisał/a:
Prowadzisz zakład pogrzebowy?
Przecież to jest do przewożenia trumien.
Mogę nawet wozić trumny, byle go mieć :wink:
SPIDER-ek napisał/a:
Jak już DODGE CHARGER
A o tym nawet nie marzę :D
Luk napisał/a:
Jak coś, to na pw.
Kolor granatowy to porażka, no i jak pisałem wyżej... marzę :mrgreen:
robertdg - 04-03-2014, 08:12

SPIDER-ek napisał/a:
Hugo napisał/a:
cns80 napisał/a:
Dodge'a Magnum SRT8
Piękna maszyna. Trochę mi się marzy...


Prowadzisz zakład pogrzebowy?
Przecież to jest do przewożenia trumien.


Znajomy ma imitacje magnuma --> chryslera trzysete, ofcourse z najbardziej wg niego słuszną jednostką napędową daimlera :lol: zacznę od tego, że jedyną zaletą tego auta jest wygoda, przestrzeń bagażowa kombi to się nawet do wożenia trumny nie nadaje (hamerykańce sobie zaprojektowali kombi z progiem ładunkowym), nie wiem jakie było założenie projektantów, ale podejrzewam, że miał to być jakiś SportWagon, za przestrzeń uzytkową raczej nalezy mu się miano Fast Wagon i nie ma to związku z szybkością :P
Jeszcze ratowałoby ta idee założenie, że jakaś elegancka dama jeździ sobie po buty tym wagonem, ale eleganckie damy to prędzej w limuzyne.
P.S. Nie twierdze że mi się nie podoba to auto :badgrin:

Sunderland86 - 04-03-2014, 10:19

Owczar napisał/a:
Nawet rozważaliśmy touarega. To niedoceniane auto, a naprawdę dobre.


Tuareg to paskudne auto, szybko się zestarzało.

Z ciekawości zapytam: dlaczego głównym kryterium jest tył napęd + duża moc?

WreX - 04-03-2014, 10:25

Sunderland86 napisał/a:

Z ciekawości zapytam: dlaczego głównym kryterium jest tył napęd + duża moc?




:twisted: :twisted:

Hugo - 04-03-2014, 10:57

Sunderland86 napisał/a:
Tuareg to paskudne auto
Trudno się z Tobą nie zgodzić, jest strasznie obleśny i awaryjny na potęgę. Kumpel ma nówkę z salonu, w czasie trwania gwarancji żadnych problemów, w pierwszym roku po gwarancji wsadził w hamulce 10 000 zł :mrgreen: (zapiekające się tłoczki w zaciskach-zmora tego paskudztwa), zapiekające się mechanizmy wycieraczek itp. Stwierdził, że gorszego auta chyba nie mógł kupić. Teraz ma Range Rovera Evoque i chociaż jest piękny, nie wiem jak z awaryjnością, bo za krótko nim jeździ.
Sunderland86 - 04-03-2014, 11:26

WreX napisał/a:
Sunderland86 napisał/a:

Z ciekawości zapytam: dlaczego głównym kryterium jest tył napęd + duża moc?


Obrazek

:twisted: :twisted:


No wiesz, na co dzień chyba się tak nie jeździ :mrgreen:

Hugo napisał/a:
awaryjny na potęgę


O awaryjności się nie wypowiem bo nie jeździłem ani żaden ze znajomych nie ma. Jeśli chodzi o VW to chętnie bym się przejechał Phaetonem. Piękny to on może nie jest ale ja lubię takie przepasne limuzyny, jeszcze z W12 pod maską.

Hugo - 04-03-2014, 14:04

Sunderland86 napisał/a:
Jeśli chodzi o VW to chętnie bym się przejechał Phaetonem
Przejechać też bym się przejechał :D
Krzyzak - 05-03-2014, 08:37

Kolega pracował w serwisie vw i zawsze miał stracha jak niósł np. tarcze hamulcowe do fatona :) - są z ceramiki i kosztują 30 000 zł - jedno potknięcie i rocznej wypłaty nie ma
Tomek - 05-03-2014, 09:23

Krzyzak napisał/a:
np. tarcze hamulcowe do fatona :) - są z ceramiki i kosztują 30 000 zł - jedno potknięcie i rocznej wypłaty nie ma


to ciekawe,
gdzie takie tarcze za 30 000 tyś zł znaleźć?

30 tyś rocznie, to troche słabo w tym VW płacą mechanikom



co do Touarega, to znajomy miał takiego, tyle, że MTM i był zadowolony
no, ale jego serwis nic nie kosztuje :) :lol:

Krzyzak - 05-03-2014, 10:52

Tomku - to jego słowa, ja nie sprawdzałem.
Ale odnieś to do cen ASO innych marek, gdzie tarcze ATE czy Textar sprzedawane jako ori kosztują tam 5x tyle co w innych sklepach.
Te hamulce to jest to samo co w porsche o ile się dobrze orientuję.
tułarega ma piwkotom - w każdym razie 1.5 r temu miał; i to V8
ale nie rozmawialiśmy o samochodach podczas spotkania, więc nie wiem jak się sprawuje



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group