[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] [FAQ] Ogrzewanie postojowe WEBASTO
artufcb - 18-11-2013, 17:40
Cytat: | Wiązkę puść pod lewym błotnikiem, nad nadkolem, przez słupek. Innej drogi nie ma.
Ja mam wyjęty wysprzęglik i tam puściłem już masę kabli z pod maski. |
jaki wysprzęglik? Możesz dokładniej opisać tę drogę, bo nie rozumiem.
Jeśli chodzi o samo podłączenie to wiele nie pomogę- w instrukcji dokładnie to opisali.
Cytat: | Generalnie zdejmij te osłonę plastikową deski pod kierownicą, odkręć skrzynkę bezpieczników, opuść ją sobie i będziesz miał lepszy dostęp. Kup sobie diody prostownicze ok 10A i działaj |
do czego te diody? kurde, jaki ja tępy jestem, nic nie czaję.
zdjęcia wrzucę jak będę miał okazję je zrobić w dzień, bo ciężko z tym.
Owczar - 18-11-2013, 17:59
One zapobiegają "cofaniu" się prądu, a ściślej mówiąc, przewodzą tylko w jedną stronę.
artufcb - 19-11-2013, 17:40
Owczar,
Jakim trójnikiem połączyłeś ze sobą układ? Bo widzę, że potrzebuję 16mm x 16mm x 19mm ale takich w ogóle nie ma nigdzie. Jedynie odwrotnie. Mogę zastosować jakiś łącznik, kolanko itd, które ma różne średnice po obu stronach. Możesz podpowiedzieć?
Owczar - 19-11-2013, 17:57
Podłączyłem piec przewodami 16mm.
artufcb - 19-11-2013, 18:04
mój piec ma wyjścia 19mm czym je zredukowałeś?
Owczar - 19-11-2013, 19:16
Przewód gumowy daje się naciągnąć.
artufcb - 24-11-2013, 11:43
w którym miejscu powinien być filtr paliwa? Przed czy za pompką? Ja mam u siebie zamontowany za pompką i widzę po postach, że jednak lepiej przed, zamienić?
Nadal mam problem z podłączeniem wiatraka. Mam zwykłą, ręczną klimatyzację i w ogóle nie mam pomysłu. Z instrukcji niemieckiej ani be, ani me. Coś tam mniej więcej rozumiem, ale nie wiem od czego zacząć, nie mam żadnego punktu zaczepienia.
[ Dodano: 24-11-2013, 11:48 ]
i jeszcze jedno. Bezpieczniki od webasto powinny mieć jakąś pokrywkę? Gdzie taką dostać albo z czego dorobić, zaadaptować?
Owczar - 24-11-2013, 13:34
Filtr oczywiście przed pompką. To głównie ją ma ochraniać.
Ściągnij schematy do galanta, szukaj PHDE9608.pdf.
pplmr012 - 26-11-2013, 15:15
artufcb, podłączone?
Jak nie to:
przecinasz niebieski przewód przy silniku wentylatora, do tego odcinka od strony wentylatora łączysz czarny od przekaźnika (30), do drugiego czerwony od przekaźnika (87a).
Owczar - 26-11-2013, 15:18
Ale wtedy dmuchawa działa cały czas na maksa.
pplmr012 - 26-11-2013, 15:22
on ma ręczną klimę
Owczar - 26-11-2013, 15:25
No tak, ale lepiej się wpiąć tak, żeby działała maks na połowę prędkości. Inaczej będzie ssala akumulator jak szalona, a żadnej wartości dodanej z tego nie będzie.
pplmr012 - 26-11-2013, 18:50
To że w aucie jest ręczna klima, przekłada się że rezystory połączone z pokrętłem odpowiadają za prędkość wentylatora, a nie elektronika która potrzebuje do pracy dodatkowego zasilania, jak to jest w przypadku klimatyzacji automatycznej. Przy połączeniu które proponowałem w żaden sposób nie dojdzie do uruchomienie wentylatora na max, tylko tak jak zostawił to wcześniej użytkownik.
artufcb - 26-11-2013, 19:11
Dzięki! Jutro sprawdzę. A co z diodą prostownicza?
pplmr012 - 26-11-2013, 19:52
przy takim połączeniu dioda niepotrzebna, propozycji wstawiania nie będę komentował
|
|
|