To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] [FAQ] Ogrzewanie postojowe WEBASTO

artufcb - 18-11-2013, 17:40

Cytat:
Wiązkę puść pod lewym błotnikiem, nad nadkolem, przez słupek. Innej drogi nie ma.
Ja mam wyjęty wysprzęglik i tam puściłem już masę kabli z pod maski.

jaki wysprzęglik? Możesz dokładniej opisać tę drogę, bo nie rozumiem.


Jeśli chodzi o samo podłączenie to wiele nie pomogę- w instrukcji dokładnie to opisali.

Cytat:
Generalnie zdejmij te osłonę plastikową deski pod kierownicą, odkręć skrzynkę bezpieczników, opuść ją sobie i będziesz miał lepszy dostęp. Kup sobie diody prostownicze ok 10A i działaj :)

do czego te diody? kurde, jaki ja tępy jestem, nic nie czaję.

zdjęcia wrzucę jak będę miał okazję je zrobić w dzień, bo ciężko z tym.

Owczar - 18-11-2013, 17:59

One zapobiegają "cofaniu" się prądu, a ściślej mówiąc, przewodzą tylko w jedną stronę.
artufcb - 19-11-2013, 17:40

Owczar,
Jakim trójnikiem połączyłeś ze sobą układ? Bo widzę, że potrzebuję 16mm x 16mm x 19mm ale takich w ogóle nie ma nigdzie. Jedynie odwrotnie. Mogę zastosować jakiś łącznik, kolanko itd, które ma różne średnice po obu stronach. Możesz podpowiedzieć?

Owczar - 19-11-2013, 17:57

Podłączyłem piec przewodami 16mm.
artufcb - 19-11-2013, 18:04

mój piec ma wyjścia 19mm czym je zredukowałeś?
Owczar - 19-11-2013, 19:16

Przewód gumowy daje się naciągnąć.
artufcb - 24-11-2013, 11:43

w którym miejscu powinien być filtr paliwa? Przed czy za pompką? Ja mam u siebie zamontowany za pompką i widzę po postach, że jednak lepiej przed, zamienić?

Nadal mam problem z podłączeniem wiatraka. Mam zwykłą, ręczną klimatyzację i w ogóle nie mam pomysłu. Z instrukcji niemieckiej ani be, ani me. Coś tam mniej więcej rozumiem, ale nie wiem od czego zacząć, nie mam żadnego punktu zaczepienia.

[ Dodano: 24-11-2013, 11:48 ]
i jeszcze jedno. Bezpieczniki od webasto powinny mieć jakąś pokrywkę? Gdzie taką dostać albo z czego dorobić, zaadaptować?

Owczar - 24-11-2013, 13:34

Filtr oczywiście przed pompką. To głównie ją ma ochraniać.

Ściągnij schematy do galanta, szukaj PHDE9608.pdf.

pplmr012 - 26-11-2013, 15:15

artufcb, podłączone?
Jak nie to:
przecinasz niebieski przewód przy silniku wentylatora, do tego odcinka od strony wentylatora łączysz czarny od przekaźnika (30), do drugiego czerwony od przekaźnika (87a).

Owczar - 26-11-2013, 15:18

Ale wtedy dmuchawa działa cały czas na maksa.
pplmr012 - 26-11-2013, 15:22

on ma ręczną klimę
Owczar - 26-11-2013, 15:25

No tak, ale lepiej się wpiąć tak, żeby działała maks na połowę prędkości. Inaczej będzie ssala akumulator jak szalona, a żadnej wartości dodanej z tego nie będzie.
pplmr012 - 26-11-2013, 18:50

To że w aucie jest ręczna klima, przekłada się że rezystory połączone z pokrętłem odpowiadają za prędkość wentylatora, a nie elektronika która potrzebuje do pracy dodatkowego zasilania, jak to jest w przypadku klimatyzacji automatycznej. Przy połączeniu które proponowałem w żaden sposób nie dojdzie do uruchomienie wentylatora na max, tylko tak jak zostawił to wcześniej użytkownik.
artufcb - 26-11-2013, 19:11

Dzięki! Jutro sprawdzę. A co z diodą prostownicza?
pplmr012 - 26-11-2013, 19:52

przy takim połączeniu dioda niepotrzebna, propozycji wstawiania nie będę komentował


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group