Pajero IV - [Pajero] pompa wtryskowa 3.2DI-D
dstachur - 31-08-2015, 14:00
bluecd napisał/a: |
Czy sa jakies /sprawdzone/ opinie o Diesel Technika w Lublinie ? |
Ja ostatnio regenerowalem u nich pompe. Zawiozlem osobiscie dwie pompy, ktore posiadalem, zeby zobaczyc jak wyglada warsztat i porozmawiac. Robia bardzo dobre wrazenie, pokazuja stanowisko do napraw i testowania, informuja o mozliwosciach naprawy oraz kosztach. Co wazne potrafia reprogramowac eprom z nastawami korekt na pompie.
Samochod po regeneracji pali nalezycie, choc uzytkowany jest tylko rajdowo i ma kilka problemow, ktorych regeneracja chyba nie rozwiazala. Niemniej o firmie z Lublina slyszalem sporo dobry opinii.
mgnor - 31-08-2015, 18:33
Witam. Wlasnie wymontowalem pompe z auta i mam zamiar regenerowac w Diesel Technika. Szukalem troche w internecie i oni wydali sie dobrym rozwiazaniem, posiadaja odpowiedni sprzet, szkolenia i programy do regeneracji pompy od 3,2 did. Mam prozbe do znawcow tematu, chodzi o montaz pompy. Jesli ma ktos schemat znakow prywatne doswadczenie lub jaka kolwiek porade jak ustawic pompe przed montazem, bede wdzieczny.
zeeb - 31-08-2015, 23:41
Ja swoją regenerowałem w Proftec Międzyrzecz. Na razie śmiga. Spalanie spadło do poziomu sprzed okresu zanim pompa zaczęła się kończyć.
mgnor - oni na swojej stronie mają opisane co i jak zrobić przy montażu. Jeśli będziesz miał problem to pisz/dzwoń
CariPajero - 10-04-2016, 19:16
Witam i przepraszam jesli nie w tym temacie ale.....
Mam pytanie i prosze o pomoc jesli ktos sie orientuje,mianowicie
Czy zawór CTV może w jakis sposób utrudniać prace tłoczkaw pompie wtryskowej? zaznaczam że tłoczekjesli jest wepchniety cieżko chodzi,,a jeśli się go wysunie w stronę PTS chodzi lekko i swobodnie
( mowa tu o Pajero III)
zbyszekm2 - 11-04-2016, 09:39
nie.
APC82 - 17-11-2016, 20:06
Cześć,
mam do was pytanie z kategorii "wróżenie z fusów" Mam na oku samochód z udokumentowanym przebiegiem 165000km - Pajero III 3,2 DID. Samochód przeszedł 3 lata temu m.in. wymianę zbiornika u Zbyszka na zbiornik blaszany bez wadliwej powłoki. Do dnia dzisiejszego do samej pompy nie było konieczności zaglądać i oczywiście regenerowana nie była.
I tutaj pytanie za 100 punktów:
jak uważacie czy ten samochód to też czeka (problem opiłków praktycznie wyeliminowany na kilka lat) czy też być może da się bezproblemowo użytkować skoro główna przyczyna problemów została wyeliminowana?
Z góry dzięki za odpowiedzi
wojtekkkkk - 17-11-2016, 20:49
uważam że można kupować
Georg - 17-11-2016, 20:58
APC82 napisał/a: | Samochód przeszedł 3 lata temu m.in. wymianę zbiornika u Zbyszka na zbiornik blaszany bez wadliwej powłoki. |
Jeszcze tylko dostawiasz dwa solidne filtry z separatorami wody i jeździsz (oraz śpisz ) spokojnie.
Nesene - 20-11-2016, 23:52
APC82 napisał/a: | Cześć,
mam do was pytanie z kategorii "wróżenie z fusów" Mam na oku samochód z udokumentowanym przebiegiem 165000km - Pajero III 3,2 DID. Samochód przeszedł 3 lata temu m.in. wymianę zbiornika u Zbyszka na zbiornik blaszany bez wadliwej powłoki. Do dnia dzisiejszego do samej pompy nie było konieczności zaglądać i oczywiście regenerowana nie była.
I tutaj pytanie za 100 punktów:
jak uważacie czy ten samochód to też czeka (problem opiłków praktycznie wyeliminowany na kilka lat) czy też być może da się bezproblemowo użytkować skoro główna przyczyna problemów została wyeliminowana?
Z góry dzięki za odpowiedzi |
Nie licz na to że z tą pompa będzie wszystko ok. Ja byłem taki naiwny że wymiana baku załatwi sprawę i po 10 kkm musiałem regenerowac pompe
Docent - 02-02-2017, 12:42
Koledzy proszę o podpowiedz. Zaświeciła się kontrolka silnika. Samochód odstawiłem do serwisu , który stwierdził , że wyświetlający się błąd to kwestia pompy wtryskowej- samochód chodził bez zastrzeżeń. Kupno nowej w serwisie to 21tys. Podpowiadają kwestie regeneracji. Znalazłem informacje, że firma Proftec Międzyrzecz robi takie naprawy , czy ktoś to robił czy warto. Proszę o wszelkie sugestie.
Marvw - 02-02-2017, 14:19
Może tylko czyszczenie nastawnika by pomogło,ale najlepiej gdybyś znał błędy jakie wyskoczyły.
Docent - 02-02-2017, 15:44
Znam błędy: TCV i TPS. Kontrolka się zaświeciła jak korzystałem z samochodu w mrożny dzień , było -23 stopnie
volvox_globator - 02-02-2017, 16:59
Docent napisał/a: | Znam błędy: TCV i TPS. Kontrolka się zaświeciła jak korzystałem z samochodu w mrożny dzień , było -23 stopnie |
Te błędy razem mogą wyskakiwać w wyniku za małego przepływu paliwa do pompy. Powodów tego może być dużo. U mnie też miałem te dwa błędy (plus błąd EGR). Kupiłem u Zbyszka czujnik TPS, wymieniłem, błędy zniknęły.
Temat tych kodów błędów poruszałem kilka postów niżej, w temacie:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=99799
zbyszekm2 - 03-02-2017, 08:27
Docent napisał/a: | Koledzy proszę o podpowiedz. Zaświeciła się kontrolka silnika. Samochód odstawiłem do serwisu , który stwierdził , że wyświetlający się błąd to kwestia pompy wtryskowej- samochód chodził bez zastrzeżeń. Kupno nowej w serwisie to 21tys. Podpowiadają kwestie regeneracji. Znalazłem informacje, że firma Proftec Międzyrzecz robi takie naprawy , czy ktoś to robił czy warto. Proszę o wszelkie sugestie. |
Podaj nr błędów.
Docent - 03-02-2017, 11:43
Błędy 43 i 25
|
|
|