To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Olej

czerwony88 - 21-05-2013, 00:24

http://allegro.pl/millers...3257531626.html
http://allegro.pl/millers...3223055276.html
Czym się różnią te oleje?Stosował ktoś?
Sprzedawca pewny?(kupował ktoś od niego?)

Krzyzak - 21-05-2013, 07:19

czerwony88 napisał/a:
Czym się różnią te oleje?
Spełnianymi normami wyznaczonymi przez niektórych producentów aut
arturj123 - 21-05-2013, 09:24

Sprzedawca w porządku. Nie kojarzę, by ktoś narzekał na jego produkty.
JCH - 21-05-2013, 10:44

czerwony88 napisał/a:
Czym się różnią te oleje?
Ten pierwszy (pomimo opisu w nagłówku LL) nie jest olejem z serii "Long Life".
Porównaj sobie na stronach autoryzowanych sprzedawców, np.:
Ten pierwszy z Twojego linku to ten: http://motoroils.pl/sklep...?products_id=39
Ten drugi to ten: http://motoroils.pl/sklep...products_id=229

Albo na stronie dystrybutora :arrow: http://www.millersoils.pl/ ale tu są już w nowych opakowaniach :)

czerwony88 - 21-05-2013, 13:25

To znaczy ten z drugiego linku jest lepszy do V6 czy może ten http://allegro.pl/millers...236792487.html, bo tego który polecaliście na forum już chyba wycofują.
major - 21-05-2013, 13:33

czerwony88 napisał/a:
bo tego który polecaliście na forum już chyba wycofują.


nie wycofują tylko nazywa się teraz inaczej. Z syntetyków polecany był XFS 5w40, teraz nazywa się on XF LONGLIFE 5w40

tak samo sytuacja ma się do półsyntetyka XSS 10w40, który teraz nazywa się TRIDENT 10w40

Vtec88 - 21-05-2013, 21:05

to ktory bedzie najlepszy do gala V6 ?
1 .MILLERS OILS XFE-PD 5W40
2. MILLERS TRIDENT 5W40 5L
3. MILLERS TRIDENT LONGLIFE 5W40 5L

warto kupic tego drugiego ? bo kosztuje prawie tyle co castrol edge a mam nadzieje, ze jest lepszy..

Zolar - 21-05-2013, 22:28

Każdy olej będzie lepszy od Castrola :D Ale z Millers'ów najlepszy będzie XF LONGLIFE 5w40
Owczar - 29-05-2013, 00:41

Właśnie jestem po wymianie oleju.

Po zakupie wlałem Valvoline 5W50 VR1. W sumie pracował ładnie ale przy ok 8kkm po odpaleniu było słychać przez chwilę popychacze, głównie na zimnym silniku. Czyli po ok 8kkm olej uległa znacznej degradacji...

Kolejny zakup to Millers XFS 5W40 i płukanka. Po płukance i zalaniu Millersa jeden popykacz się rozcykał. Ale po przejechaniu kilku km ucichł i w sumie olej sprawował się bardzo dobrze zimą- nawet na dużym mrozie popychacze cichutko.

Jednak zawiódł mnie na dłuższym dystansie. Jeżdżę głównie po mieście. Okazało się, że po około 8kkm zaczął mi cykać ten sam popychacz. Dolałem oleju, mimo że było więcej niż pół. Pomogło na chwilę. Po dłuższych trasach czasem cykanie ustawało, ale przy przebiegu 12kkm cykał już cały czas. Silnik wydawał dziwne dźwięki.

Teraz kupiłem Mobil 1 ESP Formula 5W-30 i płukankę liqui moly. Stary olej po spuszczeniu był zasyfiony więc możliwe, że jego przedwczesny koniec ma związek z tym, że wcześniej silnik jeździł na słabych olejach lub interwały między wymianami były długie. Anglicy nie przywiązują do tego wagi.

W każdym razie po zalaniu Mobil 1 silnik od razu zaczął pracować ciszej, ale popychacz od 1,5 do 3k rpm cykał. Dzisiaj przedmuchałem mu rurę na autostradzie- prawie cały czas w dechę- spalanie średnie z ostatniego tankowania 17l/100km :D Popychacza jakby nie było silnik pracuje dużo równiej, ciszej. Ile w tym zasługi oleju, a ile dania w palnik- nie wiadomo. Tak czy inaczej ten silnik chyba to lubi ;)

Zobaczymy jak będzie za 10kkm.

Krzyzak - 29-05-2013, 08:23

Owczar napisał/a:
po zalaniu Mobil 1 silnik od razu zaczął pracować ciszej
osobiście też stawiam na Mobil 1
teraz zalałem 0W40 i jestem bardzo zadowolony; sprawuje się lepiej niż 5W50

arturj123 - 29-05-2013, 08:29

Nowa metoda uciszania popychaczy: dobry olej i ostra jazda :twisted:

Także mam zalany Mobil 1 0w40 (New Life), przejechane już 10kk - ale czy cyka to dopiero stwierdzę po wymianie złącza elastycznego. Przed wymianą oleju: czyszczenie popychaczy i wymiana uszkodzonego oraz płukanka. Bagnet sprawdzania oleju zawsze powyżej połowy.

Remington - 29-05-2013, 17:42

Możecie mi polecić najlepszy olej do galanta 2.0 z lpg sekwencyjnym ? Bo po zakupie silnik bardzo cicho chodził ( niestety nie wiem jaki był olej ) , po wymianie na ELF Excellcium LDX 5w40 po około 800km zaczął się odzywać popychacz, byłem u mechanika i mówił że możliwe że to przez ten olej ( 5w40 ) i zalecił mi wlanie 10w40 , więc zwracam się z prośbą do was :wink:
arturj123 - 29-05-2013, 19:10

Może ta lektura Ci podpowie:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=72313

Remington - 29-05-2013, 21:09

No tak, ale tam jest mnóóstwo oleji .. M.in. z listy wyżej wymieniony Elf Excellcium LDX , po którym słychać popychacz ... Myślałem że jakiś lepszy mi polecicie :)
arturj123 - 29-05-2013, 21:32

Masz też linki do tematu z cykaniem popychaczy - tam masz sporo wyjaśnione na ten temat. Nawet najdroższy olej nie naprawi Ci popychaczy jeśli nadają się do wymiany.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group