To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Wymiana piasta/lożysko przód

jafo2 - 23-10-2010, 13:06

Kiedyś się dogrzebałem do opinii Japan Line na forum mazdy i były pozytywne.
Cytat:

Witam, wiem ze odgrzewam kotleta ale wszystkich zainteresowanych informuję że zakupiłem to łożysko JAPAN LINE i okazało się że w środku było łożysko NTN JAPAN (tej samej firmy co było stare) więc nie ma sensu dopłacać do skf


Ale nie ma pewności co się trafi.

marcinzam - 23-10-2010, 13:34

to może napisać maila do sprzedawcy albo zadzwonić i niech sprawdzi co siedzi w pudełku

[ Dodano: 25-10-2010, 09:19 ]
i jak ,zamawiał ktoś te piasty japan line ?

nietoperek - 30-10-2010, 20:41

Witam ponownie.
Mam trochę wolnego i i postanowiłem to zrobić i nie chcę się usprawiedliwiać a pro po kometarzy mojej poprzedniej wypowiedzi w tym temacie, ale prawy przód mam tak zapieczony że straciłem 3 dni po mniej więcej 3h i prawie całą dużą butelkę WD40 żeby zdjąć tarczę gdy 4 dnia sama zeszła :/ no ale niestety zatrzymałem się na oś której za chiny nie mogę wybić i niestety chyba czeka mnie wizyta u jakiegoś mechanika :/

Hugo - 30-10-2010, 20:49

nietoperek napisał/a:
niestety zatrzymałem się na oś której za chiny nie mogę wybić
Masz na myśli wieloklin przegubu, który nie chce wyjść z piasty? Jeśli tarcza już zeszła to użyj ściągacza do łożysk. Ja tak zrobiłem z lewej strony i poszło bez problemu.
Ja używałem takiego:
http://allegro.pl/gdansk-...1264406174.html

nietoperek - 30-10-2010, 20:53

Tak dokładnie to miałem na myśli problem jest taki że nie ma mnie w pl i nie mam jak go kupić, ale może mi się uda znaleść coś w normalnej cenie.
Hugo - 30-10-2010, 21:07

Za granica tez napewno kupisz. Nie jest to nie wiadomo co, zeby nie szlo tego dostac.
nietoperek - 30-10-2010, 21:50

a myślisz że coś takiego da rade ??
Hugo - 30-10-2010, 21:57

nietoperek napisał/a:
a myślisz że coś takiego da rade ??
Myślę, że spokojnie. Nawet lepsze może się okazać, bo mając 3 ramiona pewniej chwyci piastę.
areksz121 - 30-10-2010, 22:29

Dorzucę się do tematu:
Ja w E55A miałem też zapieczony wieloklin/ strona kierowcy...ściągacz miałem naprawdę masywny, na dźwignię pokrętła założone ponad 2m rury a na końcu wisiał taki Arek i się huśtał...po wystrzale, który towarzyszył wypchaniu półośki poszedłem po piwo. Tego chyba nikt przez 15 lat nie rozkręcał :roll:
A co do piasty, jeśli nie będzie chciała wyjść dobrowolnie ze zwrotnicy, popuszczasz 4 śruby, które ją trzymają, nie wykręcasz całkiem, potem bierzesz młotek i w główki śrub uderzasz "po razowi" dookoła. U mnie pomogło :wink:

nietoperek - 30-10-2010, 22:39

chodzi Ci o 4 śruby które trzymają łożysko? bo się trochę zgubiłem jeżeli tak to jest problem dojścia do nich :/ u mnie nie wiem czy było coś robione czy nie ale jak pisałem wszystko jest tak zapieczone przez to że hamulec trzymał że wydaje się jakby wszystko było jedną całością :( znalazłem sklep gdzie mają ściągacze 5min od mojego domu więc jutro się tam wybiorę.
Napisze jak poszło i dziękuje wszystkim za pomoc.

areksz121 - 01-11-2010, 20:58

Tak, dokładnie te 4 śruby, dojść się powinno dać, bo i tak trzeba półośkę wyciągnąć na bok, a i jeden z wahaczy pasuje odpiąć od zwrotnicy...przynajmniej ja tak robiłem, bo było wygodniej :wink: Nie bój boja dobrze będzie :)
nietoperek - 05-11-2010, 23:50

Witam ponownie kupiłem ściągacz, po około godzinie męczarni i wykąpaniu się w popołudniowym deszczyku :/ poległem, nie obeszło się bez strat wcześniej pierścień abs-u poszedł się hmm (gdzieś tam poszedł, nie wiem gdzie bo go nie widziałem długo :P ) Oddałem do warsztatu. Jak się dziś okazało przegub do wymiany bo gwint był skopany :(
Operacja wymiany łożyska i przegubu kosztowała mnie 90Ł (jakieś 405zł) cena zawiera części bez łożyska.

Hugo - 19-11-2010, 16:14

Czy ktoś jeździ na przednich łożyskach firmy Japan Line, Service Parts, Max-Gear itp. i ma jakieś spostrzeżenia, przede wszystkim co do trwałości?
areksz121 - 19-11-2010, 18:06

W poprzednim Galu Max-Gear założyłem z piastą i po 15tys, nic jeszcze nie słychać (widuję się z poprzednim samochodem), miałem okazję podnosić koło i też brak luzu.
Anonymous - 19-11-2010, 19:00

Service parts mam z jednej strony i narazie spokój, ale przejechane dopiero jakieś 5000km. Z drugiej strony miał być Japan Line a się okazało że w środku przyszło Koyo. Też narazie spokój ale przejechane dopiero jakieś 3-4k km.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group