[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Climatronic oraz Obsługa climatronica
Hugo - 24-01-2010, 18:31
Zhan u mnie niczego podobnego nie zauważyłem. Moim zdaniem winny może być tylko termostat.
Owczar - 24-01-2010, 19:16
Hugo, jeśli temperatura silnika jest ok, to co ma termostat do małego obiegu?
Zhan - 25-01-2010, 09:19
Hugo, ale Ty masz inny silnik, tam moze to wygladac inaczej...
Teramostatu raczej nfaktycznie nie podejrzewam poniewaz wskazowka temperatury silnika stoi w miejscu na polowie skali bez wzgledu na to czy jade szybko czy stoje na biegu jalowym
Owczar - 25-01-2010, 13:28
Zhan, tak jak pisałeś, ten problem może wynikać z powodu ingerencji w mały obieg gazowników. Jest dłuższa droga, mniejszy przepływ, a także straty ciepła na reduktorze. Mógłby się wypowiedzieć ktoś kto ma 2,5V6 z LPG, wtedy byś miał jakieś odniesienie. I wtedy porównanie jak ma zainstalowany reduktor (podłaczenie pod ciecz chłodzącą).
Lysy - 26-01-2010, 18:42
axg napisał/a: | Czy ma ktos taki efekt : temperatura silnika osiaga polowe na wskazniku, z nawiewow leci caly czas cieple powietrze (na climatroniku ustawiona temp np. 21st ). Przy ostrych zakretach np. 90st daje sie odczuc, ze powietrze z nawiewow leci przez chwile gorace i zaraz leci juz takie jak poprzednio. Dzieje sie tak tylko raz lub dwa, pozniej juz tego efektu nie odczuwam. Ma ktos tak u siebie ? |
Odczuwam podobny efekt tyle ze przy ostrzejszych zakretach odczuwam zimne powietrze!
davyjohn - 27-01-2010, 00:03
Przy instalacji LPG warto sprawdzać poziom płynu chłodzącego. Ja już na stałe wożę w bagażniku 5l kanisterek
Pamiętam, że podczas pierwszych mrozów miałem sporą zagwostkę, dlaczego zaczyna ostro grzać dopiero przy ostrym daniu "w palnik" na pedale gazu a tak to leci ciepłe ale nie gorące. Spory ubytek płynu okazał się przyczyną. Obecnie jeśli zauważam jakąkolwiek nieprawidłowość w grzaniu, po prostu zjeżdżam na pobocze i dolewam płynu, efekt natychmiastowy.
Anonymous - 16-03-2010, 23:49
Witam!
Miśkomanniacy mam takie jedno zasadnicze pytanie - co moze dolegać mojemu Climatronic-owi, bo troszke zaczyna wariować - a mianowicie chodzi o to, ze Gdy ustawię 17st - leci zimne powietrze - takie jak powinno - ale przy 17,5 w góre - leci żar z nawiewów... SPROSTOWANIE - Nie zawsze tak się dzieje - dziś np. było wszystko ok i Climatronic reagowal na każdy ruch pokrętła - ale tylko przez chwilkę.
----
Sprawdzałem rurkę która dochodzi do Konsoli od tyłu - siedzi na swoim miejscu.
Włączenie klimatyzacji tez nic nie zmienia...
POMOCY!
Pozdrawiam
xor - 17-03-2010, 11:15
Pwnie zębatka pęknięta w mieszalniku powietrza. Mam dokładnie to samo, niedługo się za to biorę. Było na forum poruszane kilka razy.
Anonymous - 17-03-2010, 19:19
A gdzie ją mozna znaleść ? i jak zdjagnozować ?
fergul11 - 17-03-2010, 19:25
slonio88 napisał/a: | A gdzie ją mozna znaleść ? i jak zdjagnozować ? |
TU http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40854
Owczar - 17-03-2010, 20:11
slonio88, jak przełączysz na 17 to zawsze leci zimne powietrze?
norbiolo - 17-03-2010, 20:39
Witam
Czy możecie napisać przy jakiej temp. zewnętrznej sygnalizowaną macie gołoledź ?
U mnie jest to 3°C a zgodnie z tym, co się dowiedziałem powinno być 0°C. Jeżeli są rozbieżności to oznaczałoby to możliwość programowania powiadomienia.
---------->
Owczar - 17-03-2010, 20:41
norbiolo, od połowy 98 jest monitowane od 3 stopni.
norbiolo - 17-03-2010, 20:50
Dzięki Owczar to oznacza że ta funkcja nie jest programowalna ;( no nic
Anonymous - 17-03-2010, 23:49
Kod: | slonio88, jak przełączysz na 17 to zawsze leci zimne powietrze? |
dokladnie tak 17 jest zawsze zimna ale powyzej - GRZEJE MASAKRYCZNIE !!! Tak jakby się zacieło... tylko na 17 st da sie oddychać ;(
fergul11 Dziękuje bardzo
|
|
|