Outlander I GEN Techniczne - [I 2.0] Dlawienie sie i przerywanie silnika na wysokich obro
Boro4321 - 15-12-2017, 23:15
Tak wlasnie zrobie dzieki za pomoc
[ Dodano: 20-02-2018, 21:15 ]
Bzyk_R1, Witam ponownie teraz wyskakuje mi P 0420 od gdzie zaczac szukac, droga sonda nowa. Ostatnio pomogliscie wiec moze i tym razem
Bzyk_R1 - 20-02-2018, 21:52
Boro4321, cześć, no jasne że pomożemy, nie chce mi się pisać tego samego od nowa ale poszukiwania rozwiązania szukaj w tych tematach:
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=92481&postdays=0&postorder=asc&start=0
oraz:
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=83817&start=0
Boro4321 - 24-02-2018, 20:45
Bzyk_R1, Witam duzo sie naczytalem na ten temat i sa rozne odpowiedzi. czy to bedzie na 100 procent ten pierwszy katalizator?
Bzyk_R1 - 24-02-2018, 20:58
Boro4321, 100% to ja Ci nie mogę dać, nie wiadomo co siedzi w Twoim katalizatorze. A emulator 2 sondy zrobiłeś? To dosyć tanie rozwiązanie i można sprawdzić czy pomoże a dopiero później wchodzić z grubszą robotą.
Boro4321 - 24-02-2018, 22:25
Bzyk_R1, To wystarczy zrobic tylko emulator?
luk2501 - 25-02-2018, 10:51
Emulator montuje się w celu cofnięcia sondy od spalin żeby miała więcej "świeżego powietrza" i nie wyrzucała błędu związanego z katalizatorem. Koszt takiego emulatora to ok 10-15 zł.
Bzyk_R1 - 25-02-2018, 13:24
Boro4321 napisał/a: | Bzyk_R1, To wystarczy zrobic tylko emulator? |
Jeżeli auto dobrze jeździ, nie szarpie, ma moc a jedynie rzuca Ci P0420 to wystarczy.
Boro4321 - 25-02-2018, 21:15
Bzyk_R1, To mam rozumiec ze emulator tylko powstrzyma wyskakiwanie P0420 i nie bedzie mial zadnoego wplywu na dzialanie silnika. Auto nie szarpie ale nie ma takiej mocy jak powinno miec.
elektryk - 25-02-2018, 22:07
Boro4321 napisał/a: | Bzyk_R1, To mam rozumiec ze emulator tylko powstrzyma wyskakiwanie P0420 i nie bedzie mial zadnoego wplywu na dzialanie silnika. | Oczekujesz cudu, skoro powoduje że nie wskakuje P0420 mimo że według warunków zakodowanych w ECU powinien to znaczy że wpływa na stan ECU. A jak to finalnie wpływa na mapę wtrysku, spalanie czy moc to nikt na 100% nie wie.
Bzyk_R1 - 25-02-2018, 23:21
Kurde ile razy trzeba to pisać druga sonda jest DIAGNOSTYCZNA, możesz ją wyrzucić nawet do kosza jak Ci CE nie przeszkadza. Możesz robić z nią wszystko. Wpływ na pracę silnika ma pierwsza KOREKCYJNA jej nie wolno emulować ani wyrzucać.
Skoro auto nie ma takiej mocy jak powinno to zostaw sonde, napraw/wymień katalizator i CE zniknie. A który to ja Ci nie powiem, trzeba ciąć i sprawdzić.
Boro4321 - 14-03-2018, 20:11
Bzyk_R1, Witam wiesz moze jaka powinna byc orginalna pierwsza sonda chodzi mi o numery i jakiej marki bo ja mam jakas uniwersalna bez oznaczen a jak podmienilem i innego auta nr. sondy OZA 629-W7 NTK-JAPAN to wyskoczyl mi P0125.
Bzyk_R1 - 14-03-2018, 23:34
Boro4321, oryginalna sonda ma oznaczenie MN137490
Z zamienników ludzie polecają Denso. Nie jeździj na sondzie z innego auta bo popsujesz silnik.
Boro4321 - 15-03-2018, 07:42
Bzyk_R1, Ok a ta denso ma jakies oznaczenie czy obojetnie
[ Dodano: 18-07-2018, 22:20 ]
Witam
Wyskakuje mi caly czas blad p 0125. Wymienilem juz dwie sondy na denso, czujniki temperatury i sprawdzilem termostat jest ok .Emulator drogiej sondy zrobilem i dalej jest ten blad. Dodam jeszcze ze jak jest zimny to odpala i jezdzi dobrze ale jak sie zagrzeje to przy odpalaniu trzeba troche dluzej krecic i jest troche jakby slabszy podczas jazdy. Pokazuje spalanie 12,3. Mial ktos taki przypadek albo wie co moze byc przyczyna?. Dzieki za kazda podpowiedz . Pozdrawiam
Jaro1974 - 25-07-2018, 09:56
Denso na przód powinno mieć oznaczenie 234000 i jest to sonda regulacyjna i numer artykułu Denso to DOX-0113, tylna nie pamiętam teraz jaki ma numer ale nr artykułu Denso to DOX-0109 i jest to sonda diagnostyczna.
elektryk - 25-07-2018, 11:30
Jaro1974 napisał/a: | Denso na przód powinno mieć oznaczenie 234000 | A dokładniej 234 0000 WXYZ, gdzie WXYZ jest inne dla róznych wersji silnika. Dla różnych wersji są napewno różne długości kabelków, a czy coś jeszcze to nie wiem.
|
|
|