Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:52 |
[I 2.0] Dlawienie sie i przerywanie silnika na wysokich obro |
Autor |
Wiadomość |
Boro4321
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 2004 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017 Posty: 19 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 29-10-2017, 18:24 [I 2.0] Dlawienie sie i przerywanie silnika na wysokich obro
|
|
|
Witam Posiadam Outlandera 2 benzyna z 2004 roku i mam z nim problem a mianowicie po odpaleniu na zimnym silniku nie przerywa i nie dlawi sie ale jest mulowaty. Problemy zaczynaja sie gdy silnik sie zagrzeje podczas jazdy spalanie jest 15\20 na 100 i przy gwaltownym dodaniu gazu silnik dlawi sie tak jak by mu brakowalo paliwa albo pradu. Natomiast przy delikatnym dawaniu gazu auto rozpedza sie i przy trzymaniu rownomiernie gazu jedzie dobrze ale przy puszczeniu pedalu i ponownym nacisnieciu silnik wogule nie reaguje dopiero po kilku sekundach zaczyna skakac i dusic sie i ponownie wchodzi na obroty. Dodam jeszcze ze na wolnych obrotach nie faluje i kontrolka silnika sie nie zapala a jak juz sie zapali to wyskakuje blad P0125 bylo tak dwa razy. Swiece, cewki,przeplywka i sonda przy kolektorze sa dobre. Jezeli ktos mial taki problem albo wie co to moze byc to prosze o pomoc. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 29-10-2017, 20:52
|
|
|
Proponuję sprawdzić czujnik temperatury płynu chłodniczego, poziom płynu w układzie, nieszczelność. W razie wykluczenia tych objawów trzeba szukać przyczyny w składzie mieszkanki paliwowo-powietrznej, sondy, ich praca na zimnym i ciepłym silniku, korekty paliwa... |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
flash
Forumowicz

Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 02 Lis 2014 Posty: 194 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 30-10-2017, 12:47
|
|
|
Sprawdź czy nie wypluwa Ci nieprzepalonego paliwa przez rurę wydechową. Objawy wskazują jednak na sondę lambda. A może dostaje gdzieś lewe powietrze? Posprawdzaj czy węże nie są sparciałe, etc. |
_________________ Warto być przyzwoitym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieprzyzwoitym, ale nie warto...
Władysław Bartoszewski |
|
|
|
 |
Boro4321
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 2004 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017 Posty: 19 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 30-10-2017, 18:29
|
|
|
Ok Dzieki za podpowiedzi w srode zabieram sie za niego moze wkoncu dojde co z nim jest. Odezwe sie jak cos bede wiedzial albo i nie |
|
|
|
 |
Ambroży
Forumowicz Ambroży
Auto: Outlander I 2006 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Mar 2016 Posty: 35 Skąd: ŁOMIANKI
|
Wysłany: 30-10-2017, 23:45
|
|
|
Też miałem taki problem, potem, po jakiś 10-15 dniach padł sterownik od wentylatorów chłodnicy i po wymianie problem nie powrócił. |
|
|
|
 |
Boro4321
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 2004 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017 Posty: 19 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 01-11-2017, 18:52
|
|
|
Witam wymienilem sonde i jest lepiej przynajmniej przestal sie dusic i przerywac ale podczas jazdy silnik reaguje i jest zywy do 3,5 tys obrotow powyzej polowy gazu nie wazne ile wcisniesz czy ma maxa czy mniej rozpedza sie tak samo jednym slowem powyzej 3,5 obrotow jest slaby. nie mam pojecia co to moze jeszcze byc.
[ Dodano: 18-11-2017, 19:03 ]
Witam ponownie. Sprawdzilem juz chyba wszystko i dalej nie wiadomo co jest. Na zimnym silniku chodzi jak igla ale jak temperatura zaczyna wzrastac traci moc powyzej 3 tys obrotow. Czy mial ktos taki przypadek i moze pomoc to bylo by exrtra. Pozdro |
|
|
|
 |
luk2501
Forumowicz
Auto: outlander I 2,0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Paź 2016 Posty: 175 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 18-11-2017, 20:52
|
|
|
Kolego dużo wskazuje na czujnik temperatury który pokazuje cały czas niską temperaturę i podawana jest bogata mieszanka. Albo podpiąć kompa i obserwować wskazania albo zmierzyć rezystancję czujnika czy się zmienia wraz ze wzrostem temperatury. |
|
|
|
 |
heer75
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 244 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 30-11-2017, 14:25
|
|
|
to ja sie podebny bo temat podobny choc TROSZKE inny:D
U mnie z kolei muli do 2ch tys obrotow (zarowno na PB jak i na LPG- wiec instalke moge wykluczyc). Czasam po porannym odpalaniu ciezko ruszyc jak nie dam obrotow powyzej 2tys.. a czasami jest OK. Mam wrazenie jakby paliwa nie dostawal..
Co ciekawe, do niedawna bylo tak, ze rano, przy odpalaniu na PB byla padaka a po przelaczaniu na LPG - idealnie.
2dni temu zaczely falowac/dlawic sie obroty na jalowym biegu. Silnik rozgrzany.
Mialem wrazenie, ze prycha spod filtra powietrza (nowe swiece/nowy filtr jest).
Nie dalo rady jechac.. to objawy po miescie, zrobilem trase 300km i jakby sie "przepalilo".
Teraz jest OK, nie faluje.
Jest tez duze spalanie, po 100km wchodzi mi 18litrow gazu..
Rano tez, smierdzi nieprzepalona benzyna.
Aha, mam zaslepiony EGR oraz wymieniony czujnik obwodu recyrkulacji spalin A.
Niestety blad EGR dalej sie swieci.
Raz tez wywalilo blad sondy lambda ale koles, ktory podpinal OBD powiedzial, ze to po zatankowaniu zlego gazu.. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Boro4321
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 2004 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017 Posty: 19 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 01-12-2017, 19:59
|
|
|
Witam wymienilem czujnik temperatury i nic sie nie zmienilo dalej jest slaby powyzej 3 tys obr i zadlawi sie przy szybkim ruszeniu z miejsca i spalanie paliwa okolo 14 litrow. Przed wymiana czujnika wywalilo blad P 0170 po wykasowaniu znowy sie pojawil dodam ze sonda nowa, przeplywka i przepustnica sprawdzone takze nie wiem co to moze jeszcze byc ktos ma jakis pomysl |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 01-12-2017, 20:11
|
|
|
Filtr powietrza nowiutki założony? P0170 często wywala jak szaleją korekty paliwowe. Proponuje sprawdzić najprostszym SDPROG lub Torque jakie masz wartości na biegu jałowym STFT i LTFT. Wrzuć tutaj co tam pokazuje i się zastanowimy. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
flash
Forumowicz

Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 02 Lis 2014 Posty: 194 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 02-12-2017, 13:40
|
|
|
U mnie P0170 wypluwa zawsze jak zatankuję gaz słabej jakości. Wtedy tez go trochę muli. Pare miesięcy temu na trasie do Chorwacji błąd pojawiał się po każdym tankowaniu za granicą. Chyba Misiek przyzwyczaił się do polskiego lpg |
_________________ Warto być przyzwoitym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieprzyzwoitym, ale nie warto...
Władysław Bartoszewski |
|
|
|
 |
Boro4321
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 2004 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017 Posty: 19 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 02-12-2017, 15:44
|
|
|
Filter powietrza nowy i dzisiaj znowu wywalilo blad. Muj nie ma lpg
EDIT:
Filtr powietrza nowy i dzisiaj znowu wywalił błąd. Mój nie ma lpg.
Tak chyba przyjemniej dla oka i ludzie się nie śmieją? |
Ostatnio zmieniony przez Bzyk_R1 03-12-2017, 11:05, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
flash
Forumowicz

Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 02 Lis 2014 Posty: 194 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 02-12-2017, 18:17
|
|
|
W moim Saabie Turbo podobne objawy dawała jedna z cewek, która na zimno działała dobrze, a po przejechaniu jakichś 20 km i nagrzaniu się niedomagała. Auto nie chciało przyspieszać, a check migał. Po wymianie na sprawną jak ręką odjął. Może to jest jakiś trop... |
_________________ Warto być przyzwoitym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieprzyzwoitym, ale nie warto...
Władysław Bartoszewski |
|
|
|
 |
heer75
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 244 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 04-12-2017, 15:02
|
|
|
U mnie temat wlasnie rozwiazano- problemem/przyczyna byl uszkodzony kabel WN, krotki.
Poluzowala/wypadla ze srodka sroda, "blaszka" laczaca kabel z cewka. I iskra szalala. Serio nie dalo rady jezdzic.. dramat. Na razie jest OK. Uf.
Nawet przestal szarpac na zimnym.
Zatem ogladajac cewki czy fajki kabli- warto zagladnac do srodka tez.
PS od 2ch dni rwalo takze powyzej 3tys obrotow..
[ Dodano: 05-12-2017, 11:26 ]
skoro jestesmy w temacie elektryki, iskier i fajerwerkow pod maska- z ciekawosci zapytam:
uzywal ktos z Was cewek Janmora?
Cos to jest warte? bo slyszalem, ze taka cewka jaka cena..
Pytanie czy NGK za 400zl jest znaczaco lepsze..
Kable NGK wytrzymaly mi niecale 2 lata. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Boro4321
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 2004 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017 Posty: 19 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 05-12-2017, 22:05
|
|
|
LTFT obr. 761 - 12.5 %, 1500 - 12,5%, 734 - 11,7%, 743 - 11,7%
STFT obr. 761 - 0,8%, 1500 - -0,0%, 734 - 2,3%, 743 - 3,9%
I dodatkowo wyskoczyl mi blad P 0304 ale to musze jutro sprawdzic bo jak by nie dzialal silnik na jeden cylinder |
|
|
|
 |
|