Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:52
[I 2.0] Dlawienie sie i przerywanie silnika na wysokich obro
Autor Wiadomość
Boro4321 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 2004 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 19
Skąd: lubuskie
Wysłany: 29-10-2017, 18:24   [I 2.0] Dlawienie sie i przerywanie silnika na wysokich obro

Witam Posiadam Outlandera 2 benzyna z 2004 roku i mam z nim problem a mianowicie po odpaleniu na zimnym silniku nie przerywa i nie dlawi sie ale jest mulowaty. Problemy zaczynaja sie gdy silnik sie zagrzeje podczas jazdy spalanie jest 15\20 na 100 i przy gwaltownym dodaniu gazu silnik dlawi sie tak jak by mu brakowalo paliwa albo pradu. Natomiast przy delikatnym dawaniu gazu auto rozpedza sie i przy trzymaniu rownomiernie gazu jedzie dobrze ale przy puszczeniu pedalu i ponownym nacisnieciu silnik wogule nie reaguje dopiero po kilku sekundach zaczyna skakac i dusic sie i ponownie wchodzi na obroty. Dodam jeszcze ze na wolnych obrotach nie faluje i kontrolka silnika sie nie zapala a jak juz sie zapali to wyskakuje blad P0125 bylo tak dwa razy. Swiece, cewki,przeplywka i sonda przy kolektorze sa dobre. Jezeli ktos mial taki problem albo wie co to moze byc to prosze o pomoc. Pozdrawiam
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 29-10-2017, 20:52   

Proponuję sprawdzić czujnik temperatury płynu chłodniczego, poziom płynu w układzie, nieszczelność. W razie wykluczenia tych objawów trzeba szukać przyczyny w składzie mieszkanki paliwowo-powietrznej, sondy, ich praca na zimnym i ciepłym silniku, korekty paliwa...
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
flash 
Forumowicz


Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Lis 2014
Posty: 194
Skąd: Toruń
Wysłany: 30-10-2017, 12:47   

Sprawdź czy nie wypluwa Ci nieprzepalonego paliwa przez rurę wydechową. Objawy wskazują jednak na sondę lambda. A może dostaje gdzieś lewe powietrze? Posprawdzaj czy węże nie są sparciałe, etc.
_________________
Warto być przyzwoitym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieprzyzwoitym, ale nie warto...
Władysław Bartoszewski
 
 
Boro4321 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 2004 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 19
Skąd: lubuskie
Wysłany: 30-10-2017, 18:29   

Ok Dzieki za podpowiedzi w srode zabieram sie za niego moze wkoncu dojde co z nim jest. Odezwe sie jak cos bede wiedzial albo i nie :(
 
 
Ambroży 
Forumowicz
Ambroży

Auto: Outlander I 2006 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Mar 2016
Posty: 35
Skąd: ŁOMIANKI
Wysłany: 30-10-2017, 23:45   

Też miałem taki problem, potem, po jakiś 10-15 dniach padł sterownik od wentylatorów chłodnicy i po wymianie problem nie powrócił.
 
 
Boro4321 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 2004 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 19
Skąd: lubuskie
Wysłany: 01-11-2017, 18:52   

Witam wymienilem sonde i jest lepiej przynajmniej przestal sie dusic i przerywac ale podczas jazdy silnik reaguje i jest zywy do 3,5 tys obrotow powyzej polowy gazu nie wazne ile wcisniesz czy ma maxa czy mniej rozpedza sie tak samo jednym slowem powyzej 3,5 obrotow jest slaby. nie mam pojecia co to moze jeszcze byc.

[ Dodano: 18-11-2017, 19:03 ]
Witam ponownie. Sprawdzilem juz chyba wszystko i dalej nie wiadomo co jest. Na zimnym silniku chodzi jak igla ale jak temperatura zaczyna wzrastac traci moc powyzej 3 tys obrotow. Czy mial ktos taki przypadek i moze pomoc to bylo by exrtra. Pozdro
 
 
luk2501 
Forumowicz

Auto: outlander I 2,0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2016
Posty: 175
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 18-11-2017, 20:52   

Kolego dużo wskazuje na czujnik temperatury który pokazuje cały czas niską temperaturę i podawana jest bogata mieszanka. Albo podpiąć kompa i obserwować wskazania albo zmierzyć rezystancję czujnika czy się zmienia wraz ze wzrostem temperatury.
 
 
heer75 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 244
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 30-11-2017, 14:25   

to ja sie podebny bo temat podobny choc TROSZKE inny:D

U mnie z kolei muli do 2ch tys obrotow (zarowno na PB jak i na LPG- wiec instalke moge wykluczyc). Czasam po porannym odpalaniu ciezko ruszyc jak nie dam obrotow powyzej 2tys.. a czasami jest OK. Mam wrazenie jakby paliwa nie dostawal..
Co ciekawe, do niedawna bylo tak, ze rano, przy odpalaniu na PB byla padaka a po przelaczaniu na LPG - idealnie.

2dni temu zaczely falowac/dlawic sie obroty na jalowym biegu. Silnik rozgrzany.
Mialem wrazenie, ze prycha spod filtra powietrza (nowe swiece/nowy filtr jest).
Nie dalo rady jechac.. to objawy po miescie, zrobilem trase 300km i jakby sie "przepalilo".
Teraz jest OK, nie faluje.

Jest tez duze spalanie, po 100km wchodzi mi 18litrow gazu..
Rano tez, smierdzi nieprzepalona benzyna.

Aha, mam zaslepiony EGR oraz wymieniony czujnik obwodu recyrkulacji spalin A.
Niestety blad EGR dalej sie swieci.

Raz tez wywalilo blad sondy lambda ale koles, ktory podpinal OBD powiedzial, ze to po zatankowaniu zlego gazu..
_________________

 
 
 
Boro4321 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 2004 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 19
Skąd: lubuskie
Wysłany: 01-12-2017, 19:59   

Witam wymienilem czujnik temperatury i nic sie nie zmienilo dalej jest slaby powyzej 3 tys obr i zadlawi sie przy szybkim ruszeniu z miejsca i spalanie paliwa okolo 14 litrow. Przed wymiana czujnika wywalilo blad P 0170 po wykasowaniu znowy sie pojawil dodam ze sonda nowa, przeplywka i przepustnica sprawdzone takze nie wiem co to moze jeszcze byc ktos ma jakis pomysl
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 01-12-2017, 20:11   

Filtr powietrza nowiutki założony? P0170 często wywala jak szaleją korekty paliwowe. Proponuje sprawdzić najprostszym SDPROG lub Torque jakie masz wartości na biegu jałowym STFT i LTFT. Wrzuć tutaj co tam pokazuje i się zastanowimy.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
flash 
Forumowicz


Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Lis 2014
Posty: 194
Skąd: Toruń
Wysłany: 02-12-2017, 13:40   

U mnie P0170 wypluwa zawsze jak zatankuję gaz słabej jakości. Wtedy tez go trochę muli. Pare miesięcy temu na trasie do Chorwacji błąd pojawiał się po każdym tankowaniu za granicą. Chyba Misiek przyzwyczaił się do polskiego lpg ;-)
_________________
Warto być przyzwoitym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieprzyzwoitym, ale nie warto...
Władysław Bartoszewski
 
 
Boro4321 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 2004 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 19
Skąd: lubuskie
Wysłany: 02-12-2017, 15:44   

Filter powietrza nowy i dzisiaj znowu wywalilo blad. Muj nie ma lpg

EDIT:
Filtr powietrza nowy i dzisiaj znowu wywalił błąd. Mój nie ma lpg.

Tak chyba przyjemniej dla oka i ludzie się nie śmieją? ;-)
Ostatnio zmieniony przez Bzyk_R1 03-12-2017, 11:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
flash 
Forumowicz


Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Lis 2014
Posty: 194
Skąd: Toruń
Wysłany: 02-12-2017, 18:17   

W moim Saabie Turbo podobne objawy dawała jedna z cewek, która na zimno działała dobrze, a po przejechaniu jakichś 20 km i nagrzaniu się niedomagała. Auto nie chciało przyspieszać, a check migał. Po wymianie na sprawną jak ręką odjął. Może to jest jakiś trop...
_________________
Warto być przyzwoitym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieprzyzwoitym, ale nie warto...
Władysław Bartoszewski
 
 
heer75 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 244
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 04-12-2017, 15:02   

U mnie temat wlasnie rozwiazano- problemem/przyczyna byl uszkodzony kabel WN, krotki.
Poluzowala/wypadla ze srodka sroda, "blaszka" laczaca kabel z cewka. I iskra szalala. Serio nie dalo rady jezdzic.. dramat. Na razie jest OK. Uf.
Nawet przestal szarpac na zimnym.
Zatem ogladajac cewki czy fajki kabli- warto zagladnac do srodka tez.

PS od 2ch dni rwalo takze powyzej 3tys obrotow..

[ Dodano: 05-12-2017, 11:26 ]
skoro jestesmy w temacie elektryki, iskier i fajerwerkow pod maska- z ciekawosci zapytam:
uzywal ktos z Was cewek Janmora?

Cos to jest warte? bo slyszalem, ze taka cewka jaka cena..

Pytanie czy NGK za 400zl jest znaczaco lepsze..
Kable NGK wytrzymaly mi niecale 2 lata.
_________________

 
 
 
Boro4321 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 2004 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 19
Skąd: lubuskie
Wysłany: 05-12-2017, 22:05   

LTFT obr. 761 - 12.5 %, 1500 - 12,5%, 734 - 11,7%, 743 - 11,7%
STFT obr. 761 - 0,8%, 1500 - -0,0%, 734 - 2,3%, 743 - 3,9%
I dodatkowo wyskoczyl mi blad P 0304 ale to musze jutro sprawdzic bo jak by nie dzialal silnik na jeden cylinder
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.