Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] nie chce jechac,stracil moc,pomocy!!!
Sz@kal - 04-10-2007, 20:04
1111 napisał/a: | Pisaliście coś o kompresji... gdzie takie coś można zmierzyć?? |
Jedziesz do najbliższego porządniejszego warsztatu ,robisz ładne oczy do pana mechanika i prosisz żeby zmierzył Ci ciśnienie na cylindrach manometrem
Adaho_krak - 04-10-2007, 20:22
Maki21, 1111, Kliper to nie auto typu rodzinnego, specyfika tego silnika zapewnia mu dynamikę powyżej 4500 rpm, poniżej jest mulasty. Ale coś za coś. Plusem "mulastości" jest to, że malutko pali, przy niskich obrotach.
Anonymous - 05-10-2007, 13:04
ok, ale co jeśli tych wyższych obrotów nie da rady za Chiny osiągnąć?? ( na 5-tym biegu) Kiedy obrotomierz wskazuje max 4.5k obrotów i ani drgnie w górę?
Adaho_krak - 05-10-2007, 13:09
1111 napisał/a: | Kiedy obrotomierz wskazuje max 4.5k obrotów i ani drgnie w górę? | to zmień na 4 do 7ooo rpm i dopiero 5
Tomasz82 - 05-10-2007, 13:14
1111 napisał/a: | ok, ale co jeśli tych wyższych obrotów nie da rady za Chiny osiągnąć?? ( na 5-tym biegu) Kiedy obrotomierz wskazuje max 4.5k obrotów i ani drgnie w górę? |
A może masz nie szczelny układ dolotowy. i łapie lewe powietrze.
Anonymous - 05-10-2007, 17:30
1111 Ty masz 1.8 silnik, z tego co mi sie wydaje on ma okolo 90 koni wiec jak na samochód wazacy tyle co kliper to niewiele. Przy tej proporcji mocy do wagi nawet wiekszy rozmiar felg moze miec duzy wplyw na Vmax Twojego samochodu.
Anonymous - 05-10-2007, 21:20
ok ja mam niby miec 150 KM tylko ze on na 4 biegu jest tak slaby ze nie moze dojsc do 7 tys obr tylko do 6 i koniec. tez mi wiecej nie idzie,max to 170 a kiedys mialem 200 w momencie i jeszcze szedlby dalej. wiec nie mow mi ze tak ma chodzic bo ja wiem jak chodzil i jak ma chodzic!!! jechalem ostatnio do gory i na 3 biegu jechal idoszedl do 4 tys i koniec a przeciesz podobno im wieksze obroty tym wieksza moc wiec w czym rzecz??? zmienialem kompa i aparat zaplonowy i nic. to jest napewno cos z elektryka tylko co? a pali mi 13 litrow na setke przy delikatnej jezdzie gazu i benzyny 12,5. opel korsa 1,2 lepiej sie zbiera na 4 i piatym biegu w 4 osoby niz moj misiek pusty. na taka moc i pojemnosc to powinien chyba lepiej chodzic od opla corsy 1,2 co nie!!! dzieki za rady. pozdro
Adaho_krak - 05-10-2007, 22:32
Maki21, no to taki opis sytuacji zmienia postać rzeczy, na mulastość Twojego Misia może mieć wpływ wiele rzeczy, od filtra paliwa, poprzez świece, nieszczelny dolot, zła regulacja, padnięte wtryski, po koleji trzeba wszystko wyeliminowac.
Anonymous - 05-10-2007, 23:27
mitutoyo napisał/a: | 1111 Ty masz 1.8 silnik, z tego co mi sie wydaje on ma okolo 90 koni wiec jak na samochód wazacy tyle co kliper to niewiele. Przy tej proporcji mocy do wagi nawet wiekszy rozmiar felg moze miec duzy wplyw na Vmax Twojego samochodu. |
Zgadza się, moje auto ma chyba nieco ponad 100KM, ale to chyba nie powód, żeby zachowywało się jak muł to nawet nie chodzi o v max a o to, że na piątce obroty stoją w miejscu przy 4.5k i ani drgną... jedynka, dwójka, trójka w miarę ładnie, ale później szkoda gadać. Ja mu cisnę na prostej drodze w podłogę na 5 biegu, a tu 4.5-4.7k obrotów i koniec Bez przesady, ale myślę, że to nie jest max na co go stać jak już pisałem w moim topicu, to ja swoją leciwą favoritką 1.4 na gazie 140 latałem fakt rozsypała się bidula, ale swoje nią przejeździłem...
Anonymous - 06-10-2007, 02:03
Cytat: | wiec nie mow mi ze tak ma chodzic bo ja wiem jak chodzil i jak ma chodzic!!! | Maki21 Proszę na mnie nie krzyczeć ponieważ nie do Ciebie to pisałem a do 1111.
Anonymous - 07-10-2007, 15:29
nie krzycze tylko mam juz dosc tego ze miski tak chodza. sprawny misiek chodzi fajnie tylko nie wszystkie sa sprawne,niestety. wtryski tez zmienialem,dalej to samo,bez zmian. moze to sada? a czy przez przeplywomierz moze sie tak dziac,jak odepne kostke to gasnie wiec chyba jest dobry ale moze w nim cos tam jest nie tak? jak myslicie? do sprawdzenia mi pozostalo tylko sonda,przeplywomierz,czujnik stukowego spalania i ta srobka w tej przepustnicy. na co stawiacie ze co moze byc walniete???
Adaho_krak - 08-10-2007, 00:02
Maki21, podjedz do KRK, podepniemy pod palma i może coś nam się wyjaśni Wymieninie czegoś tak na farta nie ma sensu i dość sporo kosztuje. Jeśli jesteś zainteresowany pisz na PW.
Anonymous - 20-10-2007, 13:17
Mam szybkie pytanie. Mianowicie bylem zmierzyc cisnienie sprezania i chyba cos spartolilem albo ten manometr jest do wyrzucenia. Jak dlugo powinienem krecic rozrusznikiem po wcisnieciu koncówki manometru w otwór po swiecy.Czy wystarcze zeby manometr dostal jeden strzał czy trzeba przytrzymac kluczyk dluzej?? Prosze o szybka odpowiedz póki samochód gorący he he. Dzieki!
Anonymous - 20-10-2007, 15:26
manometr nie pokaze ci wiekszego cinienia niz masz!!! mozesz krecic do bolu a on i tak wyczyta jedno cisnienie Bo raczej w manometr nie na dmuchasz cisnienia jak w pilke;))))
Tak mi sie wydaje:)))
Anonymous - 20-10-2007, 15:38
No mi tez sie tak wydaje ale na tym manometrze za pierwszym strzalem wskakuje 8, za drugim 11, za trzecim 13,5, za czwatrym wskakuje na 16 i tak pokazuje przez chwile a potem spada na 14 i juz tak zostaje. Ale chyba wyczulem swój błąd, nie depnąłem gazu podczas pomiaru, wstyd!!
|
|
|