Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] nie chce jechac,stracil moc,pomocy!!!
Autor Wiadomość
Maki21
[Usunięty]

Wysłany: 19-09-2007, 20:57   [1G 90-94] nie chce jechac,stracil moc,pomocy!!!

na 4 biegu kiedys misiu jechal jak przecinak a teraz ledwo co jedzie i nie chce przyspieszac,do 3tys/obr rozpedza sie jak polonez a moze i wolniej hehe powyrzej 3tys/obr tez jest mulaste ale obroty robia swoje i idzie troszke lepiej ale tylko troszke a na 5 biegu to juz wogole nie jedzie przy 120km/h brak mu mocy i nie rozpedza sie wogole,nie przyspiesza,ktos moze mi pomóc??? swiece,kable,filtry wszystko nowe,zmienilem nawet aparat zaplonowy i nic. teraz na moje oko to mam pod maską z 80 KM a reszta gdzies uciekla,co robic??? dzieki z góry za pomoc.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-09-2007, 22:45   

Maki21, to jest samochód z silnikiem, który jest silnikiem wszechczasów w/g mnie :) Dlatego że, na niskich obrotach jest może i lekko mulasty, ale w zamian mało pali PB, natomiast na wysokich, śmiga jak złoto. Podkręc go na 1 do 5500rpm, na dwójce to samo i tak do 5, bedziesz miał 150KM :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
aurii
[Usunięty]

Wysłany: 19-09-2007, 23:03   

Adaho_krak napisał/a:
Maki21, to jest samochód z silnikiem, który jest silnikiem wszechczasów w/g mnie :) Dlatego że, na niskich obrotach jest może i lekko mulasty, ale w zamian mało pali PB, natomiast na wysokich, śmiga jak złoto. Podkręc go na 1 do 5500rpm, na dwójce to samo i tak do 5, bedziesz miał 150KM :)


Dobre ;) )))

tez mialem takie wrazenie ze od dolu nie ciagnie Ale jest tak jak kolega pisze trzeba go po obrotach przegonic to i ciagnac zacznie;))))

Za to faktycznie jak sie jedzie do ok 4000 tys obr to auto pali ok 7,5 l na 100km!!!!!

A co do twojego auta to jaki ma przebieg ???? Bo moze juz ma malutka kompresje i z tad te zmulenie?!?!?!?
Druga przyczyna to zabrudzona przepustnica ;)
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2007, 14:33   

aurii napisał/a:
Druga przyczyna to zabrudzona przepustnica


to nie jest przyczyna mulenia. Stawiam na elektronikę: komp, wtryski itd.

Najlepiej podłaczyć na PALM-a i wszystko pięknie widać. Albo silnik już jest tak zajechany że cała kompresja ucieka między zaworami i prowadnicami. To akurat przyczyna mechaniczna. Może go przytarłeś bo jeździłeś bez wody? Albo uszczelkę pod głowicą poszła? Wiele róznych aspektów może być.

Napisz dokładniej, jak było prędzej czy masz LPG itd. :)
 
 
Maki21
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2007, 20:26   

Mam gaz. Zmienilem na blosa bo mialem zwykly mikser. Chodzilo super na gazie chodzil tak jak na benzynie. Na 4 biegu od 80km/h do 120km/h rozpędzil sie w 8 sekund. A teraz 12 sekund przy dobrych wiatrach:) Kompresja jest ok. Na kazdym cylindrze tak samo. Czy jest mozliwe ze to wina przeplywomierza???? Ze strony silnika jest na pewno oki.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 20-09-2007, 20:36   

Może czas ponownie wyregulować blosa?
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 21-09-2007, 01:50   

Maki21 napisał/a:
Na kazdym cylindrze tak samo.


to znaczy jakie wartości? nieważne że na każdym to samo, ważne ile bar...
Stawiam na kompa lub elektroniikę. Pali się check engine?
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 21-09-2007, 11:52   

maki21 a jaki masz silnik bo tego sie nie doszukałem
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
Maki21
[Usunięty]

Wysłany: 21-09-2007, 19:59   

2.0 16v na benzynie chodzi tak samo jak na gazie wiec blos jest chyba ok. cisnienia ma 13 tych atmosfer czy czegos tam,silnik jest raczej ok. kompa zalozylem na próbe od kolegi i bez zmian,dalej to samo,zmienialem terz aparat zaplonowy,swiece,kable,filtr wszystko nowe. a moze to przez przeplywomierz? jego nie zmienialem ale jak odepne kostke to gasnie,no chyba ze sonda,kontrolka nie swieci od kompa wiec chyba jest ok. jak to mozna sprawdzic??? Mam jeszcze takie pytanie,do czego jest ta sróbka przy przepustnicy,od skladu mieszanki??? gdy ja wykrecam to sie zwiekszaja obroty a jak wkrecam to sie zmniejszaja. mam takie pytanie ile wasze miski maja od 80 do 120 km/h na 4biegu??? moj mial 8s a teraz ma 12 s wiec wyraznie widac ze cos jest nie tak,na 5 biegu kiedys od 80 do 200km/h to byl moment a teraz to jest nie mozliwe. dzieki za porady. pozdro.
 
 
aurii
[Usunięty]

Wysłany: 21-09-2007, 22:33   

moje auto na 5 biegu przyspiesza od 80 do 120 w 9 s Dziaj tak z ciekawosci sobie policzylem ;) ))
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 21-09-2007, 23:10   

@aurii
jesteś pewien że na V biegu i że to było od 80 do 120 km/h ????
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 22-09-2007, 02:01   

13 atm to chyba sporo za dużo .. tak jakby uszczelniacze zaworowe lały..
PS.Jak ta śrubką (Bis) kręciłes to masz wyjaśnienie dlaczego nie jeździ :D
To jest od regulacji powietrza.(ilości)
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 22-09-2007, 11:06   

13 to w sam raz, < 12 remont
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
Maki21
[Usunięty]

Wysłany: 22-09-2007, 21:41   

aurii napisał/a:
moje auto na 5 biegu przyspiesza od 80 do 120 w 9 s Dziaj tak z ciekawosci sobie policzylem ;) ))

A tak z ciekawości jaką masz honde???
A wasze miśki jak przyśpieszają???
 
 
aurii
[Usunięty]

Wysłany: 22-09-2007, 23:33   

e-gen napisał/a:
@aurii
jesteś pewien że na V biegu i że to było od 80 do 120 km/h ????


Napewno na 5 biegu i bylo 80 Wcisnelem gaz do dechy i doliczylem do 9 i bylo 120!! To zle?!?!?!? bo nie wiem czy sie zalamywac czy cieszyc:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.