To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] Remont silnika 4G63

Hubeeert - 21-04-2006, 12:13

Bartek napisał/a:
tlok pozazuje, ze oszczedzasz na gazie. Jezeli po oczyszczeniu tego bialego nalotu bedzie widzac nadtopienia - tloki do wyrzucenia

Własnie miałem to napisać tylko inaczej.

Anonymous - 21-04-2006, 12:17

Zabardzo nie wiem w jaki sposob oszczedzam na gazie niec nie grzebalem, w serwisie tak mi ustawili a na tej instalacji nie zrobilem wiecej niz 15 000 km
Hubeeert - 21-04-2006, 12:21

No to gaziarze ustawili Ci za uboga mieszankę. uboga mieszanka = za wysoka temperatura. za wysoka temperatura = wypalona uszczelka, zawory, tłoki i silnik do remontu....
Bartek - 21-04-2006, 12:21

Uboga mieszanka zabija silnik na dystansie 500 km...... wiec 15 000 to stanowczo wystarczy..... ale tu nie ma o czym dywagowac - oczyscic tloki - sprawdzic nadtopienia, jak wystepuja, to pomiary gladzi i zasuwac do sklepu po nowe, jak nie sa ponadtapiane - pomiary i decyzja.... Poiarow przez internet nikt z nas nie zrobi.....
Anonymous - 21-04-2006, 14:01

Problem polega na tym że w warsztacie nie mają urządzeń do pomiarów i nie wiem co z tym fantem zrobić , a co do gazowników powinienem im się dobrać do du.....
Hubeeert - 21-04-2006, 14:04

Czyli ustawiali na oko. :roll:
Nieważne ju z w tej chwili.
Po pierwsze zrób silnik. Po drugie jedź na regulację gazu do warsztatu gdzie mają analizator spalin. Po trzecie - nie oszczędzaj za wszelka cenę bo potem jak już widać czekają Cię spore wydatki...

Anonymous - 21-04-2006, 14:06

Nie chcę oszczędzać i dlatego to wszystko tak długo trwa, np. uszczelka takomy jest już w koszu na smieci, jakie pierscionki założyć jakiej firmy polecacie
Hubeeert - 21-04-2006, 14:15

GOETZE polecam - tyle że kosztują 200 zł za komplet...

























... na jeden cylinder...

Anonymous - 21-04-2006, 14:17

Może coś pośredniego, ani ne tanie ani za drogie

[ Dodano: 23-04-2006, 21:41 ]
Tak wygląda jeden z tłoków po oczyszczeniu, w zasadzie wszystkie są jednakowe więc mam nadzieję że nie muszę ich wymieniać. Ale wolę poradzić się forumowiczow którzy maja większą wiedzę odemnie


[ Dodano: 23-04-2006, 21:42 ]
może ktoś popatrzy na ten tłok

Anonymous - 10-06-2006, 19:17

kapsel napisał/a:
Nie chcę oszczędzać i dlatego to wszystko tak długo trwa, np. uszczelka takomy jest już w koszu na smieci, jakie pierscionki założyć jakiej firmy polecacie


a czy Takoma to dziadoska firma ??? bo u mnie poskładali całom góre na komplecie takomy :shock:

Bartek - 11-06-2006, 10:55

Są gorsze..... poprawnie założona (i nie katowana ubogą mieszanką) Takoma wytrzyma 100 000 km spokojnie....
Anonymous - 11-06-2006, 20:10

Bartek napisał/a:
Są gorsze..... poprawnie założona (i nie katowana ubogą mieszanką) Takoma wytrzyma 100 000 km spokojnie....


to mnie troche uspokoiłeś bo mialem cały zestaw z takomy , goście co u nich robiłem raczej się znają , głowica byłą planowana a gazownie mam na wtrysku tak że może będzie ( mam nadzieje )

Maciek - 11-06-2006, 22:48

No tak właśnie mi ciśnienie opadło bo od 21-04-2006 miałem wysokie kiedy to
kapsel napisał/a:
uszczelka takomy jest już w koszu na smieci

Nie wiem tylko czy kotleś to dobrze poskładał? Mam tak jak dany-ct, cały komplet Takomy.

TommiCrazy - 23-07-2006, 01:55

Moj galant ma w tej chwili 210 tys Km
dodac mu nalezy jakies 30-40tys

przed wyjazdem do angli wymienilem profilaktycznie pompe wody ktora jeszcze niechalasowala ale miala jakies tam ubytki wody

olej zawsze byl taki jak zalecal producent (nigdy niebylo odstepstwa)15-w40 castrol

ostatnie jakies 50 tys km jest otrute gazem

auto pierwszy raz bralo udzial w KJS'ach jak mialem 18 lat jak zdalem prawko (8 lat temu)

auto regularnie smigalo na zloty street racingowe gdzie byl butowany do odciecia co piatek

co niedziele zloty z innym klubem na ktorym odbywaly sie szalenstwa na placykach manewrowych

zaliczone dwa wyscigi na torze , pare ostych kułek na pełny gwizdek

jazda z v max na autostradzie przynajmniej raz dwa razy w miesiacu

regularna wymiana czesci exploatacyjnych

twarde zawieszenie dajace w kosc całemu samochodowi


PODSUMOWANIE


dolewam 0,5 litra na 4 tys km
odkad niejezdze na gazie auto kopci
auto na przeciagu 16 lat istnienia stracilo na hamowni 9koni
posiada wiekszy momet obrotowy niz zaklada katalog fabryczny
nigdy niebylo w tym silniku zadnego remontu

zawory klepią...... jak w wiekszosci galantow z tego czasu



chyba duzo zalezy od szczescia jaki sie egzemplarz komus trafi



teraz to sie musze modlic do najswietszej panienki przyspieszenia zeby na czas pobytu w anglii nadal nic autku niedolegalo.

pomijam kwestie problemow z elektroniką czy z ecu...... tego sie uniknac niedalo
w tylek daje zato dawac rdza ktorej nigdy niebylo i myslalem ze niebedzie :/



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group