To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

LPG - [Lancer CS0 4G63] Czym go zagazować

Artii - 08-09-2008, 17:16



Oto wykresy z hamowni mojego misia. Sorki za nie najlepszą jakość, ale robiłem fotkę telefonem.

pfx - 09-09-2008, 14:37

bardzo ładnie. Nie przejmuj się minimalnie spadkiem mocy - to jest dopuszczalne. Wklej jeszcze analizę spalin, pomierz spalanie LPG i będzie jasność.
Artii - 13-09-2008, 22:41

No i tak.
Pierwszy zbiornik gazu opróżniony. Przy okazji zlokalizowiałem pierwszą usterkę. Problem polega na tym, że nie gasną (wraz ze zmniejszaniem się ilości LPG w baku) diody pokazujące poziom LPG. Nie przełącza się też automatycznie na pb jeśli jest gazu mało.

Mam nadzieje że na pierwszym przeglądzie mi to poprawią.

Maryjon - 15-09-2008, 22:18

Artii napisał/a:
No i tak.
Pierwszy zbiornik gazu opróżniony. Przy okazji zlokalizowiałem pierwszą usterkę. Problem polega na tym, że nie gasną (wraz ze zmniejszaniem się ilości LPG w baku) diody pokazujące poziom LPG. Nie przełącza się też automatycznie na pb jeśli jest gazu mało.

Mam nadzieje że na pierwszym przeglądzie mi to poprawią.


Nie czekaj do przeglądu!

Możesz się zdziwić na wyprzedzaniu jak ci auto przestanie przyśpieszać bo braknie gazu - ciśnienia dla uzyskania mocy... A przełączyć manualnie przycisk na paliwo może się wydawać moment ale ten moment może życie uratować.

Artii - 16-09-2008, 09:48

Maryjon napisał/a:


Nie czekaj do przeglądu!

Możesz się zdziwić na wyprzedzaniu jak ci auto przestanie przyśpieszać bo braknie gazu - ciśnienia dla uzyskania mocy... A przełączyć manualnie przycisk na paliwo może się wydawać moment ale ten moment może życie uratować.


Słyszałeś o czymś takim jak licznik dziennych kilometrów? Prosta kalkulacja i wiadomo kiedy się gaz skończy.
Jakoś w instalacjach 2 gen sam się na pb nie przełącza i ludzie jeżdżą :)

krzychu - 16-09-2008, 09:50

A ogolnie jak wrażenia z jazdy?? Silnik zrobil sie bardziej elastyczny w dolnym zakresie obrotow??

Czy masz zamontowane jakies emulatory sondy lambda??

Czuc spalony gaz na postojach??

Krzychu

Artii - 16-09-2008, 10:03

krzychu napisał/a:
A ogolnie jak wrażenia z jazdy?? Silnik zrobil sie bardziej elastyczny w dolnym zakresie obrotow??Krzychu

Ja specjalnej różnicy nie widze. Wg wykresów z hamowni widać że powinno być troszke lepiej w dolnym zakresie obrotów.

krzychu napisał/a:

Czy masz zamontowane jakies emulatory sondy lambda??Krzychu

Pewnie mam bo żadne CE sie nie świeci.

krzychu napisał/a:

Czuc spalony gaz na postojach??Krzychu

Nic takiego nie zaobserwowałem. No chyba że stane za jakimś polonezem :) .

krzychu - 16-09-2008, 10:38

Znaczy jeśli ta instalacja jest sterowana przez ECU orginalne to chyba wlasnie dzialaja sondy lambda bo innaczej nie mialo by to sesu ale ja sie nie znam na tym tak bardzo.

Krzychu

Bartek - 16-09-2008, 15:49

We wtryskowych instalacjach nie ma emulacji sond.... sondy sondują normalnie, a czas wtrysku gazu ustalany jest na podstawie czasu wtrysku benzyny, więc ECU benzynowe nie odczuwa różnicy benzyna/gaz
pfx - 18-09-2008, 09:09

pewnie pływak w butli Ci się przykleił do zbiornika i nie opada.
druga możliwość jest - brak kalibracji poziomu pływaka - na pierwszą ewentualności nic nie poradzisz - musisz czekać, na drugą - serwis.
Trzecia - muusisz mieć awaryjne przełaczania na PB , pewenie masz ustawione poza najniższym krytycznym ciśnieniem reduktora - dlatego system nie przełacza na PB - skorygują to bez problemu.
Potwierdzam, żadnych emulacji sond nie ma, jak zapali się CE - znaczy cos jest nie tak i do gazowników.

krzychu - 18-09-2008, 10:44

A gdzie masz zlokalizowany przelacznik jakos fajnie to wykonczyli w kokpicie (jak mozna fotke)

Krzychu

Artii - 18-09-2008, 12:54

Przełącznik niedaleko kolana lewej nogi. Jest to mały kwadracik ok 1,5cmx1,5cm. Szczerze powiedziawszy myślę, że sposób jego mocowania nie jest rewelacyjny.

Chwilowo nie mam czasu na fotki. Postaram się w przyszłym tygodniu zamieścić.

Anonymous - 19-09-2008, 09:19
Temat postu: Witam
Ja swojego miśka zagazowałem Landi Renzo i przez półtora roku zmieniany był jeden wtryskiwacz, no ale jeszcze na gwarancji. Tak na prawdę to wszystko działa bez zarzutu. Nie było potrzeby wprowadzania korekt na przeglądach. Jak do tej pory wlewam gaz i jeżdżę. Przejechałem na LPG około 30 000 km.

Też mam troche za duży zbiornik (wchodzi 41 l) ale przynajmniej nie trzeba tankować za często.

Wlew jest przy korku i nie ma śladu rdzy a jest przynajmniej estetycznie i wygodnie dla wlewającego.
Pozdrawiam

Artii - 19-09-2008, 16:12

Lancelot jakie masz spalanie gazu?

Ja wyjeździłem dziś drugi zbiornik gazu i wyszło mi spalanie ok 11l.

Ja mam też butle w kole tylko że mi wchodzi 45l. Musiałem powycinać sporo tych plastików ale i tak nie mam co tam wozić :) .

Po przejechaniu jakiego dystansu rano przełącza Ci się na gaz?

cobretti - 02-02-2015, 20:55

Witam od niedawna jestem posiadaczem Lancerka sport kombi 2.0 2005r. Z racji dość starych postów chciałbym odświeżyć temat i się zapytać jaką intalalke lpg byście polecili do tego autka. Wstępnie pytałem się gazownika który gazowa mi mx-6 zaproponował jakiegoś nowego staga 4 chyba eco, i o ile dobrze zrozumiałem stagowski reduktor.

Pozdrawiam :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group