[XX-92]Galant E3xA i starsze - Wszystko siada
Maciek - 04-06-2006, 22:58
Tak myślałem ze bedzie jakaś uszczelka albo co, no bo niby jak takie tam małe śrubki by miały szczelność utrzymać one wyglądają tak jakby siebie nie wytrzymywały . A ten silikon może to taki zwykły czy tam jest ciepło i musi byś jakiś specjalny?
josie - 04-06-2006, 23:54
Nie ma tam ekstremalnych temperatur i zwykły u mnie zdaje egzamin
Maciek - 22-06-2006, 00:06
No przeczyszczone i zasmarowane silikonem uniwersalnym Obroty wyregulowane, Volt też sie zgadza miernikiem do 0,01 ustawione. Koniec ok 22.50 był i test tylko na ciepłyn silniku ale nawet jak sie wentylator odpalał to obroty nie siadały już tak bardzo z 850 do 700 więc już prawie ok. Jeszcze tylko oporniki w EMU i kondziory w ECU zostały do zmiany. Koleś ściąga mi jakieś wypasy do 120 czy 125 st. C do ECU. Pewnie limited edition
Jutro testy drogowe i w mieście zobaczymy jak to bedzie działać no i jeszcze na sprawdzenie szczelności pojade bo jak sam jade to nic ale z dzieciakami to sie bede bał.
Anonymous - 10-12-2006, 19:15
W moim Galancie padła elektryka ( chyba...) . Wczoraj wymieniłem akumulator na nowy ( w niewyjaśniony sposób wyładował się) ,dzisiaj jeździełem od rana , po czym zaparkowałem,usłyszałem stukanie, światła oszalały i wszystko padło. Teraz nie ma w ogóle elektryki, nic nie działa,nawet alarm. Ktoś ma jakis pomysł co to może być?
Maciek - 10-12-2006, 21:54
Może alternator się skończył? Sprawdź sam lub w jakimś zakładzie jeśli masz zaufanie do jakiegoś. Koszt regeneracji nie powinien być większy niż 100 zł. Masz Gala z 91' co prawda w dieslu ale może będzie podobnie jak na www kol. Krzyzaka.
Anonymous - 14-12-2006, 13:42
Niestety alternator padł, a dokładnie regulator napiecia oraz diody,regulator wymieniony ,diod nigdzie nie ma,alternatorow (diesla) tez .
dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam
Maciek - 17-12-2006, 17:04
Jak to nie ma nigdzie diód Nie mieszkasz na wiosce tylko w mieście Łodzi. Na pewno zrobią Ci (regeneracja) alta w każdym dobrym zakładzie elektromechanicznym. Pozdro
Anonymous - 21-12-2006, 14:00
hmm regeneracja diod? ,bylem pewny ze taka czesc sie jedynie wymienia,jak widac jestem laikiem
Dziekuje za pomoc, niestety,posluchalem glosu rozsadku tj.mojej "drugiej polowy" i oddalem autko do wskazanej przez nia fachowej "reki" ,ta zas nie ma czasu zajac sie problemem ,zima ,zima ,zima
w sparwie diod w miescie Lodzi , sytuacja wyglada tak iz wszystkie punkty sprzedazy wymagaja oznaczenia alternatora -typ i numer, zastanawiajace , tzn.ze w tym modelu byly rozne modele alternatorow?
a propos
wyczytalem ze problem pierwszego biegu(chwilami nie do wrzucenia-ruszam z dwojki) nie jest tylko w moim autku ,czy mozna to naprawic czy tak juz zostanie?
pozdrawiam posiadaczy mitsubishi i zycze udanych swiat
Maciek - 21-12-2006, 22:27
Diód się oczywiście nie da zregenerować (troszke pewnie zbyt mgliście to napisałem - sorki) Regeneracja alta to zazwyczaj wymiana szczotek i łożyska. Jesli jednak padł tzw reg napięcia tj jak mniemam zespół diód to je właśnie się wymienia. Pozdro ja oddałem do naprawy (regeneracji) alternator i dziwnym zbiegiem okoliczności mam do wymiany silnik Pozdro i mam nadzieję że Tobie się bardziej poszczęści.
|
|
|