Wszystko siada |
Autor |
Wiadomość |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 23-05-2006, 23:57
|
|
|
Miernik uniwersalny z marketu (kilkanaście zł).
Przewody: czarny w com, czerwony w: mA, V, Ohm
Zakres: 20V DC
1) napięcie na akumutatorze (bolcach) bez stacyjki i wszelkich odbiorników (wszystko off)
2) napięcie na aku przy wolnych obrotach (około 1000rpm)
3) napięcie na klemach j.w.
Potem tym samym miernikiem regulacja wolnych obrotów w/g strony Krzyżaka. |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23-05-2006, 23:58
|
|
|
regulator napięcia strzelam |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
nippo [Usunięty]
|
Wysłany: 24-05-2006, 02:36
|
|
|
a nie moze to byc czasem silnik krokowy? nie podnosi obrotow podczas obciazenia silnika? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-05-2006, 09:43
|
|
|
Ja bym sprawdził właśnie napięcie ładowania a potem rozmontował przekaźnik od wentylatora chłodnicy i przeczyścił styki. |
|
|
|
 |
nippo [Usunięty]
|
Wysłany: 24-05-2006, 19:59
|
|
|
skoro silnik pod obciazeniem schodzi w okolice 400rpm to prad ladowania tak czy inaczej bedzie na tyle niski ze swiatla przygasna, nadal uwazam ze to cos z regulatorem wolnych obrotow, jescze do tego sam napisales ze na LPG, moze sterownik LPG za malo podciaga jałowe obroty? |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 24-05-2006, 20:56
|
|
|
No zabieram sie za to w sob po połedniu miernikiem posprawdzam wg wskazań. Po drodze do pracy jutro wdepne do znajomego od elektryki i porwe nu miernik
josie, sie znaczy czarny kabel do czego?
Jak sprawdzić regulator napięcia? który obstawia Chooper,
A ten przekaźnik od wentylatora chłodnicy to gdzie jest Krzyzak, 'u ?
No i sprawa którą zaproponował nippo, sterownik LPG za mało podciąga jałowe obroty ? Czy można coś przestroic czy nowy bo jeśli nowy to sporo kasiory sie mi wydaje. Pozdro i THX za podpowiedzi zobaczymy czy coś wywalcze/ |
_________________ Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-05-2006, 21:10
|
|
|
Maciek napisał/a: | A ten przekaźnik od wentylatora chłodnicy to gdzie jest Krzyzak, 'u ? |
o ile pamietam, to w skrzyneczce bezpieczników pod maską |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 24-05-2006, 22:55
|
|
|
Chodziło o to jak wpiąć kabelki w miernik bo jest kilka dziurek... Jak jest kumpel elektryk to Ci wepnie.
A tak poza tym to pisałem o pomiarze tych napięć z założeniem że masz obroty wyregulowane...
Jak nie masz to do roboty - wydrukować stronę Krzyżaka i kręcić. Jak nie zewrzesz kabelków przy pomiarze napięcia TPS to nie ma co zepsuć. |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 25-05-2006, 00:18
|
|
|
ale bez przesady - wentylator chłodnicy może wziąć 2A z układu, nie sądze żeby krokowy miał aż taki wpływ na to - a jak jest za mało prądu to znowu auto powinno mu zgasnąć, bo do utrzymania obrotów rzędu 400 rpm potrzeba więcej prądu niż do 800 - bo na tych obrotach silnik pracuje już równo i pokonuje już własne opory. |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 25-05-2006, 08:44
|
|
|
shovel napisał/a: | wentylator chłodnicy może wziąć 2A z układu |
Bardziej około 9A, nie wspominając o rozruchu wentylatora |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 25-05-2006, 12:29
|
|
|
ale alternator masz 65/75/85 A
w ogóle dla mnie wentylatory elektryczne to paść, imho najlepsze rozwiązanie to wentylator na pasku, ale to tylko moja opinia. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-05-2006, 14:00
|
|
|
shovel Syrena to stary samochód |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 25-05-2006, 14:55
|
|
|
hubeert: nie patrze po syrenie, patrzę po rozwiązaniach z merców.
ja już miałem swój jak stojąc na światłach w grudziądzu zobaczyłem szybującą w górę wskazówkę temperatury. i ciągnęłem całą instalancje do wentylatora na nowo. nie musiałbym tego robić gdyby było to na pasku (chociaż patrząc na to z drugiej strony - dość ciężko zamontować wentyl na pasku w silniku umieszczonym poprzecznie) |
|
|
|
 |
|