Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wszystko siada
Autor Wiadomość
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23-05-2006, 22:44   Wszystko siada

Sie znaczy tak: kiedy włączy sie wentylator chłodnicy to spadają obroty, przygasaja światła no niby ok ale te obroty to do 400 obr i aż sie całe auto trzęsie :( Jest to bardziej na LPG widoczne na benzynce jakoś mniej. Akumulator wymieniony 1,5 roku temu alternator po regeneracji ok rok temu. Może jakiegoś UPS'a wstawić? :) :) :)
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23-05-2006, 23:57   

Miernik uniwersalny z marketu (kilkanaście zł).
Przewody: czarny w com, czerwony w: mA, V, Ohm
Zakres: 20V DC

1) napięcie na akumutatorze (bolcach) bez stacyjki i wszelkich odbiorników (wszystko off)
2) napięcie na aku przy wolnych obrotach (około 1000rpm)
3) napięcie na klemach j.w.

Potem tym samym miernikiem regulacja wolnych obrotów w/g strony Krzyżaka. :D
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 23-05-2006, 23:58   

regulator napięcia :?: :roll: strzelam
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
nippo
[Usunięty]

Wysłany: 24-05-2006, 02:36   

a nie moze to byc czasem silnik krokowy? nie podnosi obrotow podczas obciazenia silnika?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-05-2006, 09:43   

Ja bym sprawdził właśnie napięcie ładowania a potem rozmontował przekaźnik od wentylatora chłodnicy i przeczyścił styki.
 
 
nippo
[Usunięty]

Wysłany: 24-05-2006, 19:59   

skoro silnik pod obciazeniem schodzi w okolice 400rpm to prad ladowania tak czy inaczej bedzie na tyle niski ze swiatla przygasna, nadal uwazam ze to cos z regulatorem wolnych obrotow, jescze do tego sam napisales ze na LPG, moze sterownik LPG za malo podciaga jałowe obroty?
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-05-2006, 20:56   

No zabieram sie za to w sob po połedniu miernikiem posprawdzam wg wskazań. Po drodze do pracy jutro wdepne do znajomego od elektryki i porwe nu miernik :)
josie, sie znaczy czarny kabel do czego?
Jak sprawdzić regulator napięcia? który obstawia Chooper,
A ten przekaźnik od wentylatora chłodnicy to gdzie jest Krzyzak, 'u ?
No i sprawa którą zaproponował nippo, sterownik LPG za mało podciąga jałowe obroty ? Czy można coś przestroic czy nowy bo jeśli nowy to sporo kasiory :( sie mi wydaje. Pozdro i THX za podpowiedzi zobaczymy czy coś wywalcze/
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-05-2006, 21:10   

Maciek napisał/a:
A ten przekaźnik od wentylatora chłodnicy to gdzie jest Krzyzak, 'u ?

o ile pamietam, to w skrzyneczce bezpieczników pod maską
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-05-2006, 21:28   

Oki doki poszperam i jak znajde to poczyszcze :)
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 24-05-2006, 22:55   

Chodziło o to jak wpiąć kabelki w miernik bo jest kilka dziurek... Jak jest kumpel elektryk to Ci wepnie.
A tak poza tym to pisałem o pomiarze tych napięć z założeniem że masz obroty wyregulowane...
Jak nie masz to do roboty - wydrukować stronę Krzyżaka i kręcić. Jak nie zewrzesz kabelków przy pomiarze napięcia TPS to nie ma co zepsuć. :D
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 25-05-2006, 00:18   

ale bez przesady - wentylator chłodnicy może wziąć 2A z układu, nie sądze żeby krokowy miał aż taki wpływ na to - a jak jest za mało prądu to znowu auto powinno mu zgasnąć, bo do utrzymania obrotów rzędu 400 rpm potrzeba więcej prądu niż do 800 - bo na tych obrotach silnik pracuje już równo i pokonuje już własne opory.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 25-05-2006, 08:44   

shovel napisał/a:
wentylator chłodnicy może wziąć 2A z układu


Bardziej około 9A, nie wspominając o rozruchu wentylatora
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 25-05-2006, 12:29   

ale alternator masz 65/75/85 A
w ogóle dla mnie wentylatory elektryczne to paść, imho najlepsze rozwiązanie to wentylator na pasku, ale to tylko moja opinia.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-05-2006, 14:00   

shovel Syrena to stary samochód ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 25-05-2006, 14:55   

hubeert: nie patrze po syrenie, patrzę po rozwiązaniach z merców.
ja już miałem swój :shock: jak stojąc na światłach w grudziądzu zobaczyłem szybującą w górę wskazówkę temperatury. i ciągnęłem całą instalancje do wentylatora na nowo. nie musiałbym tego robić gdyby było to na pasku (chociaż patrząc na to z drugiej strony - dość ciężko zamontować wentyl na pasku w silniku umieszczonym poprzecznie)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.