To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Przepływomierz powietrza do Galanta 2.0

Hugo - 28-05-2011, 20:58

wasiu89 w sprawie zakupu używanych części napisz na pw do użytkownika tego forum o nicku TRAWOR76
wasiu89 - 28-05-2011, 21:08

Rozumiem że ma sprawdzone części:) Dzięki wielkie:)
m6riano - 29-05-2011, 09:28

SWEEPER tez ma EA2W na części...
Hugo - 29-05-2011, 11:57

wasiu89 napisał/a:
Rozumiem że ma sprawdzone części:) Dzięki wielkie:)
Zdecydowanie.
Samhain - 31-05-2011, 09:44

Mam pytanie czy jeżeli na 5 i 6 pinie nie pokazuje mi oporności a CE się nie pali to może przekłamywać przepływka ?? w manualu pisze że na odłączonym kablu powinna pokazywać przy temp. 20 stopni od 2 do 3 omów... a u mnie nic nie pokazuje...
m6riano - 31-05-2011, 10:48

Zawsze musi być jakiś opór...
Samhain - 31-05-2011, 11:01

no właśnie nie pokazuje mi żadnego zgodnie z manualem powinno pokazywać na 5 i 6 pinie oporność a mi pokazuje na 2 i 3 i nie wiem o co chodzi :lol: zgodnie ze zdjęciem powinna być oporność po drugiej stronie kostki :P
dodominika - 21-09-2014, 20:19

Gal 2.0 '98 lpg

Mam takie objawy: czasami na wolnych obrotach nierówno przerywa, jak się wciśnie to jest ok, ale przy stalych obrotach 2-3 tys tez jest szarpanie. Na zimnym czy gorącym bez znaczenia. Czasem nawet w czasie jazdy autostradą jest takie pojednyncze przerwanie, jakby świece odcięło na 0,5sek.
Na gazie też troche więcej pali. Przedtem ok 11/100 teraz ok 13/100. Na PB nie jeżdze raczej. Jest też spdadek mocy. Ledwo 180/h wyciągnąłem na austradzie. Kiedyś do 200 dochodził.
-wymienilem wszystkie fajki + przewody WN + świece
-przelutowalem czujnik połozenia wałka rozrządu
Wszystko bez skutku.
Dziś po uruchomieniu gorącego silnika obroty były mocno niestabline, jakby przerywanie.
Odłączyłem więc przeplywomierz i wolne obroty mocno spadly do ok 500/min - prawie gasnie silnik. Po ponownym podłączeniu przepływomierza wolne obroty sie ustabilizowały i silnik pracuje w miarę równo, choć mam wrazenie . Po próbnej jeździe jest ok. Zobaczymy jak będzie na autostradzie.
Da się ten przepływomierz jakość wyczyścić?
Jakie mogą być inne przyczyny takiego zachowania silnika?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group